مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان | خدمات مرکزی

برند پاکشوما یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های پاکشوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان

گروه تولیدی صنعتی پاکشوما با رویکرد تولید لوازم‌ خانگی در سال ۱۳۵۴ شمسی تاسیس شد و اکنون پس از چهل و شش سال فعالیت و تلاش جزو بزرگترین و برترین تولید کنندگان این صنعت در ایران و خاورمیانه می­باشد. خانواده بزرگ محصولات پاکشوما در زمینه تولید و عرضه لوازمی مثل یخچال و فریزر، کولر گازی،جاروبرقی،ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی فعالیت می­کند و در تلاش است تا نیازهای مشتریان و دوستداران خود را برطرف نماید. این شرکت با توجه به وجود مراکز فروش و نمایندگی­های بسیار در سرتاسر کشور توانسته رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کند. شما نیز برای تهیه لباسشویی پاکشوما می­توانید به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان مراجعه و یا برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان از خدمات این مجموعه بهره ­مند شوید. در این مطلب سعی داریم به بررسی مشکلات و ایرادات معمول در ماشین لباسشویی پاکشوما پرداخته و راه­ حل­ های مناسبی برای رفع این ایرادات به شما ارائه دهیم.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان

عیب­ یابی ماشین لباسشویی پاکشوما

خوبی لوازمی که توسط برد الکترونیکی که معمولا به مغز دستگاه معروف است،  کنترل می­شوند اینست که با بروز مشکل و با نشان دادن ارورها و کد خطاها می­توان راحت ­تر مشکل را پیدا و نسبت به رفع آن اقدام کرد. از رایج ­ترین این خطاها می­شود به ارورهای زیر اشاره نمود.

ارور PE این خطا مربوط به مشکل در هیدروستات دستگاه می­باشد

ارور OE علت این ارور می­تواند مشکل در پمپ تخلیه و یا برد الکترونیکی دستگاه باشد. ابتدا لوله تخلیه را بررسی نمایید تا دچار گرفتگی نشده باشد. اگر علت مشکل را پیدا نکردید، حتما به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان مراجعه نمایید و برای رفع مشکل از تعمیرکاران متخصص تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان کمک بگیرید.
ارور DE این خطا بروز مشکل در میکروسوئیچ درب را نشان می­دهد. البته گاهی این خطا با وجود مشکل در برد الکترونیکی لباسشویی نیز نمایان می­شود.
توجه داشته باشید که ارورهای دیگری در لباسشویی پاکشوما وجود دارد که با برخورد به هر کدام از آن­ها باید برای تعمیر لباسشویی در زنجان توسط مرکز معتبری مثل نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان اقدام کنید.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان برای چه مشکلاتی باید به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان مراجعه کرد؟

معمولا نمایندگی ­ها و مراکز خدمات پس از فروش اکثر برندها همیشه و برای هر نوع مشکلی آماده خدمت رسانی و ارائه راهنمایی­ های لازم به مشتریان خود هستند که شرکت پاکشوما نیز از این قائده مستثنی نیست. لازم به ذکر است که بعضی از ایرادات واقعا ساده­ تر از آنند که نیاز به مراجعه به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان داشته باشند. با کمی بررسی و دقت می­توان ایراد را رفع کرد و عملکرد دستگاه خود را احیاء نمود. توجه داشته باشید که برای رفع برخی ایرادات بهتر است  از راهنمای­ی های تعمیرکاران آشنا به  تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان استفاده کنید.  در ادامه به لیستی از ایرادات رایج لباسشویی پاکشوما پرداخته و دلایل ایجاد و راه حل برطرف کردن آن­ها را بیان می­کنیم.

عدم آبگیری لباسشویی پاکشوما

از رایج­ترین ایرادات ممکن در ماشین لباسشویی می­توان به عدم آبگیری اشاره نمود. این مشکل دلایل خاصی می­تواند داشته باشد؛ در بعضی مواقع مشکل در منزل و توسط خود مصرف­کندگان قابل حل است اما در مواقعی به فردی ماهر برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان نیاز دارید. آبگیری لباسشویی پاکشوما بوسیله شیلنگ­های پلاستیکی که به آب متصل هستند انجام می­شود. در شیرها و دو طرف شیلنگ صافی وجود دارد که مانع از ورود رسوبات و مواد داخل آب به دستگاه می­شوند ، کثیفی و گرفتگی این فیلترها می­تواند مانع از آبگیری دستگاه شود. علت دیگر خرابی در سوئیچ است که مانع از  آبگیری کامل می­شود چرا که وظیفه این قطعه تعیین مقدار آب لازم برای شستشو است و در صورت خرابی آن،  این روند به درستی انجام نمی­شود. برای برطرف کردن این مشکل از نماینگی لباسشویی پاکشوما در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان

تعمیر برد الکترونیکی در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان

یکی دیگر از معایبی که می­تواند برای لباسشویی شما رخ دهد خرابی در برد الکترونیکی دستگاه است. این خرابی نشانه ­هایی دارد که در ادامه ذکر می­کنیم. اما به یاد داشته باشید که بررسی برد نیاز به مرکز تخصصی مثل نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان دارد که از تعمیرکاران آموزش دیده و متخصص در این کار استفاده می­کند. روشن نشدن دستگاه،خاموش شدن یکباره حین انجام شستشو،عدم تخلیه و ظاهر شدن پیغام خطا در پنل جلو دستگاه همگی از نشانه­ های بروز مشکل در برد است که سریعا باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام کرد جرا که عدم رفع این مشکل می­تواند خسارات زیادی به لباسشویی وارد کند. همجنین در مواقعی ممکن است خطرات جانی مثل برق گرفتگی اتفاق بیوفتد چرا که با خرابی برد و تعمیر نکردن به موقع آن،  سیم پیچی دستگاه دچار مشکل می­شود و جریان برق به بدنه دستگاه راه پیدا می­کند. با انتقال دستگاه به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان برای انجام تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان می­توان اطمینان داشت که همه چیز با بالاترین یطح کیفیت انجام می­شود.  تعمیر برد ممکن است با تعویض برخی از فیوزها و یا خازن­ ها صورت گیرد و دیگر نیازی به تعویض کلی برد نباشد اما اگر با تشخیص کارشناسان نیاز به تعویض بود از کیفیت قطعه جایگزین و هزینه پرداختی خود کاملا اطمینان داشته باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان

رفع مشکل عدم تخلیه در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان امکان پذیر است

یکی از بدترین اتفاقات ممکن در روند شستشو این است که ماشین لباسشویی قادر به تخلیه نباشد چرا که تخلیه جزو آخرین مراحل کار است. تخلیه نکردن از جمله مواردی است که امکان رفع آن در خانه وجود دارد البته اگر این کار نیاز به تعمیرات تخصصی نداشته باشد. از جمله مواردی که می­توان مشکل را در منزل حل کرد کثیفی فیلتر شستشو،گرفتگی و وجود رسوب در مسیر تخلیه و یا تاشدگی و کیپ شدن شیلنگ تخلیه است. اما گاهی اوقات مشکل پیچیده تر از آن است و نیاز به کمک تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان است. اگر مشکل در موارد بالا نبود حتما ایرادی در پمپ تخلیه و یا برد الکترونیکی دستگاه به وجود آمده است. البته در بسیاری از مواقع اگر برد مشکل نداشته باشد خطای مربوطه نمایان شده و می­توان فهمید مشکل چیست اما اگر کد خطایی نمایش داده نشد حتما به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان رفته و برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان اقدام کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی پاکشوما در زنجان

تعمیر لباسشویی پاکشوما در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *