مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی مدیا  در زنجان

نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان | خدمات مرکزی

برند مدیا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی مدیا برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان

شرکت مدیا از جمله تولیدکنندگان لوازم خانگی در چین محسوب می­شود که با توجه به کیفیت و تنوع محصولات خود به بازار ایران نیز وارد شده و طرفداران خودش را دارد. ماشین لباسشویی مدیا را می­توان مهمترین  تولید این شرکت نامید. تنوع ظرفیت و برنامه شستشو این محصول برای مشتریان جذاب بوده و امروزه انتخاب بسیاری از ایرانیان برای خرید ماشین لباسشویی، برند مدیا می­باشد. وجود مراکز خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور خیال مصرف­کنندگان این محصول را از هر جهت راحت کرده است. جدا از کیفیت لباسشویی مدیا ممکن است برای این دستگاه مشکلاتی پیش بیاید که برای هر وسیله الکترونیکی طبیعی و متداول است. شما می­توانید به نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان مراجعه و برای خرید لباسشویی اقدام کنید همچنین درصورت ایجاد مشکل برای دستگاه می­توانید از تعمیرکاران ماهر و آشنا به تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان کمک بگیرید. در ادامه شما را با معمول­ ترین این ایرادات آشنا نموده و راه حل­های مناسب برای رفع این ایرادات را به شما ارائه می­دهیم.

نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان

لرزش و صدای شدید در لباسشویی مدیا

از رایج­ترین مشکلات هر ماشین لباسشویی می­تواند لرزش، حرکت و یا صدای زیاد باشد. دلایل مختلفی را برای ایجاد این مشکلات می­توان نام برد. توجه داشته باشید که با کمی بررسی و دقت می­توانید، راه حل این مشکلات را بیابید و با چند کار ساده مشکل را حل کنید و در زمان و هزینه ­های خود صرفه­ جویی نمایید. در نتیجه  نیاز به تعمیر لباسشویی در زنجان و یا تماس با نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان نداشته باشید. بعد از این توضیحات به دلایل ایجاد و راهکارهای برطرف کردن این مشکلات می­پردازیم. یکی از دلایل پیش پا افتاده برای رخ دادن چنین مشکلی، تراز نبودن محل قرارگیری دستگاه و یا تنظیم نبودن پایه ­های لباسشویی است که با کمی درایت قابل حل است. علت دیگر حجم زیاد البسه موجود در لباسشویی است که با خیس شدن و سنگین شدن باعث برهم خوردن تعادل دستگاه می­شوند. با قرار دادن حجم استاندارد البسه در لگن دستگاه از بروز چنین مشکلی براحتی جلوگیری کنید.

تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان

تعمیر نشتی و آبریزی لباسشویی به کمک نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از لباسشویی با مشکل نشتی و آبریزی دستگاه مواجه شوید. این حالت دلایل خاصی دارد که برخی در منزل قابل حل و برخی نیاز به برقراری ارتباط با نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان و بهره بردن از مهارت نیروهای زبده بخش تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان دارد. حالا به دلایل بروز این مشکل می­پردازیم. اول از همه برای بررسی سراغ شیلنگ آب ورودی بروید. ممکن است نشتی از محل اتصال شیلنگ با شیر اصلی باشد. با استفاده از واشر و یا سفت کردن شیلنگ می­توان مشکل را حل نمود. گاهی اوقات اتصال مشکل ندارد و سوارخ ریز و یا پارگی موجود در شیلنگ باعث نشتی آب می­شود. بسته به محل ایراد می­توانید قسمت مشکل دار را بریده و مجدد شیلنگ را به شیر وصل کنید. البته انتخاب دیگر استفاده از شیلنگ نو می­باشد. ممکن است نشتی از داخل لباسشویی اتفاق بیافتد؛ مثلا گاهی بر اثر استفاده از مواد شوینده شیمیایی برای تمیزی بیشتر لباس ­ها باعث خوردگی و یا خرابی قطعه­ ای از دستگاه شود. در اینصورت سریعا با نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان تماس بگیرید و منتظر آمدن نیروهای کاربلد تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان باشید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان

بررسی برد الکترونیکی در نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان

مغز هر دستگاه الکترونیکی برد آن است. در لباسشویی هم وظیفه کنترل روند شستشو برعهده برد الکرونیکی است. هرچقدر هم که برند دستگاه شما خوب و معروف باشد خرابی در برد اجتناب­ ناپذیر است چرا که هر وسیله برقی ممکن است دچار مشکل شود. برد ماشین لباسشویی مدیا هم به دلایل مختلف ممکن است دچار مشکل شود . معمولا بردها از تعدادی قطعات ریز و درشت مثل فیوزها ، خازن­ها و سوئیچ­ها تشکیل شده­اند. گاهی اوقات با تعویض یکی از این قطعات مشکل حل می­شود اما در بعضی مواقع نیاز به تعویض کلی برد است. در این صورت حتما با کارشناسان نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان مشورت کنید. گاهی اوقات، دلیل اصلی این مشکل و خرابی می­تواند نوسان برق باشد. در این حالت برق ورودی به دستگاه از حالت استاندارد خارج شده و موجب آسیب رساندن به برد می­شود. یک راه حل ساده برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از محافظ برق مناسب برای لباسشویی است. گاهی مشکل در قطعه داخلی لباسشویی و رسیدن آب به برد، موجب خرابی و یا سوختگی کامل می­شود. با بروز این حالت حتما برای تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان اقدام کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان

تست سیم پیجی لباسشویی

لباسشویی جزو معدود دستگاه ­هایی است که همزمان با آب و برق کار می­کنند و این ممکن است خطر آفرین باشد. با رویت بعضی نشانه­ ها حتما دقت کرده و در صورت نیاز با نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان تماس بگیرید. اگر در برخورد با ماشین لباسشویی خود متوجه وجود برق در بدنه دستگاه شدید، حتما صحت اتصال سیم دستگاه را بررسی نمایید چرا که متصل نبودن سیم ارت موجب برق­دار شدن بدنه لباسشویی می­شود. دلیل دیگر خرابی در هیتر دستگاه است. به مرور زمان این قطعه ممکن است دچار مشکل شده و با آب اتصالی پیدا کند. این امر سبب وجود برق در بدنه لباسشویی می­گردد. نشتی و آبریزی جدا از اینکه خود نشانه امکان خرابی در قطعات است می­تواند موجب برق­دار شدن بدنه ماشین لباسشویی شود. گاهی ممکن است در سیم­ پیچی دستگاه مشکلی مثل پارگی و یا قطعی سیم­ ها وجود داشته باشد که این امر هم به برق­دار شدن بدنه لباسشویی منجرب می­شود. اگر خودتان موفق به رفع مشکل نشدید برای تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان حتما از نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان کمک بخواهید.

مشکل عدم آبگیری و تخلیه و نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان

یکی دیگر از مشکلاتی که نیاز به نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان دارد، مشکل عدم آبگیری و تخلیه است. این ایراد دلایل مختلفی دارد که عمدتا نیاز به تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان را ضرورت می­بخشد . گاهی اوقات گرفتگی مسیر ورودی آب و یا شیلنگ­ های تخلیه مانند وجود کثیفی در فیلترهای شیر آب و یا پرز و مو موجود در شیلنگ تخلیه باعث به وجود آمدن این مشکل می­شوند. خرابی در پمپ تخلیه و یا ایراد داشتن برد دستگاه نیز دیگر دلایل دیگر هستند که باید برای تعمیر آنها به نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان مراجعه نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی مدیا در زنجان

تعمیر لباسشویی مدیا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *