مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی جنرال در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند جنرال (GENERAL) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های جنرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی جنرال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی جنرال

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال در زنجان
تعمیرات کولر گازی جنرال در زنجان

۱۱دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی جنرال :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان

نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان یکی از معتبرترین مراکز تعمیر کننده لوازم خانگی از جمله انواع کولر در کشور ایران است. کولرهای گازی برند جنرال نوعی دستگاه تهویه یا یک سیستم سرمایش هستند که به واسطه سیکل های تبرید تراکمی‌ به خوبی محیط مورد نظر را خنک می کنند. از طرفی در ساختار کولرهای گازی از کنترل های دمای محیط استفاده شده و در برخی از آن ها هم سیستم های ضدعفونی به کار رفته است. همچنین کولرهای گازی جنرال، دارای کنترل کننده های رطوبت هستند و می توانند هوای گرمی که در داخل ساختمان وجود دارد را به وسیله تبخیر شدن مایع مبرد درون قسمت اواپراتور دستگاه به هوای بسیار مطبوع و البته خنک تبدیل کنند. از آنجایی که از کولرهای گازی در محیط های گرم و خشک استفاده می شود، تولید هوای خنک و مطبوع به وسیله آن ها بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین با شناختن ساختار این تجهیزات می توان از خراب شدن آن ها جلوگیری کرد. به طور کلی تعمیر این تجهیزات باید توسط متخصصان حرفه ای انجام بگیرد؛ نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان این کار را با کمترین هزینه برای شما انجام می دهد. آیا در مورد تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان چیزی می دانید؟ در مورد نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان چطور؟ پاسخ همه این سوالات در متن زیر آورده شده است.

نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان

تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان

کولرهای گازی یا اسپلیت یکی از جدیدترین تجهیزات در زمینه گرمایش یا سرمایش محیط های درونی ساختمان به حساب می آیند. از مهم ترین خصوصیات این کولرها باید به داشتن صدای بسیار کم در زمان کار، دوام بالا و همچنین مصرف بهینه انرژی اشاره کرد. به خاطر آن که کولرهای گازی از اجزای متفاوتی تشکیل شده اند، خرابی در هر قسمت باعث از کار افتادن دستگاه خواهد شد. پس تعمیر کولر گازی در زنجان را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد.

  1. تعمیر کردن برد کولرهای گازی جنرال
  2. تعویض کردن کمپرسور کولرهای گازی جنرال
  3. از بین بردن نشتی در کولرهای گازی GENERAL
  4. شارژ کردن گاز کولرهای گازی GENERAL
  5. عوض کردن خازن کولرهای گازی GENERAL
  6. حل کردن مشکل نشتی آب در کولر گازی GENERAL
  7. رفع صدای بالای کولر GENERAL

پس اگر موارد زیر را مشاهده کردید، حتما با نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر سیستم سرمایشی شما اقدام کنند.

  • زمانی که کولر گازی GENERAL باد و هوای گرم بزند.
  • هنگامی که کولر GENERAL دچار برفک شود.
  • وقتی کولر گازی GENERAL بوی بد و سوختگی بدهد.
  • کولر گازی  GENERAL نشتی یا آبریزی داشته باشد.

تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان

ایرادات و مشکلات رایج در کولر گازی جنرال

از ایرادات رایج در کولر گازی جنرال در زنجان می توان به مواردی همچون نشت کردن گاز مبرد توسط دستگاه، نوزیدن باد خنک، خاموش نشدن کولر، نشتی آب از سیستم، سر و صدای زیاد و غیر طبیعی آن اشاره کرد. همچنین زمانی که نیاز باشد فیلترهای هوا را برای بهبود بخشیدن به عملکرد دستگاه عوض کرد، باید به سراغ نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان رفت. علاوه بر این، نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان به تعمیر کردن دستگاه هایی که به طور خود به خودی روشن و خاموش خواهند شد، می پردازد یا برای رفع مشکلات بخش فنی و سیم پیچی های سیستم اقدام می کند. از سایر ایرادات شایع در کولر گازی می توان به مشکل در آمپر دستگاه، کم شدن شارژ گاز سیستم و کاهش یافتن برودت هوا اشاره کرد.

نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان

تکنسین ها و متخصصان نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان، برحسب مدل کولر به تعمیر و سرویس کردن آن می پردازند. متخصصان این نمایندگی با سابقه درخشان خود، به عیب یابی کولر گازی پرداخته و در کوتاه ترین زمان ممکن به تعمیر این تجهیزات اقدام می کنند. اگر کولر در منزل شخص متقاضی قرار گرفته باشد، نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان این تجهیزات را در همان مکان تعمیر می کند و هزینه ای برای رفت و آمد خود از مشتریان دریافت نخواهد کرد یا این که مبلغ کمی می گیرد. مهم ترین ویژگی نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان، سرعت بالای آن ها در پیگیری کردن کار متقاضیان است. این نمایندگی کار خودشان را با بهترین تجهیزات و دانش فنی بالا انجام می دهد؛ از طرفی کار تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان به صورت شبانه روزی در هفته انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال در زنجان
هزینه لازم برای تعمیر کولر توسط نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان

برای اطلاع پیدا کردن از هزینه مورد نیاز در جهت تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان توسط نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان، می توانید زمانی که برای تعمیرات سیستم خود با پشتیبانی این برند، تماس می گیرید، با ذکر کردن عیب دستگاه به طور حدودی از هزینه مربوط به سرویس مطلع بشوید. به طور کلی، نرخ هزینه مربوط به تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان توسط اتحادیه این صنف تصویب و به استحضار مشتریان می رسد. از آنجایی که خریداری قطعات کولر گازی متناسب با قیمت روز در نظر گرفته می شود؛ هزینه تعمیرات این تجهیزات هم متغیر خواهد بود. به طور کلی، هزینه مورد نیاز برای تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان به نوع قطعه سرویس شده هم بستگی دارد؛ هر چقدر که پیچیدگی قطعات بیشتر باشد، به دانش بیشتری برای تعمیر کردن آن ها نیاز است. در نتیجه ممکن است لازم باشد که هزینه بیشتری برای تعمیر آن قطعه پرداخت کرد.

سخن پایانی

کولر گازی، یکی از رایج ترین تجهیزات و سیستم های خنک کننده هوا در مناطق گرم و خشک همانند کویرها هستند که از اهمیت بالایی در این نواحی برخوردارند. به خاطر این که درجه دما در این نواحی بسیار بالا است، خیلی از خانواده ها به دنبال خرید کولرهایی هستند که به طور مداوم روشن باشند‌؛ کولر گازی جنرال جزو این دسته اقلام است. بنابراین اگر این کولرها از کار بیفتند، ممکن است که افراد دچار گرمازدگی بشوند. به همین دلیل باید هر چند وقت یکبار کولر گازی جنرال را توسط نمایندگی‌شان سرویس یا در صورت بروز مشکل، آن ها را تعمیر کرد. مشکلات و ایرادات زیادی برای این تجهیزات بیان شده است اما با مراجعه به نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان می توان آن ها را با سرعت رفع کرد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی جنرال در زنجان

تعمیر کولر گازی جنرال در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *