مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی دوو در زنجان

نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان | خدمات مرکزی

برند دوو (DEAWOO) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی دوو در زنجان (DEAWOO)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی دوو در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی دوو در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان

یکی از بزرگ ترین برندهای لباسشویی موجود در کشورمان، برند دوو است که برای اکثر خانواده ­های ایرانی شناخته شده می­باشد. لوازم خانگی دوو یک برند کره ای می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جالب است بدانید که مونتاژ لوازم خانگی دوو در ایران نیز انجام می­شود. برند دوو، شهرت زیادی در طراحی محصولات خود و استفاده از فناوری­های مدرن دارد. نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان از جمله نمایندگی­ های معتبر این برند در ایران است که ارائه خدمات تعمیر لباسشویی دوو در زنجان و کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول را به عهده دارد.

تعمیر لباسشویی دوو در زنجان

خدمات نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان

 شرکت دوو در اقصی نقاط ایران نمایندگی دارد و به راحتی می­توانید از خدمات نمایندگان دوو بهره مند شوید. نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان جزء یکی از نمایندگان برتر لوازم خانگی دوو در ایران محسوب می شود که در این مجموعه، تعمیرات تخصصی لوازم خانگی به ویژه لباسشویی دوو پذیرفته می­شود. خدمات تعمیر لباسشویی دوو در زنجان در سریع­ترین زمان ممکن انجام می­شود. لباسشویی نیز مانند هر وسیله ی برقی دیگر امکان دارد که روزی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. لباسشویی­ها نقش بسیاری پر رنگ و مهمی در زندگی روزمره ما دارند. لباسشویی برند دوو به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند، بسیار پر فروش و محبوب هستند. خرابی­هایی که ممکن است پیش آید و در نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان مورد بررسی قرار می گیرد اغلب به شرح زیر است:

عدم تخلیه آب کثیف، آب گیری نکردن، روشن نشدن دستگاه، سرو صدای زیاد دیگ، لرزش­ها و تکان­های شدید لباسشویی هنگام کار، پاره شدن تسمه دستگاه، تمیز نشستن لباس­ها، روشن نشدن صفحه نمایش لباسشویی، باز نشدن درب دستگاه، گرم نشدن آب دستگاه، نمایش انواع ارور­های موجود در صفحه نمایش لباسشویی و… اینها  از جمله مواردی هستند که نیاز به تعمیر لباسشویی در زنجان را ضروری می کنند.

نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان

تعمیر خرابی آبکش در نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان

اگر بخش آبکش لباسشویی نمی­چرخد، باید مواردی مثل:  خرابی دینام، خرابی موتور، حجم لباس­ها(حجم لباس کم و زیاد باشد در چرخش آبکش تاثیر می گذارد)، ناهموارد بودن سطح زمین و خرابی بلبرینگ و… مواردی هستند که باید توسط متخصصین و تعمیرکاران نمایندگان لباسشویی دوو در زنجان بررسی شوند. اگر در حین فرآیند شستشو، دستگاه به یکباره متوقف شود، می بایست مواردی از قبیل: خرابی پمپ تخلیه، انسداد فیلتر پمپ تخلیه، رعایت نکردن میزان مصرف مواد شوینده و… توسط کارشناسان نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان بررسی و با قطعات اصلی خود تعویض شود تا مشکل لباسشوی برطرف گردد.

وارد نشدن آب درون لباسشویی

اگر این مشکل برای لباسشویی شما رخ داد که آب به درون لباسشویی وارد نشد، باید قسمت­هایی از لوله ورودی آب،  قطع بودن آب منزل، وصل نبودن شلنگ ورودی و خرابی شیر برقی را با نمایندگان با تجربه دوو در میان بگذارید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر لباسشویی دوو در زنجان اقدام کنند.

سرو صدای زیاد لباسشویی دوو

 ممکن است لباسشویی شما سرو صدا و لرزش زیادی داشته باشد، تراز نبودن دستگاه، خارج شدن المنت از جای خود، برخورد شلنگ تخلیه به بدنه دستگاه و … باعث می­شوند تا لباسشویی لرزش و سرو صدا ایجاد کند که می­توانید از نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان کمک و راهنمایی بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در زنجان

روشن نشدن چراغ های روی پنل و عدم کارکرد دستگاه

گاهی نیز پیش م­ آید که با وجود وصل بودن دستگاه لباسشویی به برق، چراغ های روی پنل روشن نشوند و هیچ واکنش و عملیاتی آغاز نشود. در این صورت ممکن است برق منزل قطع باشد و یا درب دستگاه باز مانده باشد، برنامه مورد نظر انتخاب نشده باشد، خرابی یا شل بودن کابل برق و فشار ندادن دکمه استارت برای شروع فرآیند و… نیز از دلایل دیگر روشن نشدن لباسشویی هستند که با بهره گیری از تجارب تیم کارشناسی نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان می­توان این مشکلات را برطرف نمود.

روش تعمیر لباسشویی دوو در زنجان

بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که لباسشویی آنها پس از تعمیرات مجددا دچار آسیب و خرابی شود. متخصصین کار بلد و مجرب نمایندگان دوو اینجا هستند تا به شما بگویند که دیگر نگران این مشکل نباشید.

لباسشویی دوو  یکی از محصولات با کیفیت شرکت دوو می­باشد که دارای ضمانت پس از فروش است.  شرکت دوو برای عرضه محصولات خود ، گارانتی 12 ماهه را در نظر گرفته است. شما می­توانید در هر ساعتی از شبانه روز با نمایندگان دوو در ارتباط باشید و از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در زنجان بهره ببرید.

نمایندگی لباسشوی دوو در زنجان با دارا بودن متخصصین حرفه­ای در زمینه تعمیرات  لباسشویی دوو در زنجان این امکان را برای شما مشتریان گرامی  فراهم آورده تا سریع ترین خدمات را با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت سطح بالا دریافت کنند.  اگر ماشین لباسشویی دوو شما نیازمند تعمیر داشته باشد، تیم متخصصان نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان و حومه می­توانند در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل لباسشویی شما را با بهترین راه حل بر طرف نمایید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی دوو در زنجان

مزایای بهره گیری از خدمات نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان

پیدا کردن تعمیرکار ماشین لباسشویی با تجربه، کاری سخت و دشوار است. نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان  این امکان را برای شما فراهم آورده است که با کمترین هزینه، از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در زنجان بهره­مند شوید. این در حالی است که اگر نیاز به تعویض قطعه­ای باشد، متخصصان دوو با استفاده از قطعات اصلی،  قطعه مورد نظر را در لباسشویی شما تعویض خواهند کرد و لباسشویی شما مانند روز اول خود به کارش ادامه می­دهد.

بهتر است خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را به تعمیرکاران حرفه ­ای نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان بسپارید و همچنین با رعایت نکات مرتبط با نحوه سرویس و نگهداری این وسیله، کیفیت و عملکرد آن را افزایش دهید. دقت داشته باشید که نمایندگی  لباسشویی دوو در زنجان  با داشتن کادر آموزش دیده و کار بلد و همچنین استفاده از تجهیزات مناسب، ایرادات لباسشویی دوو شما را به طور کامل بررسی و رفع می­کنند. کارشناسان متخصص در این مجموعه  در صورت نیاز به تعویض قطعات، از نمونه­ های اورجینال و اصل استفاده می­کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی دوو در زنجان

تعمیر لباسشویی دوو در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *