مراحل ثبت درخواست تعمیرات ظرفشویی زیمنس

درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی

مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی زیمنس | تعمیر،نصب و سرویس

برند زیمنس ( SIEMENS ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیرات ظرفشویی زیمنس (SIEMENS)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی زیمنس جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حدلقل ۸ سال و مختص تعمیرات ظرفشویی زیمنس

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 ۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار ۲۰۰۰۰ تومان می باشد).

دلایل انتخاب کورنیدو برای تعمیر ظرفشویی
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ظرفشویی

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ظرفشویی زیمنس :

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

مراقبت و نگهداری ماشین ظرفشویی زیمنس

مراقبت و نگهداری ماشین ظرفشویی زیمنس

امروزه در خانه های ما ماشین ظرفشویی جایگاه بیشتری پیدا کرده‌اند چرا که امروزه مردم اکثرا در بیرون از منزل سپری میکنند و ارامش و استراحت خود را داخل خانه می‌آورند.حال ماشین ظرفشویی کار شستشوی ظروف را آسان تر کرده که افراد بیشتر زمان خود را به سایر کار های خود بپردازند.

ماشین های ظرفشویی با توجه به اینکه قیمت تقریبا بالایی دارند. باید برای عمر بیشتر آن ها، مورد سرویس و نگهداری قرار گیرند.شرکت کورنیدو با تخصص در نگهداری ماشین ظرفشویی و سرویس و تعمیرات به موقع دستگاهتان شمارا یاری میکند.

به برخی از مطالبی که مرتبط با ماشین ظرفشویی مورد بررسی قرار گرفته توجه کنید :

  • به اندازه ی پیشنهادی برای استفاده ی مواد شوینده توجه داشته باشید، چرا که اگر بیش از اندازه بریزید مواد شوینده روی ظروف باقی می‌ماند و اگر از آن مقدار کمتر بریزید ظروف به خوبی تمیز نمی‌شوند.
  • در صورتی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را انجام دهید. در غیر این صورت، برای از بین رفتن بوی بد ظروف از دور آبکشی استفاده کنید. تا بوی بد آن از بین برود.
  • مایع براق کننده هم برای صرف جویی انرژی وهم برای کارکرد دستگاهتان تاثیگذار است. براق کننده، کشش سطحی آب را کاهش میدهد و مانع ایجاد لکه روی ظروفها می شود. به ویژه در مناطقی که آب سخت دارند، موجب خشک شدن سریعتر ظروف می‌شود و در مصرف انرژی برای خشک کردن ظروف صرف جویی میشود.
  • ظروف ها را با درجه حرارت کمی خشک کنید.چون حرارت زیاد روی برخی از ظروف لکه به جا می گذارد. پس سعی کنید بیشتر اوقات از دمای کم استفاده کنید

نماینگی تعمیر ظرفشویی زیمنس در تهران

از ظروف ذکر شده سعی کنید درماشین ظرفشویی استفاده نکنید:

  • ابزارهای پلاستیکی، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، چوبی یا منبت کاری شده، تمام آلومینیوم، ظروف چینی با تزیینات متالیک،  کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، قوطی و قاشق های چوبی.
  • از پودر ریختن روی قاشق و چنگال های نقره ای یا رنگی پرهیز کنید، چون لکه لکه رنگ را از بین می‌برد. بیشتر از شوینده های مختص به این ظروف استفاده کنید.
  • هرکدام از ظروف را در سر جای خود قرار دهید و از بیش از حد پر کردن جلوگیری کنید چون در برخی ظروف باعث ایجاد خط و خش میشود.
  • بعد از اتمام شستشوی ظرف ها، سعی کنید آنها را سریعا ازماشین ظرفشویی بیرون بیاورید تا عوامل بیماری‌زا به ظروف منتقل نشوند. بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در زمان، شستشوی را کوتاه می کنند و به جای شستشو با آب گرم و آبکشی نهایی، فقط یک مرحله آب کشی را انجام می دهند. این روش فقط بسیاری از میکروب ها و باکتری ها را در ظروف، مخصوصا  در نواحی کنج و غیر قابل دسترس می ماند وعاملی برای انتقال بیماری های گوارشی می باشد و سلامتی را به خطر می اندازد.
  • سعی کنید حداقل زمان شستشو کامل را انتخاب کنید و ماهی حداقل یک بار داخل  ماشین ظرف شویی را با مواد ضدعفونی کننده پاکسازی کنید.این عمل در هر ماشین ظرفشویی نیز باید انجام شود.

به بررسی معمول خرابی دستگاه ها می‌پردازیم :

  • مسدود شدن ورودی آب
  • گرم نشدن آب دستگاه
  • دمای بالای دستگاه
  • عدم تخلیه ی مناسب
  • از کار افتادن خشک کن
  • بالا آمدن سطح آب
  • کار نکردن صفحه نمایش
  • مشکلات موتور
  • و…

 تعمیر ظرفشویی زیمنس در تهران

نکته ی پایانی

تعمیرات ماشین ظرفشویی باید توسط متخصصین این حوضه انجام شود. چرا که اگر تعمیری به درستی انجام نشود حتی اگر مشکل هم برطرف شده باشد امکان اینکه دوباره به همان مشکل بربخورید وجود دارد. چون اکثرا تعمیرکاران دست به تعویض قطعه میزنند و بدلیل اینکه قطعه های اصلی و فرعی در یک جلد در بازار عرضه می‌شوند اگر از قطعات غیر اصلی استفاده شوند ممکن است ماشین ظرفشویی شما باز به همان مشکل بر بخورد یا مشکل دیگری را برای دستگاه به بار بیاورد.

تکنسین های شرکت کورنیدو اولویت خود را در تعمیر قعطه قرار میدهند تا تعویض قطعه، این روش هزینه های مشتری تا 70% کاهش میدهد هم اینکه قطعات اصلیه و فابریک خود دستگاه دوباره برای شما استفاده میشود چرا که امروزه قطعات اصلی دستگاه کمتر پیدا میشوند یا اگر هم پیدا شود قطعه فابریک خود دستگاه عملکرد متفاوتی دارد.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی زیمنس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۱۱۱۱۵۹ – ۲۲۲۲۷۳۷۸

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

60 thoughts on “تعمیر ظرفشویی زیمنس در تهران | اعزام فوری تکنسین + ضمانت

  1. زهرا سیدی says:

    با سلام . ظرفشویی زیمنس گرفتم ولی نمیدونم سری چنده ضمنا کارکرد اونو زیاد بلد نیستم لطفا راهنمایی لازم جهت قابلیتهای دستگاه و دکمه ها و کارکرد آنها رو برام بفرستید و اینکه اگه جلا دهنده و نمک نداشته باشه دستگاه کار نمیکنه ؟

  2. مینا صبوری says:

    سلام. لطفا منو هم راهنمایی کنید. ماشین ظرفشویی زیمنس بعد از اتمام شستشو در مرحله خشک کردن در (برنامه سنگین) گیر کرده و صدای کار کردن از دستگاه می‌آید و هر کاری میکنم دیگه استارت نمی‌شود. هیچ اروری هم نشان نمی‌دهد. روشن و خاموش هم کردم اما فرق نکرد. همچنان صدا می‌آید. از برق هم کشیدم. باید چی کار کنم تا از این حالت خارج شود؟

    • Kornido says:

      سلام دوست عزیز. میکروسوییچ درب ظرفشویی زیمنس شما قفل کرده و باز نمی‌شود. این عمل باید توسط تعمیرکار انجام شود. همچنین فیلتر کف ظرفشویی شما آشغال گرفته است.

  3. نیما مقدسی says:

    خسته نباشید .
    ظرفشویی من امروز که بهش برنامه شستشو دادم بعد از اینکه دستگاه خاموش شد دیدم روی همه ظرفها تار شده و لک افتاده فیلتر صافی رو که باز کردم زیر فیلتر آب تخلیه نشده .
    لطفا راهنمایی کنید .

  4. مارال زاهدی says:

    سلام
    ماشین ظرفشویی زیمنسی دارم که امروز متوجه شدم اب پاش های آن نمیچرخه . دلیلش چیه ؟
    میشه راهنماییم کنید ؟ ممنونم

  5. پروین افشار says:

    سلام و خسته نباشید .
    چند روزی است که احساس میکنم ماشین ظرفشوییم از داخل بوی بدی میدهد . شستشو و جرمگیری هم شده ولی باز بو میدهد .
    دلیلش چی میتونه باشه ؟
    میشه راهنماییم کنید . ممنون

    • Kornido says:

      دستگاه را از هر گونه مواد غذایی پاک کنید . در فنجانی کوچک مقداری سرکه سفید یا خلال پوست لیمو ترش بریزید و آن را در بالاترین طبقه ظرفشویی قرار دهید و بگذارید تا ماشین ظرفشویی با درجه شستشوی معمولی خالی کار کند . و همچنین فیلتر را با استفاده از برس و اسکاچ و صابون و آب داغ تمیز کنید .

  6. Romina says:

    سلام ماشین ظرفشویی زيمنس دارم. هنگام استارت پمپ تخلیه کار می‌کند ولی آبگیری نمی‌کند و بعد از چند بار خطای E0 نمایش میده. پمپ هم تعویض کردیم ولی فقط سه بار کار کرده دوباره مشکل پیدا کرده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  7. مریم محمدزاده says:

    سلام. ببخشید میخواستم بدونم چرا ماشین ظرفشویی من مایع جلا دهنده رو اخیرا زیاد لازم داره و چراغش روشن میشه. بعد هر 2_3 بار استفاده چراغش روشن میشه ؟

    • Kornido says:

      با سلام
      مقدار خیلی کمی جلادهنده بریزید و روشن شدن چراغ مهم نمی باشد

  8. سینا says:

    سلام خسته نباشید
    من ماشین ظرفشورم ظرفارو خیلی کثیف میشوره
    علت میتونه چی باشه

  9. علی says:

    سلام و خسته نباشید .
    چند روزی است که احساس میکنم ماشین ظرفشوییم از داخل بوی بدی میدهد . شستشو و جرمگیری هم شده ولی باز بو میدهد .
    دلیلش چی میتونه باشه ؟
    میشه راهنماییم کنید . ممنون

  10. سهند says:

    ببخشید شما میدونین چه مایه ای بهتره بله ظرفشورم هر چی استفاده میکنم لکه مینداره

  11. سعید صابتی says:

    سلام و خسته نباشید .
    چند روزی است که احساس میکنم ماشین ظرفشوییم از داخل بوی بدی میدهد . شستشو و جرمگیری هم شده ولی باز بو میدهد .
    دلیلش چی میتونه باشه ؟
    میشه راهنماییم کنید . ممنون

  12. جواد قربانی says:

    سلام
    وقت بخیر خسته نباشید
    ظرفشویی من بردش سوخته
    باید از کجا تهیه کنم شما دارین

  13. بهرام وحیدی says:

    سلام و خسته نباشید .
    چند روزی است که احساس میکنم ماشین ظرفشوییم از داخل بوی بدی میدهد . شستشو و جرمگیری هم شده ولی باز بو میدهد .
    دلیلش چی میتونه باشه ؟
    میشه راهنماییم کنید . ممنون

  14. شیرین صیاد says:

    سلام
    وقت بخیر خسته نباشید
    ظرفشویی من بردش سوخته
    باید از کجا تهیه کنم شما دارین.

  15. ملیکا زارعپور says:

    سلام
    برد ماشین ظرفشوییم سوخته شما تعمیر میکنین
    یا باید تعویضش کنم ممنون میشم پاسخگو باشین؟

  16. صدیقه says:

    سلام وقت بخیر
    ظرفشوییم تایمرش کار نمیکنه مشکلش از چی میتونه باشه؟

    • Kornido says:

      با سلام
      میتونه به دلیل خرابی برد الکترونیکی دستگاه باشد.
      جهت تعمیر با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  17. باران مومنی says:

    سلام و خسته نباشید .
    چند روزی است که احساس میکنم ماشین ظرفشوییم از داخل بوی بدی میدهد .
    شستشو و جرمگیری هم شده ولی باز بو میدهد .
    دلیلش چی میتونه باشه ؟
    میشه راهنماییم کنید . ممنون

    • Kornido says:

      می توانید با تمیز کردن فیلتر کف ظرفشویی، صافی داخل آن و برسی پمپ تخلیه جهت گرفتگی ، این مشکل را برطرف نمایید.

  18. نرگس says:

    سلام. یه سوال درام ممنون میشم راهنمایی کنید. ماشین ظرفشویی من مدتیه که زمان بیشتری از تایم تعیین شده کار میکنه تا ظرفا رو بشوره. مشکلش چیه؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. تاخیر در اتمام برنامه شستشو اگر حدود 5-10 دقیقه است مشکل خاصی نیست.در غیر این صورت جهت تعمیرات با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  19. taheri says:

    با سلام و روزتون بخیر. من تازه ظرفشویی خریدم الان بعد از چند بار استفاده داخلش خیلی بوی بد میده. چرا؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. به دلیل گیر کردن ذرات چربی و غذا در فیلتر دستگاه یا بازوهای آبپاش است. توصیه میشود به صورت دوره ای داخل دستگاه را با شوینده مخصوص تمیز کنید.

  20. kamran says:

    سلام ماشین ظرفشویی ما حین کار خیلی سروصدا داره. مشکل از چه قطعه ای است؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. پمپ ماشین ظرفشویی و بازوهای آب پاش باید بررسی شوند و همچنین دقت کنید که ظروف را به طور صحیح داخل ظرفشویی بچینید. در صورت نیاز به تعمیرات میتوانید با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  21. مروارید says:

    سلام وقت بخیر ببخشید علت طولانی شدن فرآیند شستشوی ظروف چی هستش ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      مشکل ممکن است از خراب شدن قطعاتی مانند قطعه گرماساز، ترموستات و یا موتور تایمر باشد . جهت برسی دقیق تر و اعزام کارشناس با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  22. mahtab says:

    باسلام و عرض ادب ظرفشویی من چراغ خطاش چشمک میزنه چند وقته تعمیرش نکرده بودم مونده بود یه گوشه الان میخوام درستش کنم.علتش چیه؟برای تعمیرات چیکار کنم؟

    • Kornido says:

      با سلام دوست عزیز روی صفحه نمایش یک سری کد خطا ها نشون داده میشه که با توجه به این کد ها بررسی و تعمیر دستگاه راحت تر میشود.البته باید توسط متخصصین بررسی شود.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخوایت تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  23. امین مهرآبادی says:

    سلام. ظرفشویی ظرف ها رو به خوبی خشک نمیکنه میشه راهنماییم کنید مشکلش از کجاست ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام و احترام؛ خراب بودن المنت گرمایی می‌تواند یکی از علت های آن باشد و حتی می‌تواند ایراد از ترموستات دستگاه باشد که باید بررسی شود برای اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

  24. ریما says:

    سلام خسته نباشین.ظرفشویی زیمنس خریدم و تازه هم نصبش کردم اما صدای خیلی بدی تولید می‌کنه دلیلش چیه ؟ نصبم اشتباه بوده ؟ دستگاه گارانتی نداشته که بخوام به کسی بدم نصبش کنه

    • Kornido says:

      با عرض سلام این مشکل می‌تواند ناشی از نصب اشتباه و یا خرابی پمپ ظرفشویی باشد و یا ناشی از بازوی آبپاش ظرفشویی است که به دیواره ها برخورد می‌کند و باعث تولید صدا می‌شود .برای عیب یابی و بررسی دستگاه خود می توانید با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *