مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر سوپرا در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند سوپرا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر سوپرا، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای سوپرا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر سوپرا
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر سوپرا در زنجان
تعمیرات مایکروفر سوپرا در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان

امروزه به لطف روی کار آمدن مایکروفرها، پخت انواع غذاها و همچنین گرم کردن آن‌ها در عرض چند دقیقه با یک دکمه ساده انجام می­گیرد. مایکروفرها حتی اگر توسط برندهای معتبر نیز تولید و عرضه شوند، باز هم ممکن است  مانند سایر لوازم خانگی دارای ایراداتی باشند.  به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله با شناسایی رایج ترین ایرادات مایکروفر به شما کمک کنیم تا از آنها جلوگیری کرده و بهترین راه برطرف کردن آنها را بیاموزید. توجه داشته باشید که اگر مشکلات دستگاه شما زیاد است، حتما به نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان مراجعه کنید و از تکنسین ­های متخصص تعمیر مایکروفر در زنجان بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را برطرف کنند.  در ادامه، شما را با معروف ترین خرابی­های مایکروفر سوپرا آشنا می کنیم. این مقاله، می تواند شما را در هنگام استفاده از مایکروفر، راهنمایی کند و همچنین شما را با مواردی که می توانید خودتان تعمیر کنید و چه مواردی را باید به مرکز تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان بسپارید، آشنا می کند.

نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان

 انتشار جرقه از مایکروفر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان

 قطعاً تماشای جرقه در مایکروفر می تواند صحنه ترسناکی باشد، به خصوص که ممکن است برخی از انواع مایکروفرها با ظاهر شدن این مشکل به طور کامل متوقف شوند. اما به طور کلی اگر علت جرقه برطرف شود، جای نگرانی نیست. شایع ترین دلیل ایجاد جرقه در مایرکوفر،  وجود جسم فلزی است که منجر به تجمع ذرات باردار در مایکروفر می شود و آن جرقه از آن ساطع می­گردد.  برای جلوگیری از این مشکل، از قرار دادن هرگونه فلز در داخل دستگاه خودداری کنید.

در موارد نادر، جرقه مایکروفر می تواند به دلیل شکستن درپوش موجبر یا دیود معیوب ایجاد شود که هر دو نیاز به تعمیر توسط نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان دارند. تعمیرکاران متخصص و آشنا به تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان، دستگاه شما را تحت نظارت حرفه ­ای قرار می­دهند و کلیه اقدامات مربوط به تعمیر و سرویس مایکروفر را با کیفیت عالی ارائه می­دهند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

مایکروفر سوپرا به اندازه کافی غذا را گرم نمی کند

اگر مایکروفر شما غذا را گرم نمی کند، ممکن است مگنترون (لوله مغناطیسی الکترونیکی) دستگاه شما خراب شده باشد و متاسفانه قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. در این صورت به نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان مراجعه کنید و از کارشناسان حرفه­ای و مجرب در تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان بخواهید تا ایرادات دستگاه شما را در اسرع وقت، برطرف کنند. دیود شکسته یا سوئیچ درب معیوب نیز می­توانند باعث ایجاد چنین مشکلی بشوند که همگی باید توسط افراد متخصص و کار بلد، مورد بررسی قرار بگیرند. .

تعمیر عدم چرخش صفحه مایکروفر در نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان

 ​​صفحه شیشه ای دوار دو هدف اصلی دارد که عبارتند از توزیع یکنواخت گرما و جذب انرژی اضافی که مایکروفر خارج می کند. موتور معیوب که به راحتی قابل تعویض است. اگر اینطور نباشد ممکن است مشکل از برد کنترل مایکروفر باشد. در این شرایط از انجام هرگونه، اقدامات خودسرانه بپرهیزید و فورا با نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان تماس بگیرید. کارشناسان متخصص تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان به شما کمک می­کنند تا مشکلات دستگاه خود را در سریع­ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

چرا مایکروفر سوپرا صدا تولید می کند؟

 اگر مایکروفر شما صدای بلند یا غیرعادی تولید می کند، طیف وسیعی از عیوب احتمالی وجود دارد که باید بررسی کنید: موتور محرکی که قدرت چرخش صفحه را فراهم می کند ممکن است معیوب باشد. مگنترون ممکن است معیوب باشد و باعث وزوز آن شود. کوپلینگ درایو یا راهنمای غلتکی ممکن است مشکل داشته باشد، که باعث می شود صفحه چرخان هنگام حرکت صدا ایجاد کند، می توانید خودتان با بررسی قطعات از نظر آلودگی یا مواد غذایی چسبیده به آنها، این مشکل را برطرف کنید. در غیر این صورت به نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان مراجعه کنید.

مایکروفر سوپرا پس از روشن شدن ناگهان متوقف می­شود

 اگر مایکروفر کار کند اما پس از چند ثانیه به سرعت خاموش شود، حتی اگر زمان تنظیم شده برای گرم کردن کمتر از زمانی است که دستگاه را متوقف کرده­اید، ممکن است در مهر و موم مایکروفر، اختلالی ایجاد شده باشد یا اینکه دچار شکستگی شده باشند. اما نگران نباشید، این یک مشکل ساده است که می توان آن را برطرف کرد.

نکاتی برای جلوگیری از خرابی مایکروفر وجود دارد که به شما کمک می­کند از قرار گرفتن در معرض خرابی­های مکرر مایکروفر جلوگیری کنید که مهمترین آنها عبارتند از:

اجتناب از استفاده از ظروف پلاستیکی: ما اغلب از ظروف پلاستیکی برای گرم کردن یا طبخ غذا در مایکروفر استفاده می­کنیم، اما این یک اشتباه مهلک است، زیرا اجاق های مایکروفر برای پخت غذا به دمای بالا متکی هستند. آنها می توانند منجر به ذوب پلاستیک و انتشار مواد شیمیایی مضر شوند، بنابراین بسیار مهم است که استفاده از ظروف پلاستیکی را در مایکروفر محدود کنید و آنها را با ظروف ساخته شده برای این کار جایگزین کنید. ظروف شیشه ای یک جایگزین عالی هستند.

تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

اصلاح عملکرد مایکروفر به کمک نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان

بدنه مایکروفر را به طور مرتب تمیز کنید، تمیز کردن نامنظم می­تواند غذای شما را ناسالم کند و روی طول عمر مایکروفر تأثیر بگذارد، بنابراین حداقل هفته ای یک بار داخل مایکروفر را تمیز کنید، زیرا ذرات غذای قدیمی به دیواره های مایکروفر چسبیده اند. عدم تمیز کردن مایکروفر، مکن است باعث خرابی دستگاه شود و نیاز به تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان را ضرورت بخشد.

 این احتمال نیز وجود دارد که به مرور زمان، بدنه دستگاه پوسیده شود و باکتری­های مضر تولید کند، که می­تواند به غذای شما منتقل شود و ممکن است در نهایت منجر به اتفاقات تلخی شود. در صورتی که احساس کردید، مایکروفر شما دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شده است، بدون فوت وقت، سریعا با کارشناسان آشنا به تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان تماس بگیرید. نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند.

به یاد داشته باشید که هر گونه اقدام نا آگاهانه می­تواند باعث آسیب بیشتر به دستگاه بشود و شانس موفقیت آمیز بودن نتایج تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان را کاهش بدهد. با مشاهده اولین نشانه ­های خرابی دستگاه، فورا با نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان

تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *