مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی زیمنس در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس (SIEMENS) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی زیمنس (SIEMENS)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی زیمنس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات ظرفشویی زیمنس

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زیمنس در زنجان
تعمیرات ظرفشویی زیمنس در زنجان

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ظرفشویی زیمنس :

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان

همیشه شستن ظرف ها پس از یک مهمانی طولانی دغدغه بسیار بزرگی بوده است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و عرضه ماشین ظرفشویی زیمنس با این دغدغه ها خداحافظی کنید. ظرفشویی زیمنس یکی از با کیفیت ترین ظرفشویی های موجود در بازار است که باید آن را از نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان خریداری کنید.

در صورت خراب شدن ماشین ظرفشویی زیمنس اصلا نگران نباشید! می توانید با کارشناسان نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان تماس بگیرید؛ تکنسین‌ های ما در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر ظرفشویی در زنجان یا نصب آن اقدام خواهند کرد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان

خدمات پس از فروش نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان خدماتی نیز ارائه می‌دهد که عبارتند از:

  • نصب ظرفشویی
  • عوض کردن شیر برقی ظرفشویی
  • عوض کردن پمپ تخلیه ظرفشویی
  • تعمیر و عوض کردن میکرو سوئیچ درب ظرفشویی
  • تعمیر کردن برد ظرفشویی
  • تعمیر کردن موتور ظرفشویی
  • از بین بردن بوی بد ظرفشویی
  • رفع ریزش آب
  • عوض کردن لاستیک دور در ظرفشویی

اقداماتی که نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان برای تعمیر ارائه می ‌دهد

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان از تیم مجرب و ماهری تشکیل شده و همکاری اعضای تیم نمایندگی سبب شده خدمات بهینه‌ ای به مشتریان عزیز ارائه داده شود. مهم ترین اقداماتی که نمایندگی ما در زنجان ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • کارشناسانی که در نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان فعالیت می‌کنند، ابتدا با مشاوره رایگان به مشتری کمک می‌کنند تا خود فرد مشکل ظرفشویی را حل کند و اگر مشکل حاد بوده و نیاز به حضور تعمیرکار باشد تیم ما دست به‌ کار خواهند شد و در سریع ترین زمان ممکن ظرفشویی شما را تعمیر خواهند کرد.
  • پس از اینکه تیم مجرب ما دستگاه شما را بررسی کرد و اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشت نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان این تضمین را به شما خواهد داد که تمام لوازم اورجینال و اصلی زیمنس برای دستگاهتان استفاده شود.
  • نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان برای عدم نگرانی شما تمام خدماتش از جمله تعمیر را توسط تکنسین هایی ماهر انجام می دهد و کلیه این خدمات دارای ضمانت 6 ماهه است.

تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان

نحوه تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان

  • روشن نشدن ظرفشویی: برای حل کردن این مشکل در ابتدا اتصال ماشین با برق را چک کنید؛ ممکن است اتصال قطع شده باشد. توجه داشته باشید که اگر قفل کودک فعال باشد ماشین ظرفشویی روشن نمی شود. اگر مشکل از موارد ذکر شده نبود باید برد اصلی، نمایشگر، فیوز حرارتی، موتور و … را مورد بررسی قرار دهید. اگر برد ظرفشویی خراب بود با نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان تماس بگیرید؛ تیم مجرب ما در سریع ترین زمان ممکن آن را تعمیر خواهد کرد.

 

  • علامت شیر آب: عواملی همچون انسداد شیلنگ آکواستاپ یا فیلتر، کم شدن فشار آب سبب به وجود آمدن این مشکل خواهد شد. برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان باید فیلتر را تمیز کنید و فشار آب را مورد بررسی قرار دهید؛ اگر مشکل ظرفشویی حل نشد برای تعمیر با نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان تماس بگیرید.

 

  • تمیز نشدن ظرف: اگر بیش از حد ظرف را در ظرفشویی قرار دهید و چرخه نامناسبی را برای شستشو انتخاب کنید، باعث می‌ شود تا ظرف به خوبی تمیز نشود. البته نوع مایع شوینده نیز در این امر تاثیرگذار است.

 

  • گرم نکردن اب: اگر هیتر یا المنت دستگاه شما آسیب ببیند آب گرم نخواهد شد؛ در این صورت برای تعمیر هیتر و المنت باید با نمایندگی تماس بگیرید.

 

  • سر و صدای بیش از حد: در برخی از مواقع ممکن است ظرفشویی شما سر و صدای زیادی تولید کند. صداهایی از قبیل سوت کشیدن یا وز وز کردن. اگر ظرفشویی شما از عمر زیادی برخوردار است احتمال دارد قطعه ای از آن مشکل پیدا کرده باشد. توجه داشته باشید که احتمال دارد غذای سفت یا ظرف شکسته و … در داخل ظرف گیر کرده باشد و سبب تولید صداهای بلند شود. قبل از قرار دادن ظرف درون ظرفشویی، ابتدا داخل ظرف را خالی کنید.

 

هزینه تعمیر ظرفشویی زیمنس چقدر است؟

هزینه تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان را نمی توان به صورت دقیق بیان کرد؛ چرا که ظرفشویی زیمنس به دلایل مختلفی دچار مشکل می شود و این موضوع نرخ نهایی را تعیین می کند. پس از مشاهده دستگاه توسط یک فرد تعمیرکار و بررسی ظرفشویی هزینه تعمیر به شما اطلاع خواهد داده شد. نمایندگی ما با حذف کردن واسطه ها با پایین ترین نرخ خدمات تعمیر را به شما ارائه می‌دهد.

نحوه عیب یابی ظرفشویی زیمنس

ظرفشویی هایی که جدیدا در بازار عرضه شده اند عیب دستگاه را بر روی نمایشگر  نشان می دهند. در این ظرفشویی ها کد خطا وجود دارد و هر کد نشان دهنده یک مشکل است. می توانید با تماس با شماره های درج شده و گفتن کد توسط کارشناسان نمایندگی ما راهنمایی شوید و مشکلتان را حل کنید.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در زنجان

مهم ترین روش های نگهداری از ظرفشویی زیمنس

می توانید با رعایت نکات بسیار ساده باعث افزایش طول عمر ظرفشویی خود شوید. ما در ادامه نکاتی که باید رعایت کنید را بیان خواهیم کرد و این نکات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند؛ بگونه ای که با رعایت آنها طول عمر دستگاه خود را به ده سال افزایش می دهید.

  • برای استفاده از دستگاه خود دفترچه راهنما را بخوانید و برای مصرف میزان بهینه آب و برق نحوه صحیح شستشوی ظرف را بیاموزید.
  • هر ماه سطوح خارجی دستگاه خود را تمیز کنید. سطوح داخلی را نیز می توانید با استفاده از سرکه پاک کنید. بهتر است هر شش ماه اجزای مختلف را خارج کرده و بشویید.
  • اگر ظرفشویی بوی بدی می دهد حتما به آن توجه کنید؛ چرا که احتمال گرفتگی فیلتر وجود دارد. برای اینکه این مشکل را حل کنید از شستشوی خودکار استفاده نمایید. مقداری سرکه یا جوش شیرین درون دستگاه بریزید و در کمترین زمان شستشو دستگاه را روشن کنید.
  • دستگاه را بیش از حد مجاز پر ظرف نکنید و به چیدمان دستگاه دقت نمایید. این امر ممکن است سبب تمیز نشدن ظروف شما شود.

حال که با انواع خرابی های ظرفشویی زیمنس آشنا شدید بهتر است بدانید که تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان یک کار کاملا حرفه ای است و باید برای تعمیر حتما از افراد ماهر کمک بگیرید. نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان سابقه بسیار زیادی در زمینه تعمیر و فروش ظرفشویی زیمنس دارد. برای بهره ‌مندی از خدمات نمایندگی ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی زیمنس در زنجان

تعمیر ظرفشویی زیمنس در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *