مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی اجنرال در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی اجنرال در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند اجنرال (ogeneral) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های اجنرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی اجنرال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی اجنرال در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی اجنرال

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات کولر گازی اجنرال در زنجان
نمایندگی تعمیرات کولر گازی اجنرال در زنجان

۱۱دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی اجنرال :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان

نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان، به تعمیر کولرهای گازی این برند می پردازد. در حال حاضر کولرهای گازی اجنرال توسط یک کمپانی ژاپنی تولید و به بازار عرضه می شوند؛ این تجهیزات به خاطر ویژگی و قابلیت هایی که دارند، در چند سال‌ اخیر در جایگاه نخست بهترین مدل های سیستم‌ خنک کننده در جهان قرار گرفته اند. به طور کلی کولرهای گازی اجنرال در انواع مختلفی تولید می شوند و می توان هر کدام از مدل های آن را برای مصارف خاصی به کار برد. امروزه مدل های متفاوت داکت، انواع کولر دیواری، کانالی، کاستی، مولتی پنل و غیره به صورت پیشرفته یا ساده در بین محصولات شرکت اجنرال وجود ‌دارد اما ماندگاری بالا و سازگاری زیاد این تجهیزات با هر نوع شرایط جوی، باعث افزایش یافتن فروش کولرهای گازی اجنرال در بازار شده است. از آنجایی که این تجهیزات اهمیت زیادی در زندگی ما دارند، باید به خوبی از آن ها نگهداری کرد؛ در نتیجه تعمیر کولرگازی اجنرال در زنجان با مجهزترین تجهیزات بسیار مهم خواهد بود. آیا در مورد نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان چیزی می دانید؟ در مورد تعمیر این قطعات چطور؟

نمایندگی کولر گازی اجنرال در زنجان

معرفی کولرهای گازی اجنرال

کولرهای گازی برند اجنرال، به صورت های متفاوتی تولید می شوند؛ به گونه ای که مدل های پنجره دار، اسپلیت های دیواری، داکت یا کانالی، کاستی و همچنین مولتی پنل های ساده یا VRF را می توان در بازار پیدا کرد. کولرهای گازی برند اجنرال با کمک فناوری های پیشرفته ژاپنی ساخته شده و به همین خاطر هم از راندمان و بازدهی بالایی برخوردار هستند. از طرفی کولرهای گازی اجنرال دوام نسبتا بیشتری در مقایسه با رقبای خودشان دارند و به دلیل سابقه زیادی که در عرصه تهویه مطبوع هوا به شکل تخصصی داشته اند، مورد اطمینان همه افراد هستند. به همین دلیل هم این تجهیزات را با اسم ریش سفیدان کولر می شناسند. بنابراین برخی از کولرهای گازی با کارکردهای سرمایشی، گرمایشی یا فناوری اینورتری که دارند، بهترین گزینه برای مصرف کنندگانی هستند که کیفیت بالا و مصرف کم انرژی جزو اولویت های نخست آن ها است.

دلایل تعمیر کولرگازی اجنرال در زنجان

خیلی از مشتریان زمانی که با نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان تماس می گیرند، دلیل متفاوتی را برای از کار افتادن کولر خود بیان می کنند. اولین مورد، نداشتن سرمای مورد نیاز و تهویه مطبوع یا نداشتن هوای گرم مناسب و لازم در فصول سرد است. در بعضی از مواقع، یخ زدگی پنل های کولر یا کندانسورهای آن باعث بروز مشکل در این تجهیزات می شود. در مواردی هم بیرون نرفتن آب کولر از لوله های درین یا حتی روشن نشدن دستگاه و مانیتور آن، کولر گازی را با مشکل مواجه می کند. از سایر دلایلی که تعمیر کولرگازی اجنرال در زنجان را واجب می کنند؛ در زیر آورده شده است.

  1. روشن شدن کولر اما عدم استارت کمپرسور آن
  2. ریزش آب از کنارهای کولر یا از جلوی پنل های داخلی
  3. مشاهده کردم پیام خطا یا erorr دادن دستگاه
  4. ایجادآلودگی های صدای اضافی توسط دستگاه
  5. لرزش زیاد در یونیت های داخلی یا خارجی
  6. مراجعه به نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان برای سرویس سالانه دستگاه برای سرمادهی نسبتا بیشتر
  7. عدم کارکرد کنترل کولر گازی اجنرال
  8. لوله کشی های توکار در ساختمان، شرکت ها و منازل
  9. نصب کردن کولر یا اسپلیت
  10. عدم خاموشی کمپرسور یا فعالیت کردن مداوم آن
  11. پریدن فیوز منزل در زمان روشن کردن موتور کولر
  12. کارکرد کردن فن

نعمیر کولر گازی اجنرال در زنجان  

قیمت تعمیر کولر توسط نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان

قیمت تعمیر کولرگازی اجنرال در زنجان به پارامترهای مختلفی از جمله نوع قطعه ای که خراب شده است، بستگی دارد. مسلما قیمت تعمیر موتور کولر گازی با کمپرسور آن متفاوت است. از طرفی بستگی دارد که کولر گازی چه مدلی باشد و تعمیر کردن آن چقدر زمان خواهد برد. به طور کلی نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان هزینه ای برای ایاب و ذهاب خود نمی گیرد یا اگر هم هزینه ای دریافت کند، بسیار اندک است و مربوط به دستمزد متخصصانش خواهد بود.

علت مراجعه به نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان برای تعمیر این تجهیزات

تکنسین ها و متخصصان نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان سابقه کاری زیادی (بیشتر از ۸ سال) در تعمیرات انواع کولر دارند. همچنین این متخصصان دوره دیده، بسیار باتجربه و همچنین مسلط به زبان انگلیسی هستند؛ در نتیجه به خوبی با قطعات به کار رفته در انواع مدل های گازی آشنایی دارند. تکنسین های این نمایندگی، تمام تلاش خودشان را خواهند کرد تا قطعات کولر را تعمیر کنند تا حدالامکان از تعویض این بخش ها جلوگیری بشود. از طرفی حداقل زمان لازم برای رسیدن متخصصان نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان به منازل یا شرکت ها مطابق با وقت مشخص شده از جانب متقاضیان تعیین خواهد شد. هزینه و نحوه تعمیر کولرگازی اجنرال در زنجان با نرخ و مصوبات اتحادیه یا نهادهای نظارتی انجام می گیرد. از طرفی ضمانت نامه قطعات کولرهای گازی از شش الی ۳۶ ماه بوده و در ساختار آن ها از گاز برودتی مناسب و درجه یک، قطعات فابریک و اورجینال استفاده شده است. اما علت این که باید برای تعمیر این تجهیزات به سراغ نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان برویم، سرویس دهی شبانه روزی این شرکت حتی در روزهای تعطیل رسمی یا جمعه ها است‌. از طرفی اگر قرار بر این باشد که تعمیر کولرگازی اجنرال در زنجان در منزل یا محل کار انجام بشود، دستگاه به هیچ وجه از مکان مورد نظر خارج نخواهد شد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در زنجان

سخن پایانی

کولرهای گازی اجنرال، طراحی ساختاری هوشمندانه ای دارند و در تهیه آن ها از قطعات باکیفیت و ماندگار ‌استفاده می شود. فیلترهای موجود در این کولرها به قابلیت‌های سرمایشی یا گرمایشی آن ها می افزاید و باعث ماندگاری بالای آن ها خواهد شد. از آنجایی که در ساختار کولرهای گازی از قطعات مهمی استفاده شده است، تعمیر کردن درست و اصولی آن ها بسیار مهم خواهد بود. به همین دلیل هم بهتر است که برای تعمیرات این محصولات به سراغ نمایندگی کولرگازی اجنرال در زنجان رفت. این نمایندگی در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست متقاضیان پاسخ می دهد و خودش را در اسرع وقت به مکان مورد نظر شما می رساند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی اجنرال در زنجان

تعمیر کولر گازی اجنرال در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *