مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان

نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان | خدمات مرکزی

برند زیمنس (SIEMENS) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان (SIEMENS)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان

شرکت زیمنس یکی از شرکت­های صنعتی بزرگ و معروف در اروپا است  که در سال 1847 تاسیس شده و در اولین فعالیت­ های خود توسعه تلگراف را در دستور کار خویش قرار داد. با گذشت زمان و گسترش فعالیت ­های این شرکت تولید و صادرات لوازم خانگی نیز به شاخه­ های فعالیت این شرکت اضافه شد. امروزه کمتر کسی را می­توان یافت که نام زیمنس را نشنیده باشد ،در کشور ما هم نام زیمنس بسیار آشنا و محبوب است و تعداد زیادی از مردم مشتری سبد محصولات لوازم خانگی آن هستند. از جمله لوازم تولیدی این شرکت خوشنام می­توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد که در کشور ما نیز دوست­داران زیادی دارد. البته ماشین لباسشویی زیمنس در عین خوب بودن مانند هر وسیله دیگری معایب و مشکلاتی دارد. برای تهیه این محصول می­توانید به نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان می­توانید از افراد متخصص و حرفه ­ای کمک بگیرید. در ادامه توجه شما را به برخی ایرادات و راه ­های رفع آن  در ماشین لباسشویی زیمنس می­پردازیم.

تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیمنس چه دلایلی دارد؟

این مشکل می­تواند علت ­های بسیاری داشته باشد که برخی از آن­ها بسیار ساده بوده و با کمی دقت و بررسی در خانه توسط خود شما قابل حل است. اما گاهی اوقات مشکل مربوط به ایراد و یا خرابی در قطعات است که شما می­توانید دستگاه خود را به نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان منتقل و نسبت به تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان اقدام کنید. جالب است بدانید که یکی از دلایل اصلی عدم آبگیری لباسشویی زیمنس، فشار کم آب ورودی به ماشین لباسشویی است. در صورت کم بودن فشار آب دستگاه قادر به آبگیری لباس ­ها نمی­باشد اما دلیل دیگر می­تواند خرابی در شیر آب ورودی باشد که با تست شیر آب می­توان این مشکل را حل کرد، دیگر مشکل معمول ایراد در شلنگ­ های آب است. ممکن است شلنگ ­ها تا شده باشند و یا دچار پوسیدگی، پارگی و یا نشتی باشند.

تعمیر یا تعویض شیر برقی در نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان

نوع دیگری از خرابی­ هایی که ممکن است در لباسشویی به­ وجود بیاید ایراد در شیر برقی دستگاه است. این مشکل پیچیده­ تر از آن است که در خانه قابل حل کردن باشد. در صورت خرابی این قطعه آبگیری در لباسشویی انجام نمی­شود البته ممکن است فیلتر­های شیر برقی دستگاه دچار کثیفی و گرفتگی شده باشند. لذا در صورت بروز این مورد و یا بررسی سایر موارد شما باید برای تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان اقدام کرده و از تبحر و تجربه تکنسین­های نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان بهره ببرید.  به کمک تعمیرکاران حرفه­ ای و متخصص در نمایندگی­ های لباسشویی زیمنس، می­تواند بالاترین سطح کیفیت خدمات تعمیر لباسشویی را دریافت کنید.

نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان

مشکل عدم ورود مواد شوینده را چگونه می­توان برطرف کرد؟

،عدم استفاده از مواد شوینده توسط دستگاه  از جمله متداول­ترین مشکلات ماشین لباسشویی زیمنس است. شما می­توانید با کمک گرفتن از نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان این مشکل را برطرف کنید. علت اصلی این مشکل در خیس شدن پودر و ایجاد گرفتگی در محفظه شوینده لباسشویی می­باشد. بهتر است، این محفظه را هر چند وقت یکبار تمیز کنید. برای این کار می­توان از آب گرم و دستمال برای رفع گرفتگی ها و برطرف کردن زباله­ ها استفاده نمایید.همچنین مورد دیگری که بسیار حائز اهمیت می­باشد کیفیت مواد شوینده­ای است که استفاده می­کنید. ممکن است ماشین لباسشویی سالم باشد ولی نوع پودری که استفاده می­کنید در آب حل نشود که باید برای رفع مشکل لباسشویی آن­ها را عوض کنید.همینطور به تاریخ مصرف مواد شوینده مورد استفاده­تان توجه کنید که نگذشته باشد، التبه مقدار پودر و مواد شوینده مصرفی نسبت به برنامه شستشو دستگاه بسیار مهم می­باشد. با بررسی و انجام کار­های گفته شده در صورت رفع نشدن مشکل دستگاه حتما با نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان تماس گرفته و برای تعمیر لباسشویی در زنجان از آن­ها کمک بخواهید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان

رفع مشکل خرابی برد الکترونیکی در نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی زیمنس از چیدمان برخی قطعات ریز و درشت در کنار هم  مانند خازن­ها، فیوزها وساخته می­شود. در صورتی که در قسمت برق ورودی دستگاه هرگونه نوسان اضافی ایجاد گردد، خرابی و سوختن قطعات به کار رفته در برد الکترونیکی لباسشویی زیمنس در پی آن ایجاد می­شود. در این گونه مواقع برد دستگاه توسط تعمیرکاران کاربلد واحد تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان مورد بررسی قرار گرفته و تعمیر می­شود. در صورت عدم تعمیر، این قطعه توسط تعمیرکاران حرفه­ای، تعویض می­گردد. این در حالی است که احنتمال ایجاد مشکل در سیم پیچی لباسشویی زیمنس، ممکن است باعث آسیب رسانی به برد دستگاه شود. به این ترتیب، احتمال نیم سوز شدن یا سوختن کامل آن  وجود دارد که نیاز به تعمیر و تعویض توسط تعمیرکار ماهر و مورد اعتماد که در نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان مشغول فعالیت هستند، دارد. رسیدن آب به برد لباسشویی زیمنس نیز احتمال خرابی این قطعه را افزایش می­دهد که به دلایل متعدد، رخ می­دهد. در ادامه به برخی از نشانه­هایی که می­توان فهمید برد الکترونیکی دچار ایراد شده  می­پردازیم که باید اقدامات لازم برای تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان را انجام داد.

 از جمله مهمترین نشانه­ ها کارنکردن درست برنامه شستشو انتخابی است. نشانه دیگراینست که پنل جلوی لباسشویی با عیب و نقص مواجه شده و به درستی کار نکند و یا اینکه پنل به صورت کامل خاموش گردد. همچنین خاموش شدن یکباره دستگاه حین کار نیز دیگر نشانه وجود ایراد در برد الکترونیکی دستگاه است. با توجه به مهم و حساس بودن این قطعه در صورت بروز مشکل حتما از نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان

نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان همیشه آماده کمک

با توجه به کیفیت خوب ماشین لباسشویی زیمنس اما این دستگاه نیز مانند هر وسیله الکترونیکی ممکن است دچار ایرادات ریز و درشتی بشود ولی با وجود نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان اصلا نباید نگران بروز چنین ایراداتی باشید چرا که سرویس کاران زبده این مجموعه با دقت بالا آماده تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان هستند. ارائه خدمات و سرویس دهی در نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان بصورت حضور در محل و هم انتقال دستگاه شما به تعمیرگاه برای تعمیر امکان پذیر است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی زیمنس در زنجان

تعمیر لباسشویی زیمنس در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *