مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان | خدمات مرکزی

برند بوش (BOSCH) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی بوش در زنجان (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بوش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی بوش در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در زنجان
تعمیرات لباسشویی بوش در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بوش در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

برند بوش از بهترین یرند­های لوازم خانگی در دنیا است. شرکت بوش یک شرکت آلمانی است که با ساخت محصولات با کیفیت و طراحی هوشمندانه توانسته است در سطح جهانی مطرح شود و کاربران زیادی در سراسر دنیا متقاضی استفاده از این محصولات هستند. محصولات بوش به دلیل بهره بردن از تکنولوژِی ­های پیشرفته در میان بهترین­ ها قرار می­گیرد. همین دلیل سبب شده است تا نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان از کیفیت بالای محصولات ارائه­ شده مطمئن باشد و در اسرع وقت خدماتی از جمله تعمیر لباسشویی بوش در زنجان و نصب و راه ­اندازی آن را به کاربران ارائه دهد.

نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی بوش

دلایل و علل متعددی در بروز مشکل در لباسشویی­ های بوش نقش دارند. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که تیم تکنسین­های مجرب تعمیر لباسشویی در زنجان در نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان حضور دارند تا در صورت بروز مشکل در دستگاه، با عیب یابی صحیح و دقیق به رفع مشکل بپردازند. از جمله عمده مشکلاتی که در لباسشویی بوش ممکن است رخ دهد می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم ورود مواد شوینده به درون لباسشویی بوش و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

یکی از رایج­ترین مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی بوش بروز کند، عدم ورود مواد شوینده به درون لباسشویی بوش است. دلیل اصلی بروز این مشکل در خیس شدن پودر شوینده و یا ایجاد گرفتگی در محفظه لباسشویی باشد. توصیه می­شود هر چند وقت یک بار اقدام به تمیز کردن این محفظه نمایید تا از بروز گرفتگی­ ها جلوگیری کنید. کیفیت مواد شوینده نیز در بروز این مشکل دلیل مهمی است. اگر بروز این مشکل به دلیل موارد گفته شده نباشد، بهتر است برای تعمیر لباسشویی بوش در زنجان به نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان مراجعه کنید.

تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

عدم خروج آب از ماشین لباسشویی

مشکل تخلیه و عدم خروج آب از ماشین لباسشویی بوش می­تواند ناشی از یک مشکل ساده مانند گرفتگی شلنگ تخلیه و یا یک مشکل پیچیده مانند خرابی پمپ رخ دهد که در برخی موارد ممکن است به تعویض پمپ بی­انجامد. دلایل دیگری که می­توانند سبب بروز این مشکل شوند، عبارتند از: 1- پیچ خوردن و یا پاره شدن شلنگ تخلیه، 2- ایراد در پمپ تخلیه، 3- استفاده زیاد از پودر ماشین لباسشویی که سبب ایجاد لجن خواهد شد. برای عیب یابی دقیق­تر و تعمیر لباسشویی بوش در زنجان بهتر است به نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان مراجعه نمایید.

خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

برد از اصلی­ترین و مهم­ترین قطعات به کار رفته در ماشین لباسشویی است که از فیوز­ها و خازن ­های بسیار ریزی تشکیل شده است. در حالت کلی در صورت بروز برخی خرابی ­ها در کارکرد ماشین لباسشویی بوش می­توان دانست که علت خرابی مربوط به برد ماشین لباسشویی است. از جمله این خرابی­ ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین لباسشویی برنامه شست و شو را طبق برنامه و دستور القا شده، انجام ندهد.
  • در اجرای برنامه ­های ارائه شده توسط ماشین لباسشویی اختلال ایجاد شود.
  • پنل جلوی لباسشویی به صورت کامل خاموش شود و یا به درستی کار نکند.

البته در صورتی که لباسشویی در حین کار به طور کامل خاموش شود، می­توان به خراب بودن برد پی برد. از آنجایی که برد قطعه­ ی حساسی است حتما برای تعمیر لباسشویی بوش در زنجان به نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان مراجعه کنید تا عیب یابی دقیق انجام شود و مشکل دستگاه شما به سرعت رفع شود.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

برق داشتن بدنه لباسشویی بوش

در برخی مواقع ممکن است احساس کنید که بدنه لباسشویی شما برق دارد، این مسئله موضوعی خطرناک به شمار می­رود چرا که احتمال برق گرفتگی زمانی که آب در لباسشویی وجود دارد، بالا است. در این شرایط بهتر است پیش از انجام هر کاری لباسشویی را از برق بکشید و از افراد متخصص برای رفع این مشکل و عیب­ یابی ماشین لباسشویی کمک بگیرید. تکنسین­های تعمیر لباسشویی بوش در زنجان به راحتی می­توانند عامل ایجاد مشکل را شناسایی کنند و در حل آن به شما یاری رسانند. برای یافتن تکنسین­های با تجربه و ماهر می­توانید به نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان مراجعه کنید.

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی بوش

بنابر توصیه تکنسین­ و تعمیرکاران زبده در صورت بروز هر گونه مشکلی بهتر است به نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان مراجعه کنید چرا که در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، می­توانید از اصل بودن قطعه تعمیر شده مطمئن باشید. از دیگر مشکلات رایج ماشین لباسشویی ­های بوش می­توان به نچرخیدن دیگ دستگاه اشاره کرد. این مشکل می­تواند به دلیل پاره شدن تسمه لباسشویی، خرابی موتور، معیوب شدن بلبرینگ، خرابی میکروسوئیچ­، ایراد در موتور محرک و… رخ دهد. ابتدایی­ترین دلیل که باعث نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می­شود، پر بودن بیش از حد ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی است. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید به حجم لباس­ ها و ظرفیت لباسشویی توجه کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

کار نکردن دور خشک کن ماشین لباسشویی و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

کار نکردن دور خشک کن ماشین لباسشویی می­تواند به این دلیل باشد که لباسشویی آب را به طور کامل تخلیه نمی­کند و یا برنامه خشک کن به درستی انجام نمی­گیرد. تکنسین­ های حاضر در نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان دلایل دیگر کار نکردن دور خشک کن لباسشویی را موارد زیر می­دانند:

  • نیم­سوز شدن پمپ تخلیه
  • پر کردن بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی بوش
  • سوختن خازن و معیوب شدن موتور
  • خراب شدن ترموستات
  • گرفتگی و انسداد فیلتر و شلنگ تخلیه
  • بروز مشکل در فیوز حرارتی

توقف و خاموش شدن لباسشویی بوش در حین انجام کار

علل متفاوتی می­توانند سبب بروز توقف و خاموش شدن لباسشویی در حین انجام کار شوند. از عمده ­ترین این دلایل می­توان به وجود نوسانات در برق یا خرابی دو شاخه برق، خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی، ایراد در قسمت موتور ، خراب بودن میکروسوئیچ درب و… اشاره کرد. برای تشخیص دلیل اصلی بروز این مشکل می­توانید به نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان مراجعه کنید و از تکنسین­ های ماهر در زمینه تعمیر لباسشویی بوش در زنجان کمک بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

تعمیر لباسشویی بوش در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *