مراحل ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی اسنوا

جهت خرید و یا دیدن انواع لباسشویی های اسنوا کلیک کنید

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا | تعمیر،نصب و سرویس

برند اسنوا (SNOWA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات لباسشویی اسنوا (SNOWA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی اسنوا برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حدلقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسنوا

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار ۲۰۰۰۰ تومان می باشد).

دلایل انتخاب کورنیدو برای تعمیر لباسشویی
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی

۱۷ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا :

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۵ – تمیز نشستن لباس ها

۶ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۷ – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

۸ – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

۹ – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۰ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۱۱ – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۲ – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

۱۳ – عدم ورود آب به لباسشویی

۱۴ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۵ – پاره شدن تسمه موتور

۱۶ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۷ – عدم چرخش دیگ

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی یک دستگاه الکتریکی و مکانیکی است که به مراقبت نیاز دارد و استفاده طولانی مدت از آن میتواند باعث خرابی و از کار افتادگی شود.لباسشویی در حین استفاده ممکن است دچار ایراداتی مانند نمایان شدن خطاهای موجود , استفاده نادرست از دستگاه و … شود. در صورت بروز خرابی با به تعویق انداختن تعمیرات به لباسشویی خسارت بیشتری وارد میشود.

برند اسنوا، از جمله ماشین لباسشویی‌هایی می‌باشد که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. با این حال مانند تمام لوازم برقی دیگر، احتمال دارد دچار عیب و نقص گردد. تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا، می‌تواند در منزل نیز انجام شود. البته نیاز به تخصص، تجربه، دانش و آگاهی دارد. اکنون قصد داریم در این مقاله، به شرح و بررسی مشکلات متداول ماشین لباسشویی اسنوا، بپردازیم.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در تهران

خطاهای رایج ماشین لباسشویی اسنوا

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی چیست؟

لباس‌های کثیف در ماشین هستند و آب ازآاب تکان نمی‌خورد؟ خب برای شروع مسیر ورودی آب مثل شیر آب ورودی، شیر برقی یا الکتریکی(شیر کوچک پشت ماشین)، شلنگ ورودی آب و البته جاپودری را بررسی کنید. بعد هم به سراغ در ماشین بروید چون اگر خوب بسته نشود، آبی وارد ماشین نمی‌شود. در نهایت با یک تعمیرکار تماس بگیرید چون ممکن است ماشین در بخش‌های فنی‌ای مثل مسیر سیم‌های رابط بین هیدرواستات، تایمر و شیر دچار مشکل شده‌باشد یا حتی هیدرواستات سوخته باشد.

آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود، علت چیست؟

اگر بعد از شستشو شما ماندید و یک دیگ پر از آب که خیال تخلیه شدن ندارد؛ خوب است که اول از همه مسیر تخلیه شامل شلنگ خروجی آب، فیلتر و لوله‌ی‌ فاضلاب را بررسی کنید تا مسدود نباشند. اگر این مسیر مشکلی نداشت بهتر است به سراغ پمپ ماشین بروید چون احتمالا بعد از کلی کار سوخته‌است.

چرا ماشین لباسشویی بعد از آبگیری وارد مرحله‌ی بعدی شستشو نمی‌شود؟

مشکل شروع نشدن شستشو بعد ازآبگیری مشکلی نیست که بتوانید بعد از خواندن یک مقاله با عنوان عیب یابی ماشین لباسشویی و نحوه رفع مشکل آن خودتان حلش کنید. اما خوب است بدانید خرابی قطعاتی مثل سوکت موتور، خازن راه‌انداز، برد تنظیم دور می‌توانند باعث این مشکل بشوند. سوختن موتور، خارج شدن پولی یا تسمه از جای اصلی خود و هنچینین از بین رفتن سیم‌های رابط بین تایمر و موتور هم می‌تواند علت کار نکردن ماشین لباسشویی باشد.

چرا ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود؟

دکمه‌ها را می‌زنید و ماشین لباسشویی هیچ علائمی از حیات نشان نمی‌دهد؟ خب بهتر است همین اول جریان برق را از پریز تا دوشاخه، کابل انتقال برق و سیم‌ها بررسی کنید. بعد از آن اگر حس کردید ماشین یک صدای وزوز کوچکی دارد اما همچنان روشن نمی‌شود؛ خب موتور ماشین احتمالا سوخته‌است. ممکن است مشکل ساده‌تر باشد و فقط در ماشین خوب بسته نشده‌باشد(سوییچ بالای در را کنترل کنید). استهلاک تایمر و یا ولوم هم می‌تواند یکی از دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی باشد.

بدنه‌ی ماشین لباسشویی برق دارد؛ علت چیست؟

باید از فاصله‌ی چند متری لباس‌ها را به داخل ماشین پرتاب کنید چون بدنه‌اش برق دارد؟ خب برای رفع این مشکل همین اول ماجرا سیم ارت و سایر اتصالات برقی ماشین را با احتیاط بررسی کنید. بعد از آن از سالم بودن موتور ماشین مطمئن بشوید چون موتور سوخته، برق اضافه تولید می‌کند. در نهایت هم خوب است نگاهی به خازن پارازیت‌گیر ماشین و لولای در بیندازید چون خرابی هر یک از آن‌ها باعث اتصال بدنه‌ی ماشین می‌شود.

علت نچرخیدن ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از خطاهای رایج تمام ماشین لباس شویی ها نچرخیدن ماشین لباسشویی است. وقتی ماشین لباسشویی‌تان حوصله‌ی چرخیدن ندارد خوب است که اول از همه به قفل در، سیستم قفل و چفت در نگاهی بیندازید؛ چون خرابی آن‌ها می‌تواند علت اصلی نچرخیدن باشد. علت‌های دیگر نچرخیدن ماشین لباسشویی که باید به وسیله‌ی تعمیرکار بررسی بشوند شامل خرابی قطعاتی مثل برد کنترل موتور ماشین لباسشویی، رتو و استاتور، کلاچ، کوپلینگ موتور، بیرینگ، موتور تسمه و یا پاره شدن تسمه است.

علت صدا و لرزش زیاد ماشین لباسشویی چیست؟

ماشین لباسشویی‌تان هنگام شستشو یک کنسرت پر سر و صدا راه می‌اندازد؟ این مورد یکی از خطاهای رایج تمام ماشین لباسشویی ها است که برعکس ظاهر ساده‌‌اش، راه‌حل آسانی ندارد. خراب شدن یاتاقان‌ها، شکستن نگه‌دارنده‌های دیگ، خارج شدن لاستیک دور در از جایگاه اصلی خود، پاره شدن تسمه، قرار نگرفتن هیتر در جای اصلی از دلایل اصلی سر و صدای ماشین هستند.هم تراز نبودن ماشین، بار نامتعادل، از بین رفتن یا پوسیدن فنرها و کمک فنرها و مشکل در تسمه و … هم می‌توانند باعث لرزش زیاد ماشین لباسشویی بشوند.

از ماشین لباسشویی آب نشت می‌کند؛ علت چیست؟

موقع شستشوی لباس‌ها با یک دریاچه‌ی کوچک مقابل ماشین لباسشویی مواجه شده‌اید؟ نشت آب از ماشین لباسشویی دلایل زیادی دارد. ممکن است هر یک از مسیرهای ورودی و یا خروجی آب مثل شلنگ ورودی یا شلنگ تخلیه، جاپودری، دریچه‌ی ورود آب و … آسیب دیده‌باشند.گاهی هم به خاطر استفاده‌ی زیاد از مواد شوینده آب ماشین نشت می‌کند. آسیب دیدن لاستیک دور در ورودی، پمپ تخلیه، دیگ ماشین لباسشویی، بلبرینگ و کاسه نمد هم میتواند یکی از علت‌های نشت آب از ماشن باشند.

ماشین لباسشویی آبگیری را متوقف نمی‌کند؛ علت چیست؟

یکی از مشکلاتی که در بیشتر مطالب مربوط به عیب یابی ماشین لباسشویی و نحوه رفع مشکل آن دیده می‌شود؛ آبگیری دائمی ماشین لباسشویی است. برای حل این مشکل خوب است که به شیر آب ورودی ماشین لباسشویی، تایمر ماشین، سوییچ ماشین نگاهی بیندازید؛ چرا که خرابی هر یک از این قطعات می‌تواند علت اصلی باشد

علت کار نکردن خشک‌کن لباسشویی چیست؟

خشک‌کن لباسشویی از آن بخش‌های خیلی دوست‌داشتنی ماشین لباسشویی است. اگر این بخش به شدت مهم کار نکرد باید علت را در خرابی قطعاتی مثل خازن جستجو کنید. گاهی هم سیم‌های دور تند ماشین می‌سوزند و در نتیجه ماشین نمی‌تواند با دور زیاد لباس‌ها را خشک کند. نکته‌ی بعدی نرسیدن ولتاژ ماشین به دور تند است که می‌تواند یکی از دلایل خشک نکردن لباس‌ها توسط ماشین باشد.

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از خطاهای رایج تمام ماشین لباسشویی ها خواموش شدن ناگهان آن‌هاست. برای این‌که دلیلش را پیدا کنید خوب است که به دوشاخه و سایر اتصالات برقی ماشین سری بزنید؛ ممکن بخشی از مسیر ورود برق آسیب دیده‌باشد و هنگام کار جریان برق قطع بشود. قطعات دیگری که خرابی یا سوختنشان باعث خواموش شدن ناگهانی ماشین می‌شود شامل سوییچ، تایمر، برد کنترل اصلی، موتور قفل در یا زبانه اصلی، میکروسوییچ در و خازن پارازیت‌گیر هستند که خوب است بررسیشان کنید و در صورت نیاز با کمک تعمیرکار تعویضشان کنید.

 تعمیرات لباسشویی اسنوا در تهران

چرا موادشوینده به خوبی هنگام شستشو حل نمی‌شوند؟

خب راه حل این مشکل خیلی ساده است. و بر خلاف سایر مطالب موجود در انواع مقاله‌های عیب یابی ماشین لباسشویی و نحوه رفع مشکل آن خودتان می‌توانید این یکی را حل کنید. ممکن است نوع ماده‌ی شوینده مناسب ماشین لباسشویی شما نباشد. نکته‌ی بعد کثیف بودن جاپودری و یا فیلتر شیرالکتریکی است که بهتر بررسی‌شان کنید.

چرا آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود؟

اگر از ماشین لباسشویی‌تان آبی گرم نمی‌شود؛ بهتر است اول از همه ببینید هیتر ماشین درست کار می‌کند یا نه؟ گاهی هیتر سالم است و برق به آن نمی‌رسد پس خوب است که برق و هیتر را جداگانه تست کنید. بعد از آن باید به سراغ تایمر و صفحه کلیدش بروید تا مطمئن بشوید درست کارشان را انجام می‌دهند؟ گاهی هم همه‌ی قطعات سالم هستند و فقط جرم‌گرفتگی هیتر مانع از فعالیت بهینه‌ی سیستم می‌شود که بایک جرم‌گیری ساده مشکل شما حل خواهد شد.

مناطق تحت پوشش

تعمیرات لباسشویی اسنوا در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

62 thoughts on “نمایندگی لباسشویی اسنوا در تهران | اعزام فوری تکنسین + ضمانت

    • Kornido says:

      با سلام و عرض ادب
      باید عکس درب رو برای ما ارسال کنید تا پیگیری کنیم.

  1. مهدی رضایی says:

    با سلام و خسته نباشید
    قیمت الکترو موتور اتومات 1000 دور اسنوا 7کیلویی رو میخواستم

  2. سعید صیادی says:

    سلام وقت بخیر
    با تشکر از زحماتتون مشکل نشتی لباسشویی ما حل شد ولی متاسفانه درر اساس کشی ضربه خورد و قر شده ولی موتورش کار میکنه .
    لطفا راهنمایی کنید .
    ممنونم

    • Kornido says:

      با سلام
      قر شدگی در حیطه کاری ما نیستش. ولی میتونید دیگ رو باز گنید و فقط بدنه رو ببرید صافکاری و عین روز اول درستش کنید
      با تشکر

  3. سمانه عرب says:

    روزتون بخیر و خسته نباشید
    ببخشید لباسشویی ما ارور F7 میده .
    و من نمیدونم این ارور به چه دلیله .
    میشه راهنمایی کنید ؟

  4. بهناز صفری says:

    سلام برای آب کردن یخ یخچال فریز از گرمایش بخاری استفاده کردم. داخل یخچال یه کمی تا ال و پف کرده. چیکار کنم درست بشه؟
    با اتو و… میتونم گرم کنم و فشار بدم پف درست بشه؟

  5. محبوبه شاداب says:

    سلام خسته نباشید
    اطراف در لباسشویی ما حالت قارچ میزنه به خاطر رطوبت.
    علتش چیه؟

    • Kornido says:

      با سلام
      بعد از هر بار استفاده باید تمیز و خشک کنید تا این اتفاق نیفتد

  6. محمد باقر قریشی says:

    سلام خدا قوت.
    صبح که از خواب بیدار شدم دیدم لباسشویی مخرنش تا نصف آب جمع شده که به لطف راهنمایی شما دیدم شلنگ تخلیه بیش از حد بالاست آوردمش پایین تر که آب تخلیه شد.
    ولی ماشین روشن نمیشه به فرمایش شما پریز را چند بار از برق کشیدم به مدت 15 دقیقه ولی هیچ برقی پشت دکمه ها نمیرسه.
    لطفا راهنمایی لازم را بفرمایید.
    با تشکر فراوان

  7. مهناز شایگان says:

    با سلام
    لباسشویی اسنوا _82 داریم. همه مراحل رو سر وقت انجام میده فقط آخرش آب رو کامل خالی نمیکنه. نصفه میچرخه و لباسها خیس میمونه.

  8. سیما فخاری says:

    سلام خسته نباشید .
    من یک فریزر اسنوا دارم . دما رو که میخوام بیارم پایین موتور دیگه کار میکنه و ارور SR رو میده .نمیدونم چرا ؟
    میشه راهنمایی کنید .

  9. فرزاد یونسی says:

    سلام خسته نباشید .
    لباسشویی من موقع کار کردن یهو به شدت بوی سوختگی پیچید . تعمیر کار گفت احتمالا از بردش میتونه باشه که شاید سوخته و مبلغش بالاست .
    امکان داره مشکل از چیز دیگری باشه ؟
    میشه راهنماییم کنید .ممنونم

  10. مهری آزاد says:

    با سلام خدمت شما .
    میشه طرز استفاده از ماشین لباسشویی اسنوا را بگید .ممنون میشم

  11. مجید says:

    وزتون بخیر و خسته نباشید
    ببخشید لباسشویی ما ارور F7 میده .
    و من نمیدونم این ارور به چه دلیله .
    میشه راهنمایی کنید ؟

  12. شهرام says:

    روزتون بخیر و خسته نباشید
    ببخشید لباسشویی ما ارور F7 میده .
    و من نمیدونم این ارور به چه دلیله .
    میشه راهنمایی کنید ؟

  13. خشایار ثنائی says:

    سلام وقت بخیر برد لباسشویی سوخته باید از کجا تهیه کنم راهنماییم میکنید

  14. صابر says:

    روزتون بخیر و خسته نباشید
    ببخشید لباسشویی ما ارور F7 میده .
    و من نمیدونم این ارور به چه دلیله .
    میشه راهنمایی کنید ؟

  15. لیلا says:

    لام خدا قوت.
    لباسشویی مخرنش تا نصف آب جمع شده که به لطف راهنمایی شما دیدم شلنگ تخلیه بیش از حد بالاست آوردمش پایین تر که آب تخلیه شد.
    ولی ماشین روشن نمیشه به فرمایش شما پریز را چند بار از برق کشیدم به مدت ۱۵ دقیقه ولی هیچ برقی پشت دکمه ها نمیرسه.
    لطفا راهنمایی کنین

    • Kornido says:

      با سلام
      لطفا با مرکز تماس حاصل فرمایید. روشن نشدن یا مشکل برقی هستش یا برد اصلی دستگاه

  16. مریم says:

    سلام خسته نباشید
    اطراف در لباسشویی ما حالت قارچ میزنه به خاطر رطوبت.
    علتش چیه؟
    شستشو لباس هارم تمیز انجام نمیده

  17. saberhalali says:

    سلام
    وقت بخیر لباسشوییم
    داشت مییشست
    یه دفعه خاموش شد قفل کرده روشن نمیشه علتش چیه لباسمم داخلش مونده راهنمایی کنین

  18. عسل محبی says:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    ماشین لباسشوییموهر چی داخل جا پودریش پودر و مایع میریزیم داخل ماشین نمیره که
    لباسارو بشوره ایرادش از چیه ممنون میشم راهنماییم کنین

    • Kornido says:

      با سلام خواهش میکنم وظیفس
      مشکل از ورودی شیر اب و یا شیر برقی میباشد

  19. سلیمان says:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    ماشین لباسشوییمو هرچی داخل جا پودریش پودر و مایع میریزیم داخل ماشین نمیره که
    لباسارو بشوره ایرادش از چیه ممنون میشم راهنماییم کنین؟

  20. مهش ساروی says:

    با سلام. ببخشید دلیل سروصدای بیش از حد لباسشویی چیه؟ وقتی روی دور خشک کن میره خیلی صدا میده و میلرزه

    • Kornido says:

      با عرض سلام. احتمالا بلبرینگ دستگاه دچار مشکل شده. جهت عیب یابی و تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

  21. سید ایرج موسوی says:

    سلام وقتتون بخیر
    لباسشویی من حین کار کردن خاموش میشه همه چیزم چک کردم فکر کنم مشکل از بردش باشه شما تعمیراتشو انجام میدید ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام بله ممکن است مشکل از برد دستگاه شما باشد جهت ثبت درخواست تعمیرات برد لباسشویی با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  22. زینب مرادخانی says:

    سلام
    لباسشویی رو تازه خریدیم و نصب کردیم ولی یه صدای خیلی بدی میده و لرزش شدیدی داره مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      تراز نبودن دستگاه ماشین لباسشویی شما ، عامل ایجاد این مشکل است می توانید با تنظیم چهارپایه های دستگاه می توانید این مشکل را برطرف کنید .

  23. سحر هلیایی says:

    سلام خسته نباشید لباسشویی من ازش آب چکه می کنه و ارور E2 میده اگه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      مشکل می تواند از پمپ تخلیه یا خرابی هیدروستات باشد جهت بررسی دقیق و اعزام کارشناس با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

  24. خرامین says:

    سلام. وقت تون بخیر جناب ما درب لباسشویی رو باز گذاشته بودیم چون داخلش یه بوی بدی داشت بعد حواسمون نبود بهش خوردیم کامل برگشت الان قابل تعمیر هست یا باید تعویض بشه؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. دوست عزیز باید توسط تکنسین بررسی شود ممکن است قابل تعمیر باشد. جهت ثبت درخواست تان با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      ممکن است سیم کشی دستگاه شما به مشکل خورده باشد . جهت بررسی دقیق و اعزام کارشناس با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  25. زیبا ظریف says:

    سلام وقتتون بخیر لباسشویی من نشتی داده. تعمیرش رو شما انجام میدید؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام بله تعمیرات این مورد رو انجام میدیم.جهت ثبت درخواست با مرکز تماس بگیرید.

  26. روزبه دایی says:

    وقتتون بخیر لباسشویی من امروز هر کاری کردن روشن نمیشه و امروز هم به این مشکل خورده دلیلش چی میتونه باشه؟اخه یهوی؟

    • Kornido says:

      با سلام دوست عزیز این مشکل شما دلایل زیادی دارد و باید توسط متخصص بررسی شود.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  27. user99 says:

    وقتتون بخیر لباسشویی من چند وقت یکبار ارور هایی رو نشون میده و وقتی ریست میکنم درست میشه.چیکار باید بکنم این ارور های لباسشوییم رو؟راهنماییم کنید.ممنون

    • Kornido says:

      با سلام دوست عزیز ارور ها نشانگر خطاهای قطعات در ماشین لباسشویی شما هستندو باید سریعا بررسی شوند.البته احتمال دارد برد شما خراب شده باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  28. سمیه says:

    خسته نباشید.ماشین لباسشویی اسنوا دارم 7 کیلویی .بعد از مرحله ای که آبگیری میکنه .دیگه کار بعدی رو انجام نمیده.چرا بنظرتون؟

    • Kornido says:

      با سلام دوست عزیز این مشکل شما احتمالا بری خرابی چند قطعه برقی باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  29. Maryy says:

    سلام وقتتون بخیر
    دستگاه لباسشویی من عمل آبگیری رو انجام میده اما برای عملیات بعدی متوقف میشه و دیگه کار نمیکنه
    مشکل از کجاست؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام و احترام؛ این مشکل ناشی از چند علت هست :
      _هیدرواستات خراب هستش
      _سیم رابط بین موتور دستگاه و هیدواستات قطع شده
      _ تایمر لباسشویی مشکل پیدا کرده
      برای بررسی دقیق تر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

  30. Sogand says:

    سلام روز بخیر صدای لباسشویی حین کار خیلی زیاده ولی قبلا اینطوری نبود ممنون میشم راهنماییم کنید

    • Kornido says:

      با عرض سلام؛ غیر استاندارد بودن لاستیک دور درب و یا خراب شدن آن و خرابی بلبرینگ ها و شکسته شدن سه نظام نگه دارنده می‌توانند علت های بوجود آمدن این مشکل باشند . برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *