مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی مدیا در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند مدیا (midea) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی مدیا برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی مدیا

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات کولر گازی مدیا در زنجان
نمایندگی تعمیرات کولر گازی مدیا در زنجان

۱۱دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی مدیا :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

 نمایندگی کولرگازی مدیا در زنجان

کولرگازی های مدیا در سراسر ایران به فروش می رسند؛ به همین دلیل نمایندگی های متعددی در سراسر کشور برای این برند ایجاد شده است. نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان با داشتن نیروهایی متخصص و مجرب، خدمات پس از فروش این کولرهای گازی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

کولر گازی مدیا، در مدل های مختلفی از جمله دیواری، پرتابل، ایستاده و پنجره ای تولید می شوند. این کولرهای گازی، با ظرفیت های متعدد، از 9000 تا 36000 در بازار موجود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان و خدمات پس از فروش کولرهای گازی این برند تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان

 کولرگازی های مدیا چه آپشن هایی دارند؟

کولرگازی های مدیا، در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار عرضه می شوند که بسته به کیفیت، قیمت آن ها متفاوت است. اگر قصد خرید کولرگازی های مدیا را دارید، بهتر است قبل از خرید، انواع آن ها را بررسی کرده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

  • داشتن سیستم گرمایش
  • مصرف کم انرژی و برق
  • دارای ریموت کنترل
  • طراحی متنوع و منحصر به فرد
  • قابلیت استفاده در اقلیم ها و مناطق مختلف کشور
  • داشتن نمایندگی در سراسر ایران
  • داشتن نمایندگی در کشورهای دیگر
  • دارا بودن فیلترهای تصفیه هوا، که به پاکسازی محیط کمک می کنند. (شست و شوی دائم این فیلترها به تصفیه هوا کمک می کند.)

نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان یکی از نمایندگی های معتبر در کشور است. برای تعمیر کولر گازی در زنجان می توانید به این نمایندگی مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان

نحوه تعمیر در نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان

اگر کولر گازی شما دچار مشکل شد و به تعمیر نیاز داشت، شما می توانید به نمایندگی های موجود در شهر مراجعه کنید. نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان تعمیرکاران مجربی را برای تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان در نظر گرفته است. چرا که تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان، از کارهای تخصصی است که فقط باید به دست افراد کاردان و ماهر سپرده شود تا مشکلی به وجود نیاید.

خدمات پس از فروش نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان

یکی از مهم ترین مسائلی که برای خریداران حائز اهمیت بوده، خدمات پس از فروش است. یک برند، باید خدمات پس از فروش خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. خدمات پس از فروش شامل نصب کولر، تعمیر کولر و مواردی از این قبیل است. خریداران انتظار دارند وقتی محصولی را خریداری می کنند، خدمات پس از فروش خوبی را دریافت نمایند.

کیفیت یک محصول فقط از لحاظ برند و قطعات بررسی نمی شود، بلکه شامل ارائه دادن خدمات، به نحو احسن نیز می شود.

مهم ترین نکات هنگام استفاده از کولرهای گازی مدیا

 

  • اگر قصد سرویس کردن کولر خود را داشتید، حتما به تعمیرکاران مجرب و تکنسین های تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان مراجعه کنید.
  • از باز کردن یونیت داخلی و خارجی، بدون داشتن مهارت لازم برای انجام این کار، خودداری کنید.
  • در زمان نصب کولرهای گازی مدیا، به حداقل و حداکثر طول لوله دقت کنید.

از دیدگاه متخصصین و همچنین خریداران، این کولرهای گازی، سالیانه نیاز به سرویس شدن دارند که خریداران می توانند با مراجعه به متخصصان مربوطه، کولر خود را سرویس کنند. اگر در شهر زنجان هستید می توانید به نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان مراجعه نمایید.

مشکلاتی که ممکن است برای کولرهای گازی مدیا به وجود بیاید

  • گاهی اوقات ممکن است کولرگازی با سرو صداهای آزاردهنده همراه شود که در این صورت باید عیب یابی گردد. باید ابتدا علت بروز صدا را بیابیم و سپس به تعمیر آن بپردازیم. گاهی اوقات این سر و صدا به علت شل شدن پیچ های کمپرسور در یونیت خارجی است که با محکم کردن پیچ ها، مشکل رفع خواهد شد. البته این سرو صدا می تواند به علت گیر کردن چیزی در فن کولر باشد که می توان با باز کردن بدنه و بررسی فن، متوجه آن شد.
  • مشکل دیگری که ممکن است برای کولرگازی شما به وجود بیاید، برفک زدن است. در صورت مواجه شدن با این مشکل ابتدا فن را بررسی کنید که نسوخته باشد. اگر فن کولر مشکلی نداشت، ممکن تست مخزن سوراخ شده و گاز به بیرون نشت کرده و همین موضوع باعث یخ زدگی در قسمت هایی از کولر می شود.
  • اگر کولرگازی شما به صورت ناگهانی خاموش شد، ممکن است مشکل از خازن کولر باشد و باید بررسی کنیم که سوخته است یا نه، درصورتی که خازن سوخته بود، آن را تعویض می کنیم.

برای تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان باید به نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان مراجعه نمایید.

تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان

نکات مهمی که هنگام خرید کولر گازی مدیا باید به آن توجه شود

  • باید حتما قبل از هر چیز به برچسب انرژی توجه کنیم. برچسب انرژی نشان دهنده میزان راندمان کولر گازی است و اگر راندمان کولر گازی بالا باشد، هزینه تمام شده برای خریداران بسیار بالاتر خواهد بود. بنابراین باید محصولی انتخاب شود که انرژی کم تری مصرف می کند.
  • اگر دستگاه دارای تکنولوژی جدید اینورتر باشد، دمای محیط را تشخیص داده و با توجه به آن، دما را تنظیم می کند. این آپشن باعث می شود در مصرف برق صرفه جویی شود؛ در نتیجه هزینه های متحمل نیز کم تر و کم تر شود.
  • نکته دیگری که باید به هنگام خرید کولر گازی به آن توجه کنیم، ظرفیت سرمایشی آن است که باید با توجه به متراژ مورد نظر مکان، آن را انتخاب کنیم. اگر این نکته را در نظر نگیریم و به عنوان مثال کولری با ظرفیت کم را برای مکانی با متراژ بالا خریداری کنیم، باعث می شود راندمان و بازدهی کولر پایین بیاید و کولر نتواند به خوبی محیط را سرد کند.

نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان دارای پرسنلی ماهر جهت ارائه خدمات پس از فروش هستند. شما می توانید برای تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان با این نمایندگی تماس بگیرید.

سخن پایانی

کولر گازی مدیا از برندهای چینی بوده و ساخت کشور چین است؛ این برند در 200 کشور دیگر، نمایندگی هایی را به خود اختصاص داده است. اکثر افراد گمان می کنند محصولات چینی، محصولات بی کیفیتی هستند؛ اما باید گفت کولر گازی مدیا از بهترین برندهای چینی است که در بین محصولات برتر اروپایی قرار گرفته است و این قابلیت را دارد که با برندهایی همچون سامسونگ و ال جی رقابت کند.

نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان دارای خدمات پس از فروش است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی مدیا در زنجان

تعمیر کولر گازی مدیا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *