مراحل ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی ایندزیت

جهت خرید و دیدن انواع لباسشویی های ایندزیت کلیک کنید

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ایندزیت | تعمیر،نصب و سرویس

برند ایندزیت (INDESIT) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات لباسشویی ایندزیت (INDESIT)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی ایندزیت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ایندزیت جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حدلقل ۸ سال و مختص هر برند

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 ۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار ۲۰۰۰۰ تومان می باشد).

دلایل انتخاب کورنیدو برای تعمیر لباسشویی
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت :

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب بعد از شست و شو

۵ – تمیز نشستن لباس ها

۶ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۷ – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

۸ – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

۹ – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۰ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۱۱ – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۲ – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

۱۳ – عدم ورود آب به لباسشویی

۱۴ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۵ – پاره شدن تسمه موتور

۱۶ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ایندزیت از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشین لباسشویی یک دستگاه الکتریکی و مکانیکی است که به مراقبت نیاز دارد و استفاده طولانی مدت از آن میتواند باعث خرابی و از کار افتادگی شود.لباسشویی در حین استفاده ممکن است دچار ایراداتی مانند نمایان شدن خطاهای موجود , استفاده نادرست از دستگاه و … شود. در صورت بروز خرابی با به تعویق انداختن تعمیرات به لباسشویی خسارت بیشتری وارد میشود.

برند ایندزیت، از جمله ماشین لباسشویی‌هایی می‌باشد که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. با این حال مانند تمام لوازم برقی دیگر، احتمال دارد دچار عیب و نقص گردد. تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، می‌تواند در منزل نیز انجام شود. البته نیاز به تخصص، تجربه، دانش و آگاهی دارد. اکنون قصد داریم در این مقاله، به شرح و بررسی مشکلات متداول ماشین لباسشویی ایندزیت، بپردازیم.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تهران

در ادامه این مطلب شما را با بسیاری از ارورها و خطاهای به وجود آمده برای لباسشویی ایندزیت آشنا می کنیم:

خطا یا ارور F01 :

این ارور به معنی وجود مشکل در مدار برد الکترونیکی است. معمولا در هنگام بروز این خطا، لباسشویی ایندزیت کار نمی کند و تمام یا برخی از عملکردهای دستگاه از کار می افتند. درواقع دستگاه وجود یک اتصال کوتاه را در بخش کنترل کننده موتور در برد الکترونیکی تشخیص می دهد. توصیه می شود دستگاه را از برق بیرون کشیده و 2 دقیقه منتظر بمانید. سپس دو شاخه را به برق متصل نمایید و پس از 30 ثانیه مجددا سعی نمایید دستگاه را روشن کنید.

اگر دستگاه مجدد این ارور را نمایش داد می دهد می توانید از متخصصین ما در کورنیدو کمک بگیرید.

خطا یا ارور F02 :

این خطا مربوط به برد موتور است. درواقع موتور دستگاه قفل نموده و درام نمی چرخد که ممکن است بصورت متناوب اتفاق بیافتد و یا کاملا از حرکت ایستاده باشد. برطرف نمودن این ارور و تعمیر دستگاه با وجود اینکه ممکن است ساده به نظر بیاید، بسیار مهم است چرا که ریسک آسیب رساندن به موتور وجود دارد. شما می توانید جهت برطرف کردن این خطا با متخصصین کورنیدو در ارتباط باشید.

خطا یا ارور F03 :

این خطا مربوط به ایراد در برد یا سنسور تشخیص دما است. در این هنگام ماشین لباسشویی در سیکل شستشو یا خشک کردن گرم نمی شود. معمولا ایراد به سنسور NTC متصل به ترمیستور مربوط می شود. اگر به توانایی های خود در تعمیر لباسشویی اطمینان دارید، معمولا بررسی ترمیستور و سنسور NTC و اتصالات آنها در رفع مشکل کارآمد است. اگر مشکل برطرف نشد با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

خطا یا ارور F04 :

ارور F04 در صورتی که اشکالی در سوئیچ فشار لباسشویی وجود داشته باشد، نمایش داده خواهد شد. معمولا در این حالت سوئیچ فشار روی مد خالی خواهد بود. جهت رفع ارورF04 ابتدا سوئیچ و اتصالات آن و سپس لوله تغذیه کننده آن را بررسی نمایید. اگر موفق به عیب یابی دقیق و یا تعمیر ارور مربوطه نشدید، با ما در کورنیدو تماس بگیرید تا مشکل را برایتان حل نماییم.

خطا یا ارور F05 :

ارورF05 همانند ارور قبلی به سوئیچ فشار لباسشویی ارتباط دارد. در این حالت سوئیچ فشار بر روی مد پر قرار می گیرد. معمولا در چنین مواقعی درب لباسشویی باز نمی شود و یا در صورت باز شدن داخل درام پر از آب است. این مشکل به دلیل گرفتگی فیلتر پمپ دستگاه و بخاطر وجود مسدودیت در آن رخ می دهد. همچنین ممکن است لوله تخلیه آب نیز مسدود شده باشد. از نبود هر گونه عامل انسداد در فیلتر و لوله تخلیه اطمینان حاصل نمایید. اگر ارور همچنان باقی مانده است احتمالا بدلیل خرابی پمپ می باشد که در اینصورت به کمک تکنسین متخصص احتیاج خواهید داشت.

خطا یا ارور F06 :

مشاهده این ارور به خطا در قفل درب لباسشویی برمی گردد. در این حالت درب لباسشویی باز و یا بسته نمی شود و یا در صورت بسته شدن، برنامه شست وشوی انتخابی اجرا نمی گردد. بررسی کنید که چیزی مانع بسته شدن درب ماشین نشده باشد. اگر مشکل همچنان باقی بود، پیشنهاد ما این است که با تعمیرکار حرفه ای تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

خطا یا ارور F07 :

ارور f7 می تواند ناشی از ایراد در برد الکترونیکی باشد و یا به مشکل رله هیتر مربوط باشد. در هنگام بروز این خطا برنامه شست و شو در وسط کار متوقف می شود. همچنین لباسشویی آب را گرم نمی کند. ممکن است مشکل تنها یک قطعی سیم ساده باشد و یا اینکه جدی تربوده و ناشی از خرابی رله هیتر باشد که در داخل ماژول قرار گرفته است و نیاز به تعویض داشته باشد.

خطا یا ارور F08 :

مشاهده این کد بر روی نمایشگر، به این معنی است که لباسشویی مشکلی در هیتر دستگاه تشخیص داده است. ارور f8 مشابه با ارور قبلی بوده که در آن معمولا هیتر سالم و رله دچار خرابی می شود. در این هنگام معمولا در اواسط سیکل شستشو برنامه دستگاه متوقف می شود. جهت برطرف نمودن و رفع خطا می بایست هیتر و اتصالات آن را کامل بررسی نمایید. همپنین سوئیچ فشاری و اتصالات آن بایستی ارزیابی شوند. درنهایت اتصالات مرتبط به ماژول را نیز بررسی نمایید.

خطا یا ارور F09 :

اگر لباسشویی شما دچار مشکل نرم افزاری در برنامه های خود شده باشد، یا ایرادی در سیم کشی داشته باشد، خطای f9 بر روی نمایشگر نشان داده می شود. معمولا در این هنگام دستگاه به کار نمی افتد و چشمک میزند و یا انتخاب یک برنامه شستشو امکان پذیر نخواهد بود. جهت رفع ارور f9 می توانید دستگاه را یک بار روشن و خاموش نمایید. در صورتی که اینکار افاقه ننمود، ممکن است نیاز به برنامه ریزی دوباره ماژول و یا خرید یک ماژول جدید باشد. تماس با تکنسین متخصص بهترین کار در چنین مواقعی است.

خطا یا ارور F10 :

یکی دیگر از کدهایی که به خرابی سوئیچ فشار دلالت دارد، ارور f10 می باشد. بروز این خطا به معنای ناتوانی سنسور داخل سوئیچ فشار در تشخیص وضعیت است. اتصالات سوئیچ فشار و ماژول را بررسی کنید. همچنین لوله ی متصل به سوئیچ را بررسی نمایید تا مطمئن شوید پودر شوینده داخل آن گیر نکرده است. بدلیل آنکه پیچیدگی های رفع این خطا بسیار است، توصیه می کنیم حتما با تکنسین متخصص مشورت نموده و کار را به وی بسپارید.

خطا یا ارور F11 :

در صورتی که پمپ لباسشویی ایندزیت شما کار نمی کند کد f11 را بر روی نمایشگر مشاهده خواهید نمود. در این مواقع معمولا آب از درام تخلیه نشده و در آنجا باقی می ماند. معمولا این ارور حاکی از این است که خطای ایجاد شده پیچیده تر از یک گرفتگی ساده است. با این حال بهتر است پمپ، اتصالات و سیم کشی های آن را بررسی نمایید. در صورتی که همچنان ارور نشان داده می شود با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

خطا یا ارور F12 :

مشاهده این ارور حاکی از اشکال در بردهای الکترونیکی بوده و ماهیت الکتریکی دارد. درواقع در این حالت، برد کنترلی بالای دستگاه با برد کنترلی اصلی دستگاه ارتباطی برقرار نمی کند.

خطا یا ارور F13 :

بروز این کد خطا به معنای مشکل در تعیین دمای خشک کن می باشد. همانطور که مشخص است، این ارور تنها در لباسشویی های دارای خشک کن اتفاق می افتد و در این حالت دما بسیار بالا خواهد رفت. بررسی کنید که جریان هوا مسدود نشده باشد و موتور فن گیر نکرده و یا نسوخته باشد. در صورت نیاز با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

خطا یا ارور F14:

خطای f14 نیز در لباسشویی های دارای خشک کن رخ داده و مربوط به این است که دما در داخل خشک کن به اندازه کافی بالا نمی رود. المنت حرارتی و هیتر خشک کن را بررسی کنید. بدلیل پیچیدگی در رفع خطای نشان داده شده بعتر است با تکنسین مجرب تماس بگیرید.

خطا یا ارور F15 :

در صورتی که اشکال از کنترل هیتر دستگاه شما باشد، کد f15 نشان داده خواهد شد. در چنین مواقعی دستگاه آب را گرم نمی کند و یا در حین سیکل شستشو متوقف می شود. همچنین ممکن است در حین فرآیند خشک کردن متوقف گردد و یا اصلا خشک نکند.

جهت رفع این ارور با متخصصان کورنیدو تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت مشکل لباسشویی شما را حل نمایند.

خطا یا ارور F17 :

یکی از رایج ترین مشکلات بوجود آمده در ماشین های لباسشویی، قفل درب آنها و باز نشدن یا بسته نشدن درب می باشد. در این مواقع کد خطای f17 بر روی نمایشگر ظاهر می شود. بسته به اینکه دلیل خرابی قفل درب چه چیزی است، راه حل رفع می تواند ساده و یا پیچیده باشد. قفل درب، اتصالات آن و نیز PCB متصل به قفل را بررسی نمایید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تهران

خطا یا ارور F18 :

ارور F18 یکی از خطاهای پیچیده در لباسشویی ایندزیت بوده و به مشکل در برد کنترل الکترونیکی دستگاه اشاره دارد. در این مواقع معمولا برخی و یا همه قابلیت های پنل کاربری از کار می افتند. درواقع ارتباطی میان ماژول اصلی و ماژول پنل کاربری جلویی وجود ندارد. اتصالات و سیم کشی های ماژول ها را بررسی نمایید. در صورتی که حتی سیم کشی ایراد دارد، بدلیل حساس بودن این قطعه بهتر است با تکنسین متخصص کورنیدو تماس بگیرید.

خطا یا ارور H20 :

بروز خطای h20 در ماشین لباسشویی ایندزیت به معنای عدم آبگیری صحیح دستگاه است. در واقع سوئیچ فشاری ممکن است در تشخیص میزان سطح آب دچار مشکل شده باشد. جهت رفع ارور h20 ابتدا شیلنگ متصل به سوئیچ فشار را هوادهی کنید تا از عدم گرفتگی آن مطمئن شوید. سپس لوله های ورودی آب و شیر برقی متصل به دستگاه را بررسی نمایید تا مسدود نبوده و کاملا باز باشند. در صورتی که ارور مشاهده شده همچنان بر روی نمایشگر باقی است بهتر است با متخصصان کاراباما تماس گرفته و مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

مناطق تحت پوشش

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۱۱۱۱۵۹ – ۲۲۲۲۷۳۷۸

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

84 thoughts on “نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تهران | اعزام فوری تکنسین + ضمانت

  1. علی اکبر محتشمی says:

    لباسشویی به دور خشک کن که میرسه خیلی صدا میده.لطفا راهنمایی کنید

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل از شفت بلبرینگ و یا کمک های دستگاه می باشد.با مرکز تماس حاصل فرمایید

    • Kornido says:

      با سلام و عرض ادب
      ارور مربوط به هیدروستات می باشد. پمپ تخلیه هم چک شود.

  2. رسول نجفیان says:

    با عرض سلام
    تایمر عمل نمی کنه آیا بصورت دستی قابل درست شدن هست ؟

  3. ماندانا خیری says:

    سلام و خسته نباشید
    ظرف قسمتی که مواد شوینده را میریزم خراب شده .

  4. کامران سروانی says:

    با سلام و خسته نباشید .
    سوالی داشتم لطف کنید راهنمایی بفرمایید
    لباسشویی من بعد از شستشوی کامل لباسها رو خارج میکنم تیکه های پودر روی لباسها میمونه .

  5. سهراب داوری says:

    سلام وقت بخیر
    لباسشویی ما بعد از 10 دقیقه از شروع شستشو از ماشین بوی دست کتری سوخته میاد . نمایندگی اومد ایرتد از میکروسوییچ و دو شاخه نبود . این بو وقتی میاد که لباس داخلشه وقتی ماشین خالی شروع بکار میکنه بویی نمیده .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

  6. یاسمین غلامی says:

    سلام. ماشین لباسشویی ما بعد از چند دقیقه کار شروع به چکیدن آب میکنه از زیرش. اوایل کم بود ولی الان صدای چکه چکه کردن رو کامل می‌شنویم.
    مشکل از کجاست؟

  7. حامد غیوری says:

    سلام لباسشویی من تعداد چرخشش کم شده مثل اینکه قدرت چرخشش آمده پایین و لباس ها هم به نسبت قبل تمیز نمیشه فقط وقتی لباس‌ها را خیلی کم در حد 2 یا سه کیلو بریزم خوب میچرخه دلیلش چی میتونه باشه. احتمال اینکه چیزی گیر کرده باشه داخلش هست؟

    • Kornido says:

      با سلام
      چرخش ارتباطی با وزن ندارد و باید موتور و ذغال های موتور بررسی شوند

  8. علی مشتاقی says:

    با سلام
    لباسشویی من از زیر پنل الکترونیکی یک مایع تیره رنگ که بوی روغن سوخته می‌دهد خارج می‌شود.
    لطفا راهنمایی کنید.

  9. یاس پیشوا says:

    سلام وقتتون بخیر
    لباسشویی من ماله تقریبا 15 سال پیشه . واشر پلاستیکیه دور درش پوسیده و از بستن درش جلوگیری میکنه.
    آیا شما قطعه رو داررید بتونم خریداری کنم ؟

  10. بهمن دلاوری says:

    سلام خسته نباشید. لباسشویی ما زمانی که دو شاخه رو به برق وصل میکنی بعد از چند ثانیه ارور E2 می‌دهد. آیا مشکل از هیدرو استارت میباشد یا برد مشکل دارد. در ضمن ولتاژ پایه های کناری هیدرواستات 2/5 ولت بوده. ممنون از راهنماییتون.

  11. پارسا پیروزی says:

    با سلام
    لباسشویی ما هنگام شستشو درب آنرا بکشی باز میشه. در صورتیکه باید قفل شده و باز نشود.
    علت چیست؟

  12. زینب بوجاری says:

    سلام
    تایمر ماشین لباسشویی بعد از چند دقیقه کار کردن به عقب برمیگرده مثلا اگر 30 دقیقه به پایان برنامه مونده باشه یکدفعه میشه 45 دقیقه. ایراد از چی میتونه باشه؟

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل از تایمر سیمکشی دستگاه می باشد.
      جهت تعمیر با مرکز تماس حاصل فرمایید

  13. جواد سپهری says:

    سلام . لباسشویی من مدتیه موقعی که لباس میریزیم داخلش دکمه پاور رو که میزنیم صفحه روشن نمیشه یا با تاخیر 30 یا 40 ثانیه ای تابلو روشن میشه .
    علتش چیست ؟

  14. سپهر قمری says:

    سلام خسته نباشید
    لباسشویی هنگام کار کردن ناگهان ارور باز بودن در میده و آب رو تخلیه نمیکنه. چند بار این اتفاق افتاده و در اون بد بسته میشه.
    مشکل از کجاست؟
    ممنونم

  15. فریما زارع says:

    سلام . ماشین لباسشویی ما ایندزیت جدیده . قبلا روی برنامه eco wash بود هر وقت به برق میزدم و مادرم همیشه با همون کار میکرد . ولی الان روشن که میکنم روی bedding هست و هر چقدرم روشن و خاموش و تنظیم کردن باز روی این برنامه روشن میشه و باید دستی ببریش روی eco wash که برای مادرم مشکله و فراموش میکنه . لطف کنید اگر میشه بفرمایید چه کاری میتوانم انجام دهم ؟

  16. رمضانی says:

    وقت بخیر و خسته نباشید .
    لباسشویی داریک که تایمر آن گهگاهی میره رو سه ساعت اتوماتیک ، برای برگرداندن آن چکار باید کرد ؟
    با تشکر

    • Kornido says:

      دوست گرامی اگر این مشکل برای تایمر لباسشویی شما مرتب تکرار میشود حتما از یک تکنیسین متخصص کمک بگیرید .

  17. مجید says:

    سلام. ماشین لباسشویی ایندزیت 10 کیلو دور کند فقط کار میکنه و دور تند نمیشه. چکارش کنم درست بشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  18. مهدیه شوکران says:

    سلام روز بخیر .
    لباسشویی ایندزیت من هنگام خشک کردن سر و صدای زیادی دارد .میشه راهنمایی کنید .

    • Kornido says:

      صدای زیاد میتواند از خرابی بلبرینگهای لباسشویی باشد . برای تعویض بلبرینگها از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید .

  19. حبیب says:

    ماشین لباسشویی ایندزیت ما چراغ اصلی و 2 چراغ اخر سبزرنگ مدام چشمک می زنند و عمل نمکند

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل از برد دستگاه شما می باشد.لطفا جهت تعمیر با مرکز تماس حاصل فرمایید

  20. طاهر طالبی says:

    سلام. ماشین لباسشویی ما بعد از چند دقیقه کار شروع به چکیدن آب میکنه از زیرش. اوایل کم بود ولی الان بیشتر شده
    مشکل از کجاست؟
    راهنمایی میکنین

  21. عاطفه قاسمی says:

    سلام لباسشویی من تعداد چرخشش کم شده مثل اینکه قدرت چرخشش آمده پایین و لباس ها هم به نسبت قبل تمیز نمیشه فقط وقتی لباس‌ها را خیلی کم در حد 2 یا سه کیلو بریزم خوب میچرخه دلیلش چی میتونه باشه. احتمال اینکه چیزی گیر کرده باشه داخلش هست؟

  22. لاله اسکندری says:

    سلام
    خسته نباشید
    لباسشویی مشکل برقی داره
    میزنم به برق اتصالی میکنه
    برقا میره

  23. جواد زیایی says:

    با عرض سلام
    وقت بخیر و خسته نباشید .
    لباسشویی داریک که تایمر آن گهگاهی میره رو سه ساعت اتوماتیک ، برای برگرداندن آن چکار باید کرد ؟
    با تشکر
    شهرستان شیراز ستیم نمایندگی دارین برای اونجا

  24. yalda baziar says:

    -سلام وقتتون بخیر
    لباسشوییم ابگیری نمیکنه شیر دومشم چک کردم ولی بازم اب داخلش نمیاد
    علتش چیه ممنون میشم راهنماییم کنین

    • Kornido says:

      سلام وقت شما بخیر
      مشکل از شیر برقی است
      لطفا تماس بگیرید باشرکت راهنماییتون میکنن.

  25. حمید گرگانی says:

    سلام وقت بخیر
    لباسشوییم وقتی میخام رونش کنم برق داره
    علتش چیه؟

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل از سیم ارت دستگاه می باشد
      لطفا با مرکز تماس حاصل فرمایید/

  26. دریا says:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    ماشین لباسشوییم هر چی داخل جا پودریش پودر و مایع میریزیم داخل ماشین نمیره
    لباسارو بشوره ایرادش از چیه ممنون میشم راهنماییم کنین؟

    • Kornido says:

      با سلام خواهش میکنم
      مشکل از ورودی شیر اب و یا شیر برقی میباشد.
      جهت هماهنگی با شرکت تماس حاصل فرمایید.

  27. امیرعلی الیاسی says:

    سلام خسته نباشید
    لباسشوییم مشکل داره از درب جلوش موقع شستشو ابریزی داره مشکلش چیه ؟

    • Kornido says:

      سلام ممنون از شما
      مشکل میتونه از واشر دستگاه باشه که باید تعویض شه برای اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.
      راهنماییتون میکنن.

  28. مهران علینژاد says:

    با سلام و احترام
    لباسشویی بنده به لرزش شدید افتاده به خصوص در دور های بالا
    مدل های قدیمی آاگ هستش
    شرق تهران تعمیرات دارید ؟

  29. منا کامرانی says:

    سلام وقت بخیر
    لباسشوییم که روشن میکنم خیلی تکون میخوره و میلرزه علتش از چی میتونه باشه؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام ، نصب نامناسب می تواند دلیل اصلی این مشکل باشد با مرکز جهت تعمیرات تماس حاصل فرمایید.

  30. هلیا خسروی says:

    سلام خسته نباشید لباسشویی ایندزیت دارم چند روز پیش به علت اتصالی برق یهو خاموش شد از اونموقع وقتی روشنش میکنم بدنش برق داره ممنون میشم راهنمایی کنید علت چیه ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام خدمت شما
      دستگاه شما باید مورد برسی دقیق و عیب یابی کارشناسان قرار گیرد ، جهت ثبت درخواست اعزام متخصص با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  31. دانیال قالوری says:

    سلام لباسشویی ایندزیت 7 کیلویی دارم که وقتی خاموشه خود به خود آبگیری می کنه و دیگ دستگاه پر از آب میشه دلیل این امر چیه ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      دلیل بروز این مشکل به احتمال زیاد خرابی در شیر برقی دستگاه شما است که باید به صورت حضوری برسی شود و در صورت نیاز تعویض گردد . جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  32. یلدا خجسته says:

    سلام
    ماشین لباسشویی من قدیمی شده دکمه هاش دیگه یا کار نمی کنه یا خیلی سفت شده و باید محکم فشار بدیم تا کار کنه شما تعمیرش می کنین ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      بله جهت انجام تعمیرات با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  33. مهدیه کاشانی says:

    سلام. ما یه لباسشویی ایندزیت داریم نشتی آب داشت، لاستیک دور دربش رو تعویض کردیم ولی هنور کم و بیش نشتی داره. مشکلش از کجا هست؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. با این توضیحات باید لباسشویی شما توسط تکنسین حضوری بررسی شود. جهت ثبت درخواست تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

  34. اندیا کریمی says:

    سلام و خسته نباشید.من یه لباسشویی ایندزیت دارم خطای F14 به چه معناست؟

    • Kornido says:

      خطای f14 نیز در لباسشویی های دارای خشک کن رخ داده و مربوط به این است که دما در داخل خشک کن به اندازه کافی بالا نمی رود.باید المنت حرارتی و هیتر را مورد بررسی قرار دهید.
      جهت بررسی دقیق تر و اعزام کارشناس با مرکز تماس حاصل فرمایید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام این ارور به معنای وجود مشکل در هیتر دستگاه است برای انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

  35. میلاد خسروی says:

    خسته نباشید لباسشویی من وقتی آب شروع به وارد شدن می کنه همزمان شروع به تخلیه ی آب میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟راهنمایی کنید

    • Kornido says:

      با سلام دوست عزیز این مشکل شما احتمالا مربوط به خرابی تایمر باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید

  36. alireza says:

    سلام لباسشویی ایندزیت رو جدید خریدم یک سال هم نده اما بدون گارانتی.ارور f1 رو نشون میده.دلیلش از چی میتونه باشه؟

    • Kornido says:

      باسلام دوست عزیز این مشکل مربوط به ایراد در برد الکتریکی ماشین لباسشویی است.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  37. جلال پرپنچی says:

    خسته نباشید در حالت خشک کن خطای f13 رو نشون میده دلیلش چی میتونه باشه؟باید چیکار کنم؟

    • Kornido says:

      با سلام دوست عزیز این مشکل بدلیل دمای بالای تنظیم شده در حالت خشک کن است.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  38. Hamed says:

    سلام خسته نباشید
    من تایمر رو تنظیم میکنم و دستگاه روشن میشه و روشن شدن لامپ دستگاه هم همین رو میگه اما عمل آبگیری انجام نمیشه چیکار باید انجام بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    • Kornido says:

      با عرض سلام و ادب؛ علت های زیادی ممکن هست باعث بروز این مشکل شده باشه مثلا:
      _برد الکترونیکی لباسشویی خراب هستش
      _درب ماشین خوب بسته نشده و بازه
      _ پمپ ماشین لباسشویی خرابه و….
      برای بررسی دقیق تر واعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

  39. ساحل says:

    سلام وقتتون بخیر لباسشویی حین انجام کار حرکت میکنه و لرزشش به حدی هست که آدمو می ترسونه چجوری باید مشکلشو حل کنم ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. بست هایی که شاسی را به بدنه متصل می‌کند باید باز شود پس از باز بودن آنها اطمینان حاصل کنید و همچنین ممکن است ایراد از تراز نبودن دستگاه شما باشد برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *