مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی سامسونگ (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی سامسونگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در زنجان
تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در زنجان

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ظرفشویی سامسونگ :

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان با سابقه درخشان خودش به تعمیر این تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازد. ماشین های ظرفشویی، یکی از رایج ترین و البته پرکاربردترین اقلام مصرفی در زندگی روزمره ما هستند و در اکثر خانه ها یافت می شوند. به همین دلیل هم از کار افتادن این ماشین ها ضرر زیادی به افراد وارد می کند. فرض کنید ماشین ظرفشویی منزلتان از کار افتاده و مجبور هستید که با دستانتان ظرف هایتان را بشویید؛ علاوه بر این که آب زیادی اسراف می شود، به دستانتان آسیب بسیاری وارد خواهد شد. بنابراین بهتر است که برای جلوگیری کردن از این اتفاقات هر چند وقت یکبار با مراجعه به نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان یا تماس با آن ها، این تجهیزات را سرویس کرد. همچنین این نمایندگی کار تعمیر ظرفشویی در زنجان را به خوبی و با کمترین هزینه انجام می دهد. برای آشنایی با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان به متن زیر توجه کنید.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان

مهم ترین ایرادات و مشکلات در تعمیر ماشین ظرفشویی

از متداول ترین ایرادات به وجود آمده برای ماشین های ظرفشویی برند سامسونگ در زنجان باید به آبگیری نکردن دستگاه یا عدم ورود آب به درون آن اشاره کرد. از طرفی روشن نشدن ماشین ظرفشویی پس از تنظیم کردن تایمر آن یا قطعی عملیات سیستم بعد از آبگیری، از مشکلات رایج در این دستگاه ها به شمار می رود. همچنین اگر متوجه شدید که ماشین ظرفشویی شما دچار نشتی شده یا این که سر و صدای بسیار زیادی تولید می کند، باید با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان تماس بگیرید. از سایر مشکلات به وجود آمده برای ماشین های ظرفشویی می توان به از کار افتادن موتور دستگاه اشاره کرد؛ از آنجایی که این قطعات بسیار مهم هستند و خراب شدن آن ها باعث از کار افتادن ماشین ظرفشویی می شود، لازم است که در زمان بروز مشکل در موتور سریعا به سراغ نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان رفت. به طور کلی مشکل در هر قطعه ماشین های لباسشویی می تواند موجب از کار افتادن دستگاه شود و لازم باشد که قسمت مورد نظر را تعمیر یا تعویض کرد. علاوه بر این موارد، افراد با مشاهده کردن مشکلات زیر باید به فکر تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان بیفتند.

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی که دلایل متعددی دارد.
  2. شسته نشدن صحیح ظرف­ ها توسط دستگاه ظرفشویی
  3. خاموش شدن مداوم ظرفشویی در هنگام کار
  4. قفل نشدن درب ماشین لباسشویی
  5. خرابی برنامه های شستشو
  6. باقی ماندن آب درون ظرفشویی
  7. مشاهده کردن خطاهای متعدد بر روی دستگاه مثل e15
  8. باقی ماندن کف درون ظرفشویی
  9. جمع شدن آب داخل ماشین ظرفشویی
  10. نقص تایمر الکتریکی، نیمه الکترونیکی، میکروسوییچ یا سنسورها
  11. عدم تخلیه آب
  12. خشک نشدن ظروف شسته شده
  13. وجود بوی نامطبوع در ماشین ظرفشویی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان

آیا مشکل شستشو نشدن ظروف دستگاه با تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان حل خواهد شد؟

به طور کلی، یکی از مشکلات مهم در ماشین های ظرفشویی، شسته نشدن یا تمیز نکردن بهینه ظرف ها است. اگر این مشکل برای ماشین ظرفشویی به وجود بیاید، عملا فرآیند شست و شوی ظرف ها مختل خواهد شد. دلایل زیادی برای این اتفاق وجود دارد اما مهم ترین دلیل، جمع شدن ذرات چربی و حتی ذره های ریز غذاها به دور واشرهای درب یا آبپاش‌ داخلی است. از طرفی مشکل در صفحات صافی یا فیلترهای دستگاه هم می‌ تواند از انجام گرفتن صحیح کار ظرفشویی جلوگیری کند. در صورت بروز این اختلال می توانید با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان تماس بگیرید تا آن ها این مشکل را برایتان بر طرف کنند؛ زیرا این ایراد با تمیز کردن قسمت های داخلی دستگاه حل می شود. البته روشن کردن ظرفشویی بدون قرار دادن ظروف یا استفاده کردن از سیستم تمیز کننده دستگاه، کمک زیادی به تعمیر ماشین خواهد کرد.

هزینه تعمیر دستگاه توسط نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان

هزینه تعمیر کردن ماشین ظرفشویی تا حدودی بالا است؛ پس بهتر است تمام تلاش خودتان را بکنید که از عملکرد صحیح همه قطعات ماشین ظرفشویی، قبل از هر بار شست و شو اطمینان حاصل نمایید. بنابراین برای پیشگیری کردن از خراب شدن بلند مدت این تجهیزات، بهتر است پس از یک تایم مشخص با کمک تکنسین های نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان به سرویس دستگاه خود بپردازید. از طرفی هزینه تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان به نوع قطعه آسیب دیده و همچنین میزان آسیب وارد شده به دستگاه بستگی دارد.

معرفی نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان یکی از بهترین تعمیرگاه هایی است که به کار خدمات و تعمیرات این تجهیزات می پردازد. این نمایندگی به صورت بیست و چهار ساعته و در طول هفت روز هفته کار خدمات رسانی به افراد را انجام می دهد و در کوتاه ترین زمان یعنی کمتر از تقریبا دو ساعت تکنسین های تخصصی خودش را برای رفع کردن ایرادات به محل مربوطه می فرستد. به طور کلی اگر ظرفشویی سامسونگ عمر نسبتا کوتاهی داشته باشد یا این که سالیان زیادی از آن استفاده شده باشد، بهتر است هر چه سریع تر به سرویس کردن آن اقدام کرد. نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان این کار را برای شما انجام می دهد یا در صورت بروز مشکل آن ها را به راحتی حل می کند.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان

سخن پایانی

از آنجایی که ماشین های ظرفشویی جزو دستگاه های گران قیمت موجود در بازار به شمار می روند و خراب شدن آن ها هزینه زیادی بر روی دست افراد می گذارد، بهتر است به طور مداوم با کمک متخصصان نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان آن ها را سرویس کرد. اما تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان توسط نمایندگی آن به خوبی و با هزینه کمی انجام می گیرد. تکنسین های این مجموعه با تجربه زیاد خودشان می توانند با سرعت بالا در محل مورد نظر حاضر می شوند و به تعمیر ماشین ظرفشویی در همان محل بپردازند. پس با تعمیر کردن ظرفشویی سامسونگ توسط نمایندگی زنجان می توانید طول عمر دستگاه خودتان را افزایش بدهید و از هزینه های اضافی مربوط به تعویض قطعات یا خرید یک ظرفشویی جدید جلوگیری کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در زنجان

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *