مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کندی در زنجان

نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان | خدمات مرکزی

برند کندی (CANDY) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی کندی در زنجان (CANDY)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های کندی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کندی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی کندی در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کندی در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان

شرکت کندی در لیست چند برند معروف تولید کننده لوازم خانگی قرار دارد.  کندی در سال ۱۹۴۵ در ایتالیا تاسیس و شروع به فعالیت نمود و تقریبا 80% از تولیدات خود را در خارج از ایتالیا به فروش می­رساند. این شرکت محصولات زیادی از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و … را تولید و در سراسر جهان عرضه می­کند. بخاطر کیفیت بالای محصولات کندی مخصوصا ماشین لباسشویی آن طرفداران و مشتریان بسیاری نیز در کشور ما ایران دارد. این محصول با توجه به شستشو تمیز البسه و همچنین دارا بودن رده انرژی بسیار مناسب توجه هر خریداری را به خود جلب می­نماید. در کشور ما هم با توجه به مراکز معتبر خرید مثل نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان می­توان برای خرید و یا احیانا تعمیر لباسشویی کندی در زنجان اقدام کرد. در ادامه این مطلب به برخی از ایرادات و معایب رایج این محصول اشاره کرده و راه حل­های مناسب برای حل این مشکلات را برای شما بیان می­کنیم.

نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان

متداول­ترین ایرادات ماشین لباسشویی کندی

گاهی اوقات لوازم خانگی دچار مشکلاتی می­شوند که در نگاه اول بسیار نگران کننده و پیچیده بنظر می­رسند اما با بررسی و عیب­ یابی متوجه می­شویم که مشکل ساده ­تر از آن است که فکر می­کردیم. بنابراین ممکن است راه حل این مشکل در دستان خودتان باشد و یا اینکه برای تعمیر لباسشویی در زنجان باید از سرویس کاران ماهر و کاربلد نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان کمک بگیرید. در ادامه به رایج­ترین ایرادات این دستگاه اشاره می­کنیم. روشن نشدن ماشین لباسشویی می­تواند دلایل بسیاری داشته باشد باتوجه به تکنولوژی بالای تولید لباسشویی، حتی عدم ورود آب به دستگاه می­تواند مانع روشن شدن و شروع به کار کردن دستگاه شود. برای رفع این مشکل ابتدا پریز برق و سیم برق را چک کنید، قدم بعدی بررسی جعبه فیوز، منبع تغذیه و سوئیچ­ ها است که باید توسط فردی ماهر بررسی شود. باز نشدن درب ماشین لباسشویی یکی دیگر از مشکلات رایج این محصول است، که البته دلایل مختلفی مثل تمام نشدن برنامه شستشو، مشکل در زمان­ سنج دستگاه و یا وجود آب در لگن لباسشویی می­تواند باعث ایجاد آن شود.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی کندی در زنجان

تعمیر مشکل جمع شدن آب در لباسشویی به کمک نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان

این مشکل نیز مانند هر ایرادی دیگری ممکن است علت ­های مختلفی داشته باشد که در ادامه بیشتر به آن اشاره می­نماییم. در ابتدا باید بررسی کنید که آب جمع شده تمیز است یا کثیف چرا که با روشن شدن جواب این سوال می­توان دلایل را دسته بندی کرد. اگر آب کثیف باشد نشانه این است که دستگاه قادر به تخلیه نیست. دلیل این حالت می­تواند وجود مشکل در بخش ­های خروجی دستگاه مثل شلنگ تخلیه و یا لوله فاضلاب باشد. اما اگر آب تمیز است مشکل در قطعه شیر برقی است. برای رفع تمام این مشکلات با نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان تماس گرفته و از آن­ها برای تعمیر لباسشویی کندی در زنجان کمک بگیرید. علت دیگر این مشکل می­تواند کثیفی در فیلتر شستشوی دستگاه باشد. با جمع شدن پرز و موی روی البسه در فیلتر، دستگاه قادر به تخلیه آب نبوده و سبب جمع شدن آب می­گردد. لذا فیلتر شستشو را به صورت دوره ­ای تمیز کنید تا مانع بروز چنین ایرادی شوید.

تعمیر و تعویض پمپ در نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان

یکی از ایراداتی که ممکن است در لباسشویی کندی به وجود بیاید خرابی پمپ است. این ایراد آنقدر مهم است که اگر اقدام به حل آن نکنید ممکن است خسارت بزرگ تری به دستگاه وارد کند که از مهمترین این خسارات، اشاره به خرابی در برد الکترونیکی دستگاه است. مشکل در پمپ دلایل بسیار زیادی می­تواند داشته باشد که با درایت و دقت در استفاده از دستگاه می­توان از بروز چنین مشکلی جلوگیری کرد. وجود اشیاء و لوازم ریز و سفت که با لباس ­ها وارد لباسشویی می­شوند می­تواند باعث خرابی در پمپ و شکسته شدن پروانه­ های آن شود. پس وقتی متوجه چنین مشکلی شدید با کمی ریزبینی و دقت، خیلی راحت می­توانید این مشکل را برطرف کنید. دلیل دیگر وجود پرز و مو در فیلتر است که سبب فشار آوردن به پمپ می­شود  که در بالا به آن اشاره کردیم. لازم به ذکر است شما برای دریافت خدمات سرویس و یا تعمیر لباسشویی کندی در زنجان با دقت بالا و هزینه مناسب می­توانید به نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان مراجعه و یا با آن­ها تماس حاصل کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در زنجان

تعمیر لباسشویی کندی در زنجان با کمک ارور­های دستگاه

ماشین لباسشویی وسیله­ای الکترونیکی محسوب می­شود و به همین دلیل کلیه برنامه­ ها و مراحل توسط برد دستگاه کنترل و انجام می­شود، وجود چنین قطعه مهمی کمک می­کند تا مشکلات و ایرادات را راحت­ تر شناسایی و نسبت به رفع آن­ها اقدام کرد. در ادامه به بررسی برخی از ارور­های این دستگاه می­پردازیم.

ارور 01 این پیغام می­تواند بروز مشکل در قفل درب را به ما گوشزد کند.

ارور 02 که نشانگر عدم توانایی در آبگیری است و باید دلایل آن توسط افراد ماهر در نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان بررسی شود.

ارور 03 معمولا با خرابی پمپ و مشکل در تخلیه آب این کد نمایش داده می­شود.

ارور 04 زمانی که حجم آب ورودی بیشتر از حد مجاز باشد این خطا رخ می­دهد که مشکل را باید در دریچه دستگاه جستجو نمود.

ارور 05 در برخی از برنامه های شستشو نیاز به آب گرم دارید اگر با همچین خطایی روبرو شدید علت در سنسور دمای آب دستگاه است.

ارور 06 این خطا معمولا بعد از چرخش نمایش داده می­شود که نشان دهنده مشکل در برد و یا عدم تراز بودن دستگاه است.

توجه داشته باشید با نمایش داده شدن هر یک از ارور­های ذکر شده سریعا نسبت به تعمیر لباسشویی کندی در زنجان اقدام و دستگاه خود را به نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان منتقل نمایید.

تعمیر لباسشویی کندی در زنجان

بررسی برد الکترونیکی در نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان

خرابی برد دستگاه از جمله مواردی است که نیاز به انتقال دستگاه به نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان دارد. در اکثر اوقات، تعمیرکاران ماهر در این مجموعه برای تعمیر لباسشویی کندی در زنجان  به آدرس شما اعزام می­شوند. توجه داشته باشید که برای رفع این مشکل حتما از نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان مشورت بگیرید. خاموش شدن یکباره دستاه حین کار،کار نکردن پنل جلو دستگاه و یا عدم تخلیه آب از بارزترین نشانه­ ها هستند. در صورت رویت چنین نشانه­ هایی سریعا دستگاه را از برق جدا کرده و با نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان تماس گرفته و مشکل را با آن­ها در میان بگذارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی کندی در زنجان

تعمیر لباسشویی کندی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *