مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند پاناسونیک (Panasonic) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر پاناسونیک (Panasonic)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای پاناسونیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر پاناسونیک
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در زنجان
تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان

در زمان ما، مایکروفر به یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه تبدیل شده است. در واقع، سرعت زندگی ما اهمیت آن را بیش از گذشته کرده است، زیرا به خانم­های خانه دار کمک می کند تا غذا را سریع بپزند و گرم کنند. با این حالف مایکروفرها نیز مانند دیگر لوازم خانگی ممکن است به مرور زمان دچار ایراد شوند و کارایی خود را از دست بدهند. در این شرایط بازم است که فورا به نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان مراجعه کنید و از تکنسین­های آشنا به تعمیر مایکروفر در زنجان بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را شناسایی و برطرف کنند. در ادامه به رایج­ترین ایرادات گزارش شده در مورد مایکروفر پاناسونیک اشاره می­شود.

1- مایکروفر گرم نمی­شود

2- مایکروفر روشن می شود و سپس ناگهان قطع می شود

3- دکمه های مایکروفر کار نمی کنند

4- چراغ مایکروفر کار نمی­کند

5- مایکروفر جرقه های الکتریکی از خود ساطع می کند

6- برد مایکروفر کار نمی کند

نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان

تعمیر عدم گرمایش مایکروفر پاناسونیک در نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان

مشکل گرم نکردن غذا توسط مایکروفر ممکن است یکی از رایج ترین مشکلاتی باشد که هنگام استفاده از این دستگاه، با آن مواجه می شوید. خرابی یا آسیب مگنترون (لوله مغناطیسی الکترونیکی) محتمل­ترین علت گزارش شده از سمت اکثر متخصصان تعمیر مایکروفر پاناسونیک  در زنجان است. مگنترون از ولتاژ بالا برای تولید فرکانس مایکروفر برای پختن غذا استفاده می کند. اگر مایکروفر در حالی که خالی است روشن باشد، ممکن است باعث سوختن آن شود.

یکی دیگر از دلایلی که مایکروفر نمی­تواند غذای داخل آن را گرم کند، مشکل دیودها، سوختن کندانسور یا مشکلی در درب مایکروفر است.

راه حل: اگر تایید کردید که مگنترون آسیب دیده است باید سریعا آن را تعویض کنید چون قابل تعمیر نیست همچنین خازن و درب خراب را نیز باید تعویض کنید. برای تعویض این قطعات می­توانید به نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان مراجعه کنید. کارشناسان آشنا به تعمیر  مایکروفر پاناسونیک  در زنجان، راهنمایی­های لازم و کاربردی را در اختیار شما مشتریان محترم قرار می­دهند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان

مایکروفر پاناسونیک روشن می­شود و سپس ناگهان قطع می شود

اگر مایکروفر شما برای چند ثانیه کار کرده و سپس ناگهان خاموش می شود، ممکن است یکی از این مشکلات در داخل باشد.

سوئیچ درب ممکن است معیوب یا شل باشد.

گاهی اوقات، بریدگی یا تعویض سوئیچ های درب باعث می شود مایکروفر شما به طور موثر کار نکند.

صفحه کنترل لمسی معیوب یا آسیب دیده است.

ممکن است ترانسفورماتور ولتاژ بالا به طور ناگهانی در مدار خود متوقف شده باشد.

ممکن است فن خنک کننده مشکل داشته باشد.

سوراخ تهویه با گریس و گرد و غبار مسدود شده است.

راه حل: سوراخ تهویه را با یک برس تمیز کنید تا از انسداد جلوگیری شود، در صورت آسیب دیدگی فن خنک کننده را تعویض کنید. اگر خرابی ترانسفورماتور یا آسیب دیدن درب علت توقف باشد، می توانید با یک تکنسین حرفه­ای و اشنا به تعمیر مایکروفر پاناسونیک  در زنجان تماس بگیرید تا آن را تعمیر کند. نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان، بالاترین سطح خدمات تعمیر و سرویس مایکروفر را با کیفیت عالی ارائه می­دهد.

تعمیر دکمه ­های مایکروفر در نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان

اگر دکمه های مایکروفر کار نمی کنند، این نشان می دهد که صفحه لمسی یا پانل کنترل معیوب یا آسیب دیده است.

راه حل: در این صورت اگر آسیب جزئی باشد می توانید آن را تعویض یا تعمیر کنید. برای این کار لازم است که از تخصص کارشناسان نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان، استفاده نمایید. تکنسین­های آشنا به تعمیر مایکروفر پاناسونیک  در زنجان به شما کمک می­کنند تا مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف کنید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان

چراغ مایکروفر کار نمی کند

یک چراغ کوچک داخل مایکروفر پشت گریل وجود دارد که با روشن شدن مایکروفر روشن می شود. اگر لامپ کار نمی کند، ممکن است ذوب شده باشد. سایر دلایل احتمالی اتصال اشتباه و سیم کشی آسیب دیده است.

راه حل: اگر لامپ، پریز و سیم‌کشی در وضعیت خوبی هستند، برد کنترل اصلی را بررسی کنید. برد کنترل ممکن است خراب باشد و ولتاژ را به سوکت لامپ ارسال نکرده باشد.

مایکروفر جرقه های الکتریکی از خود ساطع می کند

جرقه در داخل مایکروفر رایج است و نشان دهنده آسیب کامل مایکروفر نیست. تعمیر آن، مستلزم این است که بلافاصله مایکروفر را خاموش کرده و بررسی لازم را انجام دهید. داخل مایکروفر یک تکه فلز کوچک وجود دارد و غذایی که گرم می کنید ممکن است دارای درپوش فلزی باشد که منجر به آتش سوزی می­شود. اگر ظرف حرارتی قابل استفاده در مایکروفر نباشد، احتمال جرقه زدن زیاد است.

راه حل: قبل از شروع پخت و پز مطمئن شوید که هیچ ضایعاتی وجود ندارد و صفحه گرم کننده شما قابل استفاده در مایکروفر است. این در حالی است که اگر دیود یا تکیه گاه رک آسیب دیده است، باید فوراً آن را تعویض کنید. به نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان مراجعه کنید تا این قطعه را در دستگاه شما با کیفیت برتر و عالی، اصلاح و تعویض کند.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان

برد مایکروفر کار نمی کند

در مایکروفر یک موتور دوار در زیر صفحه وجود دارد که وظیفه عملکرد صفحه مایکروفر را بر عهده دارد. بنابراین محتمل ترین دلیل پشت این مشکل خود موتور احتراقی است.

راه حل: موتور باید فوراً توسط نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان تعویض شود. اگر موتور معیوب نباشد، این نشان دهنده ایراد در برد کنترل اصلی است. اگر کنترل پنل مشکل دارد، صفحه لمسی یا پانل کنترل را برای مشکل بررسی کنید.

آیا پس از اطلاع از رایج ترین مشکلات داخل دستگاه مایکروفر و همچنین علل آنها و نحوه رفع هر یک از آنها، خرابی مایکروفر همچنان باعث ناراحتی و اضطراب شما می­شود؟ نگران نباشید. نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می­باشد. با کارشناسان متخصص تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان تماس بگیرید و از آنها بخواهید سریعا به مشکلات دستگاه شما رسیدگی کنند. آنها بهتر از هر کسی می­توانند ایرادات مایکروفر شما را برطرف کنند. وقت را تلف نکنید و همین الان به نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در زنجان

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *