مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر بوتان در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند بوتان یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بوتان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بوتان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر بوتان
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان

مایکروفرها اختراعات بزرگی هستند و با فشار دادن یک دکمه، پخت و پز و گرم کردن برخی غذاها را ساده کرده­اند. با وجود چنین مزیتی، آنها می توانند مانند سایر وسایل و لوازم آشپزخانه ایراد داشته باشند. برای اینکه بدانید آیا راه حل آسانی برای مشکل مایکروفر شما وجود دارد یا خیر، باید به نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان مراجعه کنید. تعمیرکاران اشنا به تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان ابتدا مشخص می­کنند که مشکل از چه چیزی می تواند باشد و سپس برای رفع آنها، اقدام عملی و کاربردی ارائه می­دهند. در اینجا چند مورد از رایج ترین خطاهای مایکروفر آورده شده است و همچنین به راه­ حل­ های کاربردی برای از بین بردن آنها نیز اشاره شده است. با ما همراه باشید.

نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان

 

چرا مایکروفر بوتان غذا را گرم نمی کند

اگر مایکروفر شما غذا را گرم نمی کند، احتمالاً مگنترون دستگاه شما خراب شده است. متأسفانه، یک مگنترون سوخته قابل تعمیر نیست، باید تعویض شود. به کمک نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان، می­توانید این قطعه را فورا تعویض کنید. مشکلات دیگری که می تواند منجر به گرم نشدن غذا شود، شامل خرابی دیود یا معیوب بودن سوئیچ در است.

تعمیر عدم چرخش صفحه مایکروفر در نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان

صفحه شیشه ای دوار در مایکروفر شما دو هدف اصلی دارد، یعنی توزیع یکنواخت گرما و جذب انرژی اضافی که مایکروفر خارج می کند. اگر بشقاب هنگام کار به درستی نمی چرخد، ممکن است غذای شما به طور ناهموار گرم شود. به احتمال زیاد این مشکل مربوط به موتور خراب است که به راحتی قابل تعویض است و اگر موتور نباشد، ممکن است مشکل از برد کنترل مایکروفر باشد. در این شرایط، کمک گرفتن از کارشناسان آشنا به تعمیر مایکروفر در زنجان می­تواند مفید واقع شود. نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان با داشتن تعمیرکاران بسیار مجرب و حرفه­ ای، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می­باشد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

تعمیر صدای مایکروفر به کمک نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان

اگر مایکروفر شما صدای بلند یا غیر معمولی تولید می کند (وزوز، زمزمه، خراشیدن، ایستا)، طیف وسیعی از خطاهای احتمالی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید.

موتور محرکی که قدرت چرخش صفحه را فراهم می کند ممکن است معیوب باشد.

مگنترون ممکن است معیوب باشد و منجر به زمزمه یا وزوز الکتریکی شود. خبر خوب این است که مگنترون را می توان جایگزین کرد. به کمک نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان، شما می­توانید این قطعه معیوب را با نمونه­های اورجینال و اصلی، جایگزین کنید.

ممکن است کوپلر درایو یا راهنمای غلتکی مشکل داشته باشد که باعث می شود صفحه دوار هنگام حرکت صدا ایجاد کند. خودتان این مشکل را با بررسی قطعات از نظر کثیفی یا مواد غذایی چسبیده به آنها برطرف کنید. اگر با تمیز کردن صفحه دوار، مشکل سر و صدای اضافی دستگاه، همچنان باقیست، فورا با کارشناسان متخصص تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان تماس بگیرید.

فن خنک کننده در پشت مایکروفر ممکن است آسیب ببیند یا مسدود شود که همچنین می تواند باعث ایجاد صدای بلند در حین کار شود.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

تعمیر روشنایی داخل مایکروفر با کمک نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان

همه اشپزها دوست دارند در حین پختن غذا در داخل مایکروفر، میزان پخته شدن آن را هر چند دقیقه یکبار بررسی کنند. در صورتی که  چراغ های مایکروفر کار نکنند و مشکلی در روشنایی دستگاه وجود داشته باشد، نمی­توان روند پخته شدن غذا را بررسی نمود. به همین دلیل لازم است که لامپ معیوب مایکروفر را  به کمک یک فرد متخصص و حرفه­ای تعمیر کنید. کارشناسان فعال در نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان با نهایت دقت و مهارتف مشکل دستگاه شما را برطرف می­کنند.

فیوز سوخته در مایکروفر بوتان

فیوز مایکروفر اگر جریان زیادی از آن عبور کند منفجر می شود. بنابراین، برای اینکه مایکروفر دوباره کار کند، باید فیوز آن را با نمونه جدید جایگزین کنید. قابل ذکر است که مایکروفر دارای چندین فیوز است. سایر موارد شامل فیوز حرارتی، فیوز حفره ای و محافظ حرارتی است. یک تکنسین  متخصص تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان می تواند از یک مولتی متر برای بررسی تداوم در مسیر الکتریکی استفاده کند.

چرا مایکروفر من شروع به کار نمی­کند؟

یکی از دلایل رایج برای ایجاد چنین مشکلی، معیوب بودن سوئیچ درب است. مایکروفر بوتان شما دارای کلیدهای درب است و گرمایش تنها زمانی شروع می شود که کاملاً بسته شوند. بنابراین، اگر یکی از کلیدهای درب به درستی کار نکند، مایکروفر حتی با بسته بودن درب نیز کار نخواهد کرد.

توجه به این نکته مهم است که مایکروفر یک دستگاه ولتاژ بالا است. بنابراین، اگر سعی می کنید خودتان آن را تعمیر کنید، مراقب باشید. برای جلوگیری از آسیب یا از کار افتادن دستگاه، بهتر است با یک تکنسین آموزش دیده و متخصص تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان تماس بگیرید. نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان، بهترین سطح خدمات نصب و تعمیر مایکروفر را به شما مشتریان محترم، ارائه می­کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در زنجان

چرا مایکروفر بوتان خاموش نمی­شود

آیا مایکروفر بوتان شما به معنای واقعی کلمه حتی با پایان زمان پخت غذا، متوقف نمی­شود؟ به عبارت دیگر، یک مایکروفر کاملا سالم باید در یک موقعیت ایده آل، پس از خاموش شدن تایمر، کار را متوقف کند اما اگر دستگاه شما چنین عملکردی را نشان نمی­دهد، نقص جدی وجود دارد که باید توسط نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان برطرف شود.

این احتمال وجود دارد که مایکروفر بوتان به دلیل خرابی برد کنترل خاموش نمی شود. اگر حتی پس از فشار دادن دکمه توقف همچنان کار می کند اما به محض باز کردن در متوقف می شود، ممکن است مشکل از برد کنترل باشد. اگر هنگام باز کردن درب کار کند، کلید محدود می تواند مقصر باشد.

می توانید با یک متخصص تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان تماس بگیرید تا آن را تعمیر کند. معمولاً مشکل پنل کنترل برای تعمیر بسیار پیچیده است. با این حال، سوئیچ حد را می توان به راحتی تعمیر کرد. در حالت ایده آل، سوئیچ محدود سیگنال های مایکروفر را ارسال می کند که باز است و باید متوقف شود. بنابراین هنگامی که معیوب است، مایکروفر سیگنال های ترکیبی دریافت می کند، بنابراین حتی زمانی که نباید کار کند، به کار خود ادامه می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان

تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *