مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی بوش در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند بوش (BOSCH) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی بوش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات ظرفشویی بوش

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان
تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ظرفشویی بوش :

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان

امروزه کم آبی باعث شده که همه افراد در این زمینه رعایت کنند و این مشکل را به هر طریقی مدیریت نمایند؛ به طور مثال لوازم زیادی برای صرفه جویی در آب تولید شده که هم کار افراد را آسان کرده و هم مشکل کم آبی را تا حد ممکن رفع کرده است. شستن ظرف یکی از مواردی است که باعث مصرف بیش از حد آب شده که ظرف شویی کمی این مشکل را برطرف نموده. ماشین ظرفشویی با برند بوش مصرف آب و برق کمی دارد و به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن ظروف را می شوید. نمایندگی این برند در سراسر کشور وجود دارد. نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان یکی از مواردی هست که با مراجعه به آن می توانید از تعمیر ظرفشویی در زنجان بهره مند شوید.

نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان

انواع ماشین ظرفشویی بوش

برند بوش یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی به شمار می رود و قیمت آن مقرون به صرفه و کیفیت بالایی دارد که در مدل های گوناگون تولید می شود، در ادامه با انواع سری آن آشنا خواهیم شد.

ماشین ظرفشویی بوش سری ۲:

اولین سری ماشین ظرفشویی تولید شده، سری ۲ است که توانایی محافظت از شیشه های نازک، مصرف ۵۰ درصد آب را دارد و بی صدا و با دوام است. همچنین مخزن داخلی آن توسط نمایندگی ها به خصوص نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان تا ده سال گارانتی دارد.

ماشین ظرفشویی بوش سری ۴:

یکی از پر فروش ترین ماشین ظرفشویی های برند بوش سری ۴ آن است که تمامی نیاز یک خانواده را در شست و شوی ظرف برطرف می کند. با این حال از قیمت مناسبی برخوردار است و از پنل مکانیکی که بر روی درب آن قرار گرفته استفاده می کند که دوام و مقاوت بالایی دارد.

ماشین ظرفشویی بوش سری ۶:

هر چه سری ماشین ظرفشویی بالاتر باشد، تعداد برنامه های موجود در آن نیز افزایش می یابد. در این سری از ماشین ظرفشویی برند بوش برنامه های بیشتری وجود دارد که افراد کمی از آن ها استفاده می کنند. برای خرید این مدل از ماشین ظرفشویی حتما اطمینان پیدا کنید که به برنامه های آن احتیاج دارید و از آن استفاده می کنید تا هزینه بالاتری پرداخت ننمایید. همچنین در سری ۶ پنل لمسی جای پنل مکانیکی را گرفته و زیبایی دستگاه را نیز چندین برابر کرده است.

ماشین ظرفشـویی بوش سری ۸:

بالاترین مدل ظرفشویی بوش سری ۸ بوده که از پیشرفته ترین تکنولوژی و برنامه های روز دنیا برخوردار است. این مدل ظاهری متفاوت تر با سری های دیگر دارد و دارای پنلی در داخل و بالای درب خود است و هنگامی که درب آن بسته شود دیگر هیچ دکمه ای بر روی آن نخواهید دید؛ به همین دلیل، ظاهری ساده و مدرن به خود گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سری و سری های دیگر را می توانید با اطمینان خاطر از نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان تهیه و استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در زنجان

نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان

بوش یکی از محبوب ترین برندها در ایران است که در زمینه تولید انواع وسایل برقی از جمله ماشین ظرفشویی در آلمان فعالیت دارد. نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان دارای متخصصان و تکنسین های ماهر در زمینه نصب و سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان بوده که به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به  مشتریان خود هستند. همچنین نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان با مشاورین مجرب خود در زمینه خرید محصول می توانند به شما کمک کنند.

مزیت خرید از نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان

نمایندگی این برند در تمامی شهرها به خصوص زنجان برای خدمات رسانی به مشتریان حضور دارد که از مزیت های زیادی برخوردار است، در ادامه با چند مورد از آن ها آشنا خواهیم شد.

  • قیمت های مقرون به صرفه: نمایندگی ها مسئول نصب و تعمیر و سرویس محصولات هستند که ممکن است هر کدام از آن ها با قیمتی متفاوت خدمت رسانی کنند، اما نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان با نهایت مشتری مداری و با کم ترین هزینه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان با دقت و سرعت زیاد: اگر زمانی ماشین شما به مشکل خورد و اقدام به تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان کردید، بدانید که این عمل در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و ظرفشویی شما مثل روز اول به شما تحویل داده می شود.
  • استفاده از قطعات اصل و با کیفیت: متخصصان نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان با استفاده از قطعات با کیفیت مشکل ماشین شما را حل کرده و آن را به سرعت تحویل می دهند.

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان

هر وسیله ای که نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه هایی نیز به همراه دارد که در هر نمایندگی متفاوت است، به طور مثال هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان به عواملی مانند عیاب و ذهاب ماشین ظرفشویی، تعویض قطعات آن، کارشناسی و عیب یابی آن بستگی دارد. نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان با تکنسین های خود هزینه کمی را بابت تعمیر و تعویض قطعات ظرفشویی گرفته و در این زمینه به شما کمک می کند.

تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان

امکانات ماشین ظرفشویی بوش

شناخت امکانات ماشین ظرفشویی بوش می تواند در زمینه استفاده از آن نیز کمک کند، همچنین با شناخت آن ها می توان از تمامی آپشن های دستگاه بهره برد.

  • ماشین ظرفشویی برند بوش سیستم شستشوی اتوماتیک در دمای 45-65 درجه دارد.
  • این دستگاه مجهز به خشک کن اضافه نیز می باشد.
  • یکی دیگر از امکانات این ماشین سیستم هیدرولیک آن است.
  • ظرفشویی بوش دارای سیستم شست و شو متغییر نیز هست.
  • دارای برنامه ای با قابلیت به تاخیر انداختن برای افراد شاغل است.
  • مجهز به سنسوری برای تشخیص اندازه ظروف نیز می باشد.
  • نمودار مصرف انرژی ماشین ظرفشویی بوش گرید A+ را دریافت کرده که نشان دهنده مصرف پایین انرژی است.

 

جمع بندی نهایی

بوش برندی آلمانی است که در زمینه تولید لوازم برقی فعالیت دارد، ظرف شویی تولید شده آن در کاهش مصرف برق و آب بسیار کاربرد داشته و در کشور ما بسیار محبوب است. این دستگاه با تکنولوژی های روز دنیا دارای مزیت های فراوانی است و شستشوی ظرف را برای افراد  آسان می کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان

تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *