مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند میتسوبیشی (mitsubishi) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های میتسوبیشی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در زنجان
نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در زنجان

۱۱دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی:

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان

کولرگازی های میتسوبیشی در سراسر ایران به فروش می رسند؛ به همین دلیل دارای نمایندگی های متعددی در اقساع نقاط ایران است. نمایندگی های کولر گازی میتسوبیشی با داشتن نیروهای متخصص و مجرب، خدمات پس از فروش خود را به نحو احسن انجام می دهند. نمایندگی های کولرگازی میتسوبیشی با خدمات شبانه روزی، درخدمت مشتریان عزیز هستند. در صورتی که مشکلی برای کولر گازی شما به وجود بیاید، پرسنل این نمایندگی ها بهترین خدمات را ارائه می دهند. نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان یکی از نمایندگی های معتبر در کشورمان است. در ادامه راجع به تعمیر کولر گازی در زنجان هم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در زنجان

انواع کولرهای گازی میتسوبیشی

 

کولر گازی میتسوبیشی، در مدل های مختلفی از جمله دیواری، ایستاده و پنجره ای  تولید می شوند و به خریداران ارائه می شوند. این کولرهای گازی، با ظرفیت های متعدد، از ۱۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ در بازار موجود هستند که با توجه به متراژ مورد نظر و مشورت با متخصصین این کار، کولر مورد نظر خود را می توانید انتخاب نمایید. در نظر گرفتن متراژ مورد نظر و همچنین انتخاب ظرفیت مناسب از مواردی است که باید به آن توجه زیادی کرد.

نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان دارای انواع مدل های این برند خوشنام است.

 

 کولرگازی های میتسوبیشی چه آپشن هایی دارند؟

  • مصرف کم انرژی و برق
  • دارای ریموت کنترل
  • طراحی متنوع و منحصر به فرد
  • قابلیت استفاده در اقلیم ها و مناطق مختلف کشور
  • داشتن نمایندگی در سراسر ایران
  • داشتن نمایندگی در کشورهای دیگر
  • دارا بودن فیلترهای تصفیه هوا، که به پاکسازی محیط کمک می کنند. (شست و شوی دائم این فیلترها به تصفیه هوا کمک می کند.)
  • این کولر گازی مجهز به سیستم کنترل از راه دور می باشد.
  • دارای قابلیت روشن شدن به صورت اتوماتیک پس از قطع برق شدن

نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان خدمات ارزنده ای بعد از فروش محصولاتش ارائه می دهد.

قیمت کولرهای گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی از برندهای ژاپنیست و در واقع ساخت خود کشور ژاپن است. برند میتسوبیشی از جمله محبوب ترین و معروف ترین برندهای وسایل برقی در دنیا است که به دلیل کیفیت بالای این محصول و تنوع بی نظیر طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه این شرکت نمایندگی هایی را در کشورهای مختلف به خود اختصاص داده است، به طوری که بسیاری از کشورها دارای کارخانه تولید محصولات این برند هستند.

کولرگازی های میتسوبیشی، در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار عرضه می شوند که بسته به کیفیت، قیمتی متفاوت دارند. اگر قصد خرید کولرگازی های میتسوبیشی را دارید، بهتر است قبل از خرید، انواع آن ها را بررسی کرده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. می توانید برای اطلاعات بیشتر با متخصصین مربوطه مشورت کنید.

برای تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در زنجان می توانید با نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در زنجان

خدمات تعمیر در نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان

 

اگر کولرگازی شما دچار مشکل شد و به تعمیر نیاز داشت، شما می توانید به نمایندگی های موجود در شهرتان مراجعه نمایید. نمایندگی های کولرگازی میتسوبیشی، تعمیرکاران مجربی برای تعمیر کولرگازی ها در نظر گرفته اند. تعمیر کولرگازی، از کارهای تخصصی است که فقط باید به دست افراد کاردان و ماهر سپرده شود. تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در زنجان در سریع ترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

یکی از مهم ترین مسائلی که برای خریداران حائز اهمیت است، خدمات پس از فروش می باشد. یک برند، باید خدمات پس از فروش خود را به بهترین نحو ممکن ارائه دهد. خدمات پس از فروش شامل نصب کولر، تعمیر کولر و مواردی از این قبیل هست. خریداران انتظار دارند وقتی محصولی را خریداری می کنند، خدمات پس از فروش خوبی را دریافت نمایند. کیفیت یک محصول فقط از لحاظ برند و قطعات بررسی نمی شود؛ بلکه شامل ارائه دادن خدمات، به بهترین نحو نیز هست. کلیه محصولات این برند دارای ضمانتنامه بوده و در صورت خرابی، کولر گازیتان اگر شامل ضمانت نامه شود به رایگان تعمیر می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان تماس بگیرید. ضمنا برای تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در زنجان می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید.

مهم ترین نکات هنگام استفاده از کولرگازی های میتسوبیشی

 

  • اگر قصد سرویس کردن کولر خو را داشتید، حتما به تعمیرکاران مجرب و تکنسین های آی پی امداد مراجعه کنید.
  • اگر کولر گازی شما دچار اتصالی و قطعی شد، حتما با تکنسین های آی پی و یا متخصصین مربوطه تماس بگیرید تا برای ارائه خدمات، حاضر شوند.

از دیدگاه متخصصین و همچنین خریداران، این کولرهای گازی، سالیانه نیاز به سرویس شدن دارند که خریداران می توانند با مراجعه به متخصصان مربوطه، کولر خود را سرویس کنند. تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در زنجان با قیمتی مناسب انجام می شود.

قطعا خرید از خود نمایندگی ها این حسن را دارد که مطمئن هستید خریدی درست را انجام داده اید. نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان یکی از این نمایندگی های معتبر است.

 

مشکلاتی که ممکن است برای کولرهای گازی میتسوبیشی به وجود بیاید

  • گاهی اوقات ممکن است کولرگازی با سرو صداهای آزار دهنده همراه شود که در این صورت باید عیب یابی گردد. برای این کار ابتدا علت بروز صدا را بیابیم و سپس به تعمیر آن قسمت بپردازیم. گاهی اوقات این سروصدا به علت شل شدن پیچ های کمپرسور در یونیت خارجی است که با محکم کردن پیچ ها، مشکل رفع خواهد شد. البته این سر و صدا می تواند به علت گیر کردن چیزی در فن کولر باشد که می توان با باز کردن بدنه و بررسی فن، این مشکل را سریعا رفع نمود.
  • مشکل دیگری که ممکن است برای کولرگازی شما به وجود بیاید، برفک زدن است. در صورت مواجه شدن با این مشکل ابتدا فن را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد. اگر فن کولر مشکلی نداشت، ممکن است مخزن سوراخ شده باشد و گاز به بیرون نشت کند و باعث یخ زدگی در قسمت هایی از کولر شود.
  • اگر کولرگازی شما به صورت ناگهانی خاموش شد، ممکن است مشکل از خازن کولر باشد؛ بنابراین باید این قسمت را بررسی کنیم که سوخته است یا نه، درصورتی که خازن سوخته بود، آن را باید تعویض نماییم.

اگر با مشکلات اینچنینی برخورد کردید با نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان تماس بگیرید. برای تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در زنجان می توانید از طریق همین نمایندگی اقدام نمایید.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در زنجان

نکات مهم هنگام خرید از نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در زنجان

 

  • باید حتما قبل از هر چیز به برچسب انرژی آن توجه کنیم. برچسب انرژی نشان دهنده میزان راندمان کولرهای گازی و کلیه وسایل برقی هستند. اگر راندمان کولر گازی بالا باشد، هزینه تمام شده برای خریداران بسیار بالاتر خواهد بود. به همین جهت باید محصولی انتخاب شود که انرژی کم تری مصرف کند.
  • نکته دیگری که باید به هنگام خرید کولر گازی به آن توجه کنیم، ظرفیت سرمایشی کولر است که باید با توجه به متراژ مورد نظرمکان، آن را انتخاب نماییم. اگر این نکته را در نظر نگیریم و به عنوان مثال کولری با ظرفیت کم را برای مکانی با متراژ بالا خریداری کنیم، باعث می شود راندمان و بازدهی کولر پایین بیاید و کولر نتواند به خوبی محیط را سرد کند.

خرید از نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی در زنجان این اطمینان را به شما می دهد که خریدی مطمئن را انجام داده اید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در زنجان

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *