مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند آاگ (AEG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی آاگ (AEG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های آاگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی آاگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات ظرفشویی آاگ

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان
تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ظرفشویی آاگ :

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان

امروزه انواع و اقسامی از ماشین آلات در آشپزخانه ها حضور دارند که نه تنها غذا می پزند، بلکه مشکل ظرف شستن را نیز در خانه حل کرده اند. ماشین ظرفشویی دستگاهی خودکار بوده که مدل های مختلفی دارد. برند آاگ با تولید انواع ماشین ظرفشویی توانسته محبوبیت بالایی در ایران کسب کند و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور دارد. نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان نمونه ای از آن می باشد. برای اینکه با این برند بیشتر آشنا شوید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید

نمایندگی تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان

مزایای استفاده از  ظرفشویی با برند آاگ

برند آاگ تولیدکننده انواع لوازم برقی آشپزخانه است که در آلمان فعالیت دارد، ظرفشویی یکی از محصولات آن است که از مزایای فراوانی برخوردار بوده. در ادامه با انواع مزایای آن آشنا خواهیم شد.

  • صرفه جویی در مصرف آب: با استفاده از ماشین های ظرفشویی برند آاگ تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی می شود، می توان گفت اگر یک دست ظروف ۱۴۴ پارچه را با دست بشویید حدود ۸۵ لیتر آب مصرف می شود؛ اما اگر همین مقدار از ظروف را با ماشبن ظرفشویی شستشو دهید تنها ۱۶ لیتر آب استفاده می شود و حتی در بعضی از مدل ها به کمتر از ۱۰ لیتر نیز می رسد.
  • فرصت و استراحت بیشتر برای بانوان: به بانوان این فرصت را داده تا به جای وقت گذرانی در آشپزخانه و شستن ظروف زمان بیشتری را برای خود و حتی فرزندان و همسر خود داشته باشند.
  • چندین برابر شدن لذت مهمانی: پس از یک مهمانی مسلما ظروف زیادی کثیف خواهد شد و شست و شوی آن ها به شدت سخت می شود و ممکن است با هر مهمانی ناراحتی به وجود بیاید، اما با ظرفشویی های برند آاگ لذت مهمانی چندین برابر خواهد شد و شما پس از آن نیازی نیست برای ظرف شستن سختی بکشید.
  • ضد عفونی شدن ظروف: هنگامی که شما بخواهید ظروف را با دست بشویید مجبور هستید از آب ملایمی استفاده کنید تا دست های شما نسوزد، اما ظرفشویی برای شستن ظرف ها از آب داغ استفاده می کند و تا حدی ظرف ها را ضدعفونی می کند.
  • ظروف براق و شفاف باقی خواهند ماند: بعد از هربار استفاده از اسکاچ ظروف شما خش شده و کدر می شود، اما به دلیل اینکه ماشین ظرفشویی از مواد شوینده مناسبی استفاده می کند ظروف شما را همیشه براق و شفاف نگه می دارد.

تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان

  • صرفه جویی در شوینده ها: هنگامی که شما با دست ظروف خود را بشویید، استفاده از مایع ظرفشویی چندین برابر می شود، در صورتی که ماشین ظرفشویی های برند آاگ میزان مصرف پودر و مایع کمی دارند.
  • ضرر شوینده ها برای دست: شوینده ها ضرر زیادی برای پوست دست دارند و به آن آسیب می رسانند. در صورتی که ماشین ظرفشویی این کار را غیر ممکن می سازد و دست شما با هیچ مواد شوینده ای در تماس نخواهد بود.
  • ظروف لب پر نمی شوند: هنگامی که شما از ظرفشویی های برند آاگ استفاده کنید ظروف چینی و کریستال شما لب پر نخواهند شد و نمی شکنند. اما شستشوی آن ها با دست ممکن است به ظروف و حتی دست شما آسیب وارد کند.

 

  • تعمیر سریع توسط نمایندگی: زمانی که با خرابی ماشین ظرفشوییتان روبرو شدید نگران نباشید، زیرا نمایندگی این برند در سراسر کشور وجود دارد که یکی از آن ها نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان است. هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان بسیار مقرون به صرفه است.

نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان

آاگ برندی باکیفیت بوده که لوازم خانگی زیادی را به بازار مصرف عرضه می کند؛ همچنین این برند محبوبیت زیادی در ایران داشته و نمایندگی های زیادی نیز دارد. یکی از لوازم پر فروش و پر کاربرد آن ظرفشویی بوده که استقبال زیادی از آن شده. افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان از خدمات آن بهره ببرند. نمایندگی ها خدماتی همچون تعمیر، خرید و … را برعهده دارند.

نحوه خدمات رسانی نمایندگی  ظرفشویی آاگ در زنجان

نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان با تکنسین ها و مهندسین ماهر خود در زمینه نصب و فروش و تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان فعالیت دارند و یک مرکز تخصصی شبانه روزی هستند که بی وقفه به مشتریان خود خدمات رسانی می کنند. نیروهای این مرکز با فناوری های روز دنیا آشنایی دارند و توانایی منحصر به فردی در زمینه نصب و سرویس و تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان دارند. نحوه خدمات رسانی نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان به این صورت است که بدون جابه جایی لوازم و با آمدن به مکانی که سرویس دهی و تعمیر لازم است مشکل شما را در سریع ترین زمان ممکن حل می کنند. تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان توسط نمایندگی آن هزینه زیادی را به همراه نخواهد داشت.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان

10 علت انتخاب نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان برای تعمیر و سرویس

نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان سعی داشته تا خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد و در بیشتر مواقع مورد توجه کاربران خود قرار گرفته، در ادامه با چند علت محبوبیت آن در بین افراد آشنا خواهیم شد.

  1. تکنسین های ماهر و با سابقه ای در زمینه نصب، سرویس دهی و تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان دارد.
  2. دارای متخصصین دوره دیده و آشنا با زبان
  3. تلاش برای تعمیر قطعات نه تعویض آن
  4. سرعت پاسخگویی بالا و حاضر شدن در مکان گفته شده شما در اسرع وقت
  5. نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان هزینه تعمیر را با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی دریافت می کند.
  6. گارانتی و ضمانت نامه قطعات از ۶ ماه به بالا
  7. نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان از محصولات و قطعات اورجینال و اصل استفاده می کند.
  8. سرویس دهی در طول شبانه روز، حتی در روز های تعطیل
  9. تعمیر و سرویس دهی در منزل بدون جا به جایی وسیله

جمع بندی نهایی

برند آاگ برندی محبوب و باکیفیت در ایران است که در زمینه تولید ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد و نمایندگی زیادی برای خدمات رسانی به مشتریان خود در سراسر کشور ایجاد کرده است. ماشین ظرفشویی یکی از پر کاربردترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود که از مزیت های فراوانی برخوردار است و اصلی ترین آن صرفه جویی در مصرف آب است. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های این برند این محصول را تهیه و از مزیت های آن بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان

تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *