مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر سامسونگ ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر سامسونگ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در زنجان
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان

فناوری مدرن، فرآیند پخت و پز را راحت می کند، زمان حضور زنان را در آشپزخانه کاهش می دهد و فرصتی برای متنوع کردن منو فراهم می کند. با این حال، هر چقدر هم که مایکروفر سامسونگ شما مطلوب باشد، اما به مرور زمان ماند هر وسیله دیگری خراب می­شود و ناراحتی زیادی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. خرابی‌های سخت‌افزاری ممکن است متفاوت باشند، اما امروز خواهیم فهمید که چرا مایکروفر گرم نمی‌شود و دلایل خرابی­های دیگر را نیز به کمک راهنمایی­ های کارشناسان نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان در می­یابیم. تکنسین ­های متخصص تعمیر مایکروفر در زنجان به صورت شبانه روزی، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند. رایج ­ترین خرابی­ های مایکروفر سامسونگ به شرح زیر است:

مگنترون از کار افتاده است.

خرابی دیود و خازن

کلید درب مایکروفر خراب است.

فیوز فشار قوی شبکه

لامپ الکترومغناطیسی معیوب

ترانسفورماتورهای معیوب

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان

چرا مایکروفر گرم نمی­کند

برای اینکه بفهمید چرا گرمایش مایکروفر متوقف شده است، ابتدا باید نحوه عملکرد دستگاه را بدانید. مگنترون یک میدان الکتریکی تشکیل می­دهد که با کمک یک موجبر، با غذا در اطراف محفظه حرکت می کند. از آنجایی که محصولات حاوی آب در ترکیبات خود هستند، به این معنی است که همه آنها در معرض حرارت قرار می گیرند که به دلیل دوقطبی (مولکول) موجود رخ می دهد. در انتهای مخالف، مولکول ها دارای بار منفی و مثبت هستند. تحت تأثیر میدان الکتریکی، دوقطبی ها شروع به نوسان، غلتیدن و فشار می کنند. نتیجه، نیروی اصطکاک است و همانطور که می­دانید نیروی اصطکاک گرما ایجاد می کند. به این ترتیب، غذا گرم می شود. اگر در هر یک از این موارد، مشکلی وجود داشته باشد، گرمایش مواد غذایی در مایکروفر سامسونگ به درستی انجام نمی­گیرد. در این شرایط به نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان مراجعه کنید و از کارشناسان این مجموعه بخواهید تا خدمات تخصصی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان را به شما ارائه بدهند.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

عدم روشن شدن مایکروفر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان

این احتمال وجود دارد که در منبع (پریز در دیوار) برق وجود ندارد پس باید از 220 ولت پریز اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که گاهی اوقات وقتی فیوز در مایکروفر آسیب می بیند، یک اتصال کوتاه (قفل) رخ می­دهد و کلید اتوماتیک قطع می شود) برای اطمینان از این موضوع، با استفاده از یک آوومتر در مقیاس ولتاژ بالاتر از 300 ولت AC، دو سر آوومتر داخل دو شیار پریز قرار می­گیرد که بسته به کیفیت آوومتر باید ولتاژی حدود 220 ولت یا کمتر یا بیشتر را به شما بدهد.

اگر به این دلیل، مایکروفر کار نمی­کند زیرا فیوز داخل دوشاخه آسیب دیده است، حتما به نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان مراجعه کنید و از تعمیرکاران اشنا به تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان بخواهی تا دستگاه شما را عیب یابی کنند.

تعمیر مگنترون در نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان

مگنترون بخش اصلی مایکروفر است. این منبع گرما است. اگر به شکستگی مگنترون مشکوک هستید، به دستگاه گوش دهید: اگر مایکروفر صداهای خش خش می دهد، دلیل خرابی این قسمت خاص است. آسیب به مگنترون ممکن است نشان دهنده رسوبات کربن روی دیواره های مایکروفر باشد. برای اطلاع از سالم بودن قطعه، خازن عبوری را با بدنه مگنترون با اهم متر جدا کنید. اگر زنگ نخورد، تعویض آن ضروری است. به نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان مراجعه کنید تا بالاترین سطح کیفیت خدمات تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان را دریافت نمایید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

تعمیر خرابی دیود و خازن به کمک نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان

از طریق یک دیود ولتاژ بالا، جریان به بقیه قطعات می­رسد، اما نمی تواند به عقب برگردد. اگر این قسمت متوقف شود، حرارت مایکروفر متوقف می شود و شروع به وزوز می کند. تشخیص خرابی دیود فقط به دست نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان انجام می­گیرد.

 علت خرابی نشانگر مایکروفر چیست؟

علت خرابی را می توان به خازن معیوب مرتبط کرد که میدان الکتریکی ایجاد کرده و امواج مایکروفر تولید می کند. این مورد نیز در نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان قابل تعویض است. از تکنسین ­های متخصص تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را شناسایی و برطرف کنند.

خرابی فیوز فشار قوی شبکه

برای رسیدن به فیوز اصلی، باید پیچ ​​ها را باز کرده و بدنه فیوز را جدا کنید. سیم ها را برای آسیب خارجی بررسی کنید: سوختن، سیاه شدن، بوی سوختن، همه می­توانند دلیل چنین مشکلی باشند که الزاما باید توسط نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان مورد بررسی قرار بگیرند.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در زنجان

جرقه زدن مایکروفر سامسونگ

برای اینکه تجهیزات تا حد امکان کار کنند و خراب نشوند، باید چند قانون را دنبال کنید:

محصولات مایکروفر با محتوای آب زیاد (مانند تخم مرغ و گوجه فرنگی) را در مایکروفر قرار ندهید که در صورت حرارت دادن ممکن است منفجر شود و دستگاه لکه دار شود. روشن کردن دستگاه خالی ممکن است باعث آتش سوزی شود. علاوه بر همه اینها، لازم است غذا را در ظروف فلزی گرم نکنید و نپزید. قرار دادن ظروف فلزی در داخل مایکروفر، باعث ایجاد جرقه می­شود. جرقه زدن دستگاه ممکن است ترسناک به نظر برسد اما در واقع چندان خطرناک نیست. کافیست ظروف فلزی را از داخل دستگاه بیرون بیاورید. حال اگر، هیچگونه جسم فلزی در داخل مایکروفر قرار ندارد و همچنان با مشکل جرقه زدن دستگاه، روبرو هستید، فورا با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن تکنسین­ های حرفه­ ای و متخصص، بالاترین سطح کیفیت خدمات سرویس و تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان را به شما مشتریان محترم ارائه می­دهد.

کار نکردن دکمه ­های مایکروفر سامسونگ

این مشکل زمانی رخ می­دهد که به دلیل استفاده زیاد، دکمه­ ها فرسوده شده باشند و کارایی خود را از دست بدهند. در این شرایط لازم است که از انجام هر گونه اقدامات خودسرانه برای رفع مشکل بپرهیزیدو تعمیر دکمه­های مایکروفر  را به کارشناسان نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان بسپارید. تکنسین­های مجرب و کارآزموده در این مجموعه، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند. به کمک تعمیرکاران آشنا به تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان، می­توانید مشکلات دستگاه خود را در سریع­ترین زمان ممکن حل کنید. همین الان با نمایندگی سامسونگ در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان

تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *