مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر ال جی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر ال جی (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر ال جی
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر ال جی در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر ال جی در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان

مایکروفر این روزها یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه است. مانند هر وسیله خانگی دیگری، مایکروفر در طول عمر خود از کار می افتد و می شکند. در اینجا مشکلات رایج مایکروفر ال جی و راه حل­ های احتمالی آنها آورده شده است. توجه داشته باشید که برخی از مشکلات دستگاه را خودتان می­توانید در منزل به تنهایی حل کنید و برای تعمیر برخی دیگر، حتما باید به نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان مراجعه کنید. تکنسین ­های آشنا به تعمیر مایکروفر در زنجان، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

دستگاه مایکروفر، ظروف مواد غذایی را بیش از اندازه داغ می­کند

 استفاده از پلاستیک در مایکروفر یکی از اشتباهات استفاده از مایکروفر است.  در واقع، یکی از رایج ترین اشتباهات و در عین حال جدی ­ترین اشتباه که افراد هنگام استفاده از مایکروفر مرتکب می­شوند، استفاده از پلاستیک در آنها است. ظروف پلاستیکی موجود در بازار برای مایکروفر ممنوع است زیرا پلاستیک مواد شیمیایی بسیار مضری را آزاد می­کند که در معرض نور خورشید، آب جوش و گرمای مایکروفر قرار می­گیرد. توصیه می شود در این وسایل فقط از ظروف پلاستیکی مناسب استفاده کنید. اگر با تعویض ظرف مورد استفاده در مایکروفر، مشکل دستگاه شما همچنان پا برجاست، فورا با نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان تماس بگیرید. کارشناسان آشنا به تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان، بهتر از هر کسی می­توانند ایرادات دستگاه شما را شناسایی و فورا برطرف کنند.

خاموش شدن ناگهانی مایکروفر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان

شاید این اتفاق برای شما پیش آنده باشد که مایکروفر ال جی روشن می شود و سپس متوقف می­گردد. دلایل احتمالی پشت این مشکل معیوب بودن سوئیچ درب، خرابی ترانسفورماتور، معیوب بودن پد لمسی و معیوب بودن موتور فن است. برای درک دقیق این مشکل “چرا مایکروفر من چند ثانیه کار می کند و متوقف می شود؟” به نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان مراجعه کنید. تکنسین ­های آشنا به تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان، به راحتی، این مشکل را برای شما برطرف می­کنند.

تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

عدم چرخش صفحه مایکروفر و تعمیر آن به کمک نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان

در مایکروفر یک موتور دوار در زیر صفحه وجود دارد که وظیفه چرخش صفحه چرخان را بر عهده دارد. بنابراین محتمل ترین علت این مشکل فرسودگی یا سوختن موتور است. موتور به راحتی قابل تعویض است. اما اگر موتور معیوب نباشد این نشان دهنده ایراد در برد کنترل اصلی است. اگر برد کنترل خوب است، صفحه لمسی یا پانل کنترل را برای مشکل بررسی کنید. نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان به شما کمک می­کند تا موتور دستگاه را بررسی نموده و ایرادات آن را شناسایی کنید.

ایجاد صدا در مایکروفر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان

اگر در حین روشن بودن مایکروفر، با صدای بلند و آزار دهنده ­ای از سمت دستگاه مواجه می­شوید، به احتمال زیاد، ایرادات جدی رخ داده است که باید توسط یک فرد متخصص تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان بررسی شود.

ساده ترین حالت زمانی است که صفحه مایکروفر، سر و صدای اضافی ایجاد می­کند. چنانچه صفحه در حال لرزش بیش از اندازه باشد، اولین و بهترین کار این است که فورا به سراغ  کوپلر و غلتک دستگاه بروید و از وضعیت آنها، با خبر شوید. این در حالی است که اگر صدا از موتور درایو یا مگنترون شنیده شود، اوضاع کمی فرق می­کند و تعمیر چندان موفقیت امیز نخواهد بود. در این حالت، به احتمال زیاد لازم است که قطعات ذکر شده را با نمونه­های اصلی و اورجینال، جایگزین کنید. تعویض این قطعات،  یکی از چالش برانگیزترین جایگزین ها هستند زیرا به سختی می­توانید نمونه­ های مشابه را در بازار پیدا کنید. با این حال، نگران نباشید. به کمک نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان، شما می­توانید تمامی قطعات اصلی مایکروفر را تهیه نموده و جایگزین کنید. توجه داشته باشید که سر و صدای مایکروفر، همچنین ممکن است به دلیلی عملکرد فن خنک کننده نیز باشد. در این صورت، راهنمایی­ های تعمیرکاران متخصص تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان می­تواند راهگشا باشد.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

جرقه زدن در مایکروفر ال جی

جرقه در مایکروفر می تواند یک منظره ترسناک باشد، اما به طور کلی، اگر علت جرقه در اسرع وقت برطرف شود، جای نگرانی نیست. به کمک نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان، فورا می­توانید علت جرقه زدن دستگاه را شناسایی و برطرف کنید.

شایع‌ترین دلیل مایکروفر جرقه‌دار وجود یک جسم فلزی است که منجر به تجمع ذرات باردار می‌شود. راه حل این امر ساده است. از قرار دادن فلز در مایکروفر، که شامل فویل و ظروف لعابی است، خودداری کنید. و اگر متوجه جرقه شدید، برای جلوگیری از گرمای بیش از حد یا آسیب رساندن به مایکروفر، مورد را بردارید.

در موارد نادرتر، جرقه زدن مایکروفر می تواند به دلیل شکسته شدن پوشش موجبر یا دیود معیوب باشد که هر دو نیاز به تعمیر دارند. تکنسین ­های متخصص تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان به شما کمک می­کنند تا در سریع­ترین زمان ممکن، علت وجود جرقه در مایکروفر خود را شناسایی نمایید. تکنسین های فعال در نمایندگی مایکروفر ال جی، با سال ها سابقه درخشان در حوزه تعمیر انواع مایکروفرها و همچنین با داشتن تجهیزات کافی، حتی سخت ­ترین مشکلات دستگاه را نیز ظرف چند دقیقه از بین می­برند.

تعمیرات مایکروفر ال جی در زنجان

نتیجه گیری

دانستن مشکلات رایج مایکروفر به شما کمک می کند تا به موقع آن را تعمیر کنید و دستگاه خود را از هر گونه آسیب جدی نجات دهید. توجه داشته باشید که در اکثر اوقات، مشکلات ایجاد شده برای مایکروفر شما، حتما باید توسط افراد متخصص و حرفه­ای، تعمیر شود. از این رو توصیه می­کنیم اگر در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی، مهارت و دانش تخصصی ندارید، به هیچ وجه برای تعمیر مشکلات آنها، به تنهایی اقدام نکنید. هر گونه اقدام خودسرانه ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه شود. از این رو بهتر است فورا با نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان تماس بگیرید و از تکنسین­های متخصص این مجموعه بخواهید تا به منزل شما بیایند و ایرادات دستگاه را شناسایی کنند. تعمیرکاران متخصص تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان از دانش تخصصی و تجهیزات کافی برای رفع مشکلات دستگاه شما برخوردار هستند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان

تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *