مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر مدیا در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند مدیا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر مدیا، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر مدیا
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر مدیا در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر مدیا در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان

مایکروفر مدیا این روزها به یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی تبدیل شده است، به خصوص اگر خانم شاغلی هستید، استفاده از مایکروفر باعث صرفه جویی زیادی در وقت و تلاش شما می­شود. با این وجود، پیش می­آید که هنگام استفاده از آن با ایراداتی مواجه شوید. در این صورت فورا به نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان مراجعه کنید و از کارشناسان متخصص تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را سریعا برطرف کنند. با خواندن این مقاله یاد می­گیرید که چگونه عیب­های رایج مایکروفر مدیا را که با آن مواجه می­شوید به تنهایی و بدون نیاز به تکنسین متخصص برطرف کنید و در هزینه خود صرفه جویی نمایید. همچنین یاد می­گیرید که در کجا از انجام هرگونه اقدام خوسرانه دوری نموده و تعمیر مایکروفر در زنجان را به نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان واگذار کنید. با ما همراه باشید.

نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان

چه چیزی می­تواند باعث خرابی مایکروفر مدیا شود

رایج ترین اشتباهاتی  که به دلیل وجود آنها، مایکروفر مدیا کار نمی کند، به شرح زیر است:

ولتاژ ضعیف؛ اگر ولتاژ در شبکه به 220 وات نرسد، مایکروفر به کار خود ادامه می­دهد، اما بعید است که غذا را گرم کند.

مگنترون شکسته، کلید درب شکسته، یکی از فیوزهای دستگاه منفجر شده باشد، دیود یا خازن ضعیف، لامپ الکترومغناطیسی شکسته، برد کنترل ولتاژ کافی دریافت نمی کند.

نکته: برخی از علل را می­توانید، خودتان از بین ببرید، در حالی که برخی دیگر که پیچیده­تر هستند نیاز به بررسی توسط نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان دارند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان

اشکال در عملکرد مایکروفر

مایکروفر کار نمی­کند، این شایع ترین نقص مایکروفر مدیا است. نگران نباشید، ما دلایل احتمالی توقف کار مایکروفر را برای تسهیل تعمیر و نگهداری و تعمیر مایکروفر توضیح خواهیم داد.

هشدار تعمیر و نگهداری مایکروفر فقط باید توسط یک برقکار یا تکنسین الکترونیک دارای مجوز قانونی انجام شود. اجاق مایکروفر می­تواند هزاران ولت برق را در یک خازن با ولتاژ بالا ذخیره کند، حتی پس از قطع شدن اجاق مایکروفر.

در مایکروفر دو مدار اصلی وجود دارد که مدار کنترل و مدار فشار قوی است که مدار کنترل روشن و خاموش کردن فر و مدار ولتاژ بالا وظیفه تولید امواج مایکروفر گرم کننده غذا را بر عهده دارد.

برق از کابل نصب شده در پریز دیوار وارد می­شود تا از فیوز اصلی (در کارت ضد نویز) که برای محافظت است، عبور کند، سپس به ترمودیسک (سنسور دما) و از آن به تایمر (دستگاه های قدیمی) یا کارت الکترونیکی (به دکمه استفاده یا لمسی متصل است) و از آن به مدار ولتاژ بالا که ترانسفورماتور، خازن، دیود، مگنترون یا اینورتر در برخی از دستگاه ها یافت می شود. اگر هر یک از این قسمت­ها دچار اشکال شده باشد، دستگاه شما دیگر کار نمی­کند. لازم است که حتما به نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان مراجعه کنید. تعمیرکاران آشنا به تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان، فورا دستگاه شما را ارزیابی نموده و ایرادات آن را برطرف می­کنند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان

تعمیر آسیب فیوز اصلی در نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان

فیوز اصلی، فیوز انتهای کابل مایکروفر است و به فیوز مایکروفر سرامیکی معروف می­باشد. هنگامی که مقدار جریان (آمپر) از مقدار مشخص شده بالاتر می­رود، فیوز منفجر می شود. معمولاً مقدار فیوز مایکروفر بین 8 تا 20 آمپر است. در صورت آسیب دیدگی این قطعه، مایکروفر  شمادیگر مانند گذشته کار نمی کند. در این شرایط لازم است که کارشناسان متخصص نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان کمک بگیرید. راهنمایی­های کاربردی تکنسین­های متخصص تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان در این شرایط می­تواند راهگشا باشد.

توجه داشته باشید که قبل از تعویض فیوز باید علت خرابی فیوز را به کمک تکنسین­های نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان مشخص کنید وگرنه بعد از نصب فیوز جدید خراب می شود و معمولا علت آن ترکیدن قفل فیوز یا یکی از کلیدهای ایمنی در مایکروفر می باشد. هنگام تعویض فیوز، دقیقاً از همان نوع و همان مدل قبلی استفاده کنید.

تعمیر سنسور ترموکوپل در نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان

عملکرد سنسور حرارتی در مایکروفر به این صورت است که وقتی دمای فر از درجه مشخص شده بالاتر رفت، به طور خودکار فر را قطع می کند، زیرا به صورت سری با مدار نصب می­شود و معمولاً بعد از فیوز اصلی است.

به این معنا که سنسور تا زمانی که دمای فر به درجه بالایی نرسیده الکتریسیته را هدایت می کند، بنابراین اگر در مدار آن باز شود، مایکروفر کار نمی کند و وضعیت هدایت یا سوت در آن بررسی می شود. توجه داشته باشید که بسته به نوع فر بیش از یک سنسور حرارتی وجود دارد( حداقل یک سنسور وجود دارد)، همچنین اگر مایکروفر بدون تکمیل چرخه پخت خراب شود، احتمال دارد که سنسور آسیب ببیند یا فن خنک کننده کار نمی کند. در این شرایط فورا با نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان تماس بگیرید. تعمیرکاران آشنا به تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان دارای تجربه کافی برای تعمیر و سرویس مایکروفر شما هستند و بالاترین سطح خدمات را به شما ارائه می­دهند.

تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان

جرقه زدن مایکروفر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان

جرقه زدن مایکروفر به ظاهر می­تواند صحنه ترسناکی باشد اما آنقدر ها هم که به نظر می­رسد، ترسناک نیست. در بیشتر مواقع، وجود اشیای فلزی در داخل مایکروفر، باعث ایجاد جرقه در دستگاه می­شود. ساده­ترین کار این است که شیء فلزی را از دستگاه بیرون بیاورید. با همین اقدام ساده اما کاربردی، مشکل جرقه زدن دستگاه شما به طور کامل از بین می­رود. حال، اگر هیچ جسم فلزی در داخل مایکروفر شما وجود ندارد و همچنان با مشکل جرقه زدن دستگاه مواجه هستید، بهتر است فورا با نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان تماس بگیرید. تکنسین­های این مجموعه سال­های زیادی است که در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان، فعالیت حرفه­ای دارند و بهتر از هر کسی می­توانند مشکلات دستگاه شما را شناسایی و برطرف کنند.

با دانستن موارد فوق، می­توانید “عمر” مایکروفر خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. توجه داشته باشید که دیر یا زود، هر وسیله­ای خراب می­شود و اجاق مایکروفر نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است تعمیر دستگاه خود را به متخصصان واجد شرایط بسپارید تا وضعیت را بیشتر تشدید نکنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر مدیا در زنجان

تعمیر مایکروفر مدیا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *