مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند بلک اند دکر (Black & Decker) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بلک اند دکر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بلک اند دکر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در زنجان
نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

بلک اند دکر از سال 1910 تولید لوازم خانگی مانند مایکروفر را آغاز کرده است. بنابراین، می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید تا محصولات باکیفیت را به آشپزخانه خود وارد کنید. با وجود فناوری مدن در طراحی و ساخت مایکروفرهای بلک اند دکر، هنوز هم ممکن است این محصولات با مشکل مواجه شوند و کارکرد آنها مختل شود. در این شرایط می­توانید به به نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان مراجعه کنید و از راهنمایی­ های تخصصی تعمیرکاران متخصص تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان جهت تعمیر مایکروفر در زنجان بهره­ مند شوید.

نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

تعمیر دکمه های مایکروفر بلک اند دکر در نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

مایکروفر بدون شک یکی از وسایل آشپزخانه است که بیشتر از همه استفاده می کنید. از آن برای پخت کیک و حرارت دادن غذاها استفاده می­شود. بنابراین زمانی که متوجه می‌شوید دکمه‌ها در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید درست کار نمی‌کنند، می‌تواند واقعا چالش برانگیز باشد. در این صورت، بهترین تصمیم مراجعه به نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان خواهد بود تا مشکل دستگاه شما را سریعا شناسایی و برطرف کنند.

اگر دکمه‌های مایکروفر Black and Decker شما کار نمی‌کنند، محتمل‌ترین دلیل، یک کنترل پنل معیوب است. می‌توانید با فشار دادن دکمه‌های روی کنترل پنل تأیید کنید که اینطور است. اگر برخی کار می کنند در حالی که برخی دیگر کار نمی کنند، ممکن است مجبور شوید صفحه لمسی و صفحه کنترل را تعویض کنید. احتمال دیگر، سوئیچ غشایی معیوب یا چیزی است که بیشتر مردم از آن به عنوان پد لمسی یاد می کنند. دارای پوششی است که اثربخشی آن با استفاده مکرر از بین می رود. برای تشخیص این مشکل، تکنسین متخصص تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان، باید مایکروفر را جدا کرده و کابینت را خارج کند. سپس از یک مولتی متر برای بررسی تداوم استفاده می کنند. یک سوئیچ غشایی عملکردی باید مقداری مقاومت نشان دهد. اگر هیچ مقاومتی وجود ندارد، باید سوئیچ غشایی را تعویض کنید.

همچنین ممکن است مشکل از برد کنترل باشد. اگر اینطور باشد، متوجه خواهید شد که چراغ های نمایشگر روشن می شوند، حتی اگر صفحه لمسی پاسخگو نباشد. برد کنترل یک سیگنال ولتاژ پایین به سوییچ غشایی تولید می کند. به کمک نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان می­توانید برد کنترل دستگاه را تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

تعمیر صدای مایکروفر بلک اند دکر به کمک نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

بیپ مایکروفر قطعا صدایی آشنا برای همه داندگان این وسیله پر کاربرد است. گاهی اوقات ممکن است که مایکروفر شما به طور ممتد، صدای بلندی را پخش کند. آیا راهی برای جلوگیری از بوق مایکروفر بلک اند دکر شما وجود دارد؟ قطعا. می توانید کنترل پنل را برای دکمه بی صدا بررسی کنید. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، دکمه لغو یا توقف را برای چند ثانیه نگه دارید. اگر با وجود چنین اقداماتی، مشکل دستگاه شما همچنان پابرجاست، فورا با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان تماس بگیرید. تکنسین ­های متخصص تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان، بهترین سطح خدمات را به شما مشتریان محترم ارائه می­دهد.

چرا مایکروفر بلک اند دکر گرم نمی­شود

آیا دکمه شروع را فشار می­دهید، اما غذای شما گرم نمی­شود؟ اگر مایکروفر شما به برق وصل است، اما غذا گرم نمی­شود، به طور حتم مشکلی وجود دارد که باید توسط افراد حرفه­ای و آشنا به تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان برطرف گردد. اگر مایکروفر بلک اند دکر شما گرم نمی­شود، ابتدا تأیید کنید که دکمه استارت را فشار داده اید و منبع تغذیه کافی وجود دارد. اگر به نظر می رسد که هیچ کدام از اینها مشکل نداشته باشد، ممکن است مشکلات مربوط به کلیدهای قاب در یا مگنترون مایکروفر شما باشد. در این شرایط فورا با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را شناسایی و برطرف کنند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

عدم روشن شدن مایکروفر بلک اند دکر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

این احتمال وجود دارد که مایکروفر Black and Decker به دلیل خرابی فیوز روشن نمی شود. می توانید با بستن درب مایکروفر به درستی آن را رفع کنید. همچنین می توانید سوئیچ درب را تست کنید تا ببینید که آیا خوب کار می کند یا خیر.

اگر هیچ ایرادی در سوئیچ در پیدا نکردید، مظنون بعدی شما باید مجموعه چفت درب باشد. اکثر این مجموعه های چفت از قلاب های پلاستیکی ساخته شده اند. اگر این قلاب آسیب ببیند، مایکروفر یک سیگنال اشتباه دریافت می کند. با برداشتن پانل درب داخلی می توانید به قفل درب دسترسی پیدا کنید. در صورت خرابی می توانید آن را تعویض کنید. برای تعویض این قطعه و یا تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان به نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان مراجعه کنید.

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

رفع مشکلات مایکروفر بلک اند دکر با تنظیمات مجدد دستگاه

تنظیم مجدد مایکروفر Black and Decker می تواند برخی از مشکلات را کاهش دهد. برای تنظیم مجدد مایکروفر بلک اند دکر، آن را از برق جدا کرده و پس از چند دقیقه دوباره آن را وصل کنید. این کار برد کنترل را ریست می کند و در نتیجه خطاها را پاک می کند. همچنین می توانید برای نتیجه مشابه، کلید مدار را بچرخانید. هنگامی که مایکروفر خود را دوباره وصل کردید، باید ساعت را تنظیم مجدد  نمایید.

اگر بعد از تنظیم مجدد مایکروفر متوجه شدید که صفحه کلید همچنان غیرفعال است، ممکن است قفل کودک روشن باشد. برای ادامه استفاده از مایکروفر، قفل کودک را غیرفعال کنید.

چنانچه با وجود تمامی اقدامات فوق، هنوز با مشکلات قبلی دستگاه مواجه هستید و اختلالی در عملکرد مایکروفر وجود دارد، بهتر است با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان تماس بگیرید. تکنسین­های مجرب و کارآزموده در این مجموعه به شما کمک می­کنند تا در سریع­ترین زمان ممکن، مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف کنید.

به یاد داشته باشید که وجود هر گونه خطای کارکردی در دستگاه خود، به هیچ وجه بدون دانش تخصص و تجهیزات لازم برای رفع مشکل، دست به کار نشوید. چه بسا که موجب آسیب بیشتر به دستگاه بشوید و احتمال موفقیت آمیز بودن نتایج تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان را از بین ببرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در زنجان

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *