مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال کنوود در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال کنوود در مشهد

برند کنوود یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال کنوود در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال کنوود در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های کنوود باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال کنوود برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال کنوود

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در مشهد
تعمیرات یخچال کنوود در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال کنوود در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد

همه ما در خانه خود از یخچال‌ها استفاده می‌کنیم. خرابی‌های یخچال غیرقابل اجتناب بوده و روزی ما در درگیر خواهد ساخت. در چنین شرایطی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایمان پیدا کردن تعمیرکار مجرب برای لوازم خانگی بخصوص یخچال است. یخچال با سرد یا منجمد نگه داشتن مواد غذایی از فساد آن‌ها جلوگیری می‌کند. حال اگر این عمل به‌درستی انجام نشود ما متحمل خسارات زیادی در مواد غذایی و نگهداری آن‌ها می‌شویم.

در چنین شرایطی برای جلوگیری از خسارات ناشی از عملکرد نامناسب یخچال باید به سرویس و نگهداری آن توجه ویژه کرد. نیازی نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر برای یخچال خود کنید. ما در نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد به شما کمک خواهیم کرد. اگر خودتان قصد دارید برای تعمیر یخچال در مشهد دست به کار شوید کدهای خطا به شما کمک می‌کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه‌ مقاله کدهای خطا را باهم نگاهی بیندازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد

بررسی علت نمایش کد E0 در یخچال کنوود

معمولاً در قسمت بالای یخچال شما فریزر آن قرار دارد. از فریزر برای نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی استفاده می‌شود. اگر این قسمت از یخچال شما به درستی کار نکند در روند انجماد مواد غذایی اختلال ایجاد خواهد شد. در انتها با فساد مواد خوراکی مواجه می‌شوید. در این بخش از دستگاه سنسوری خاص جهت اندازه‌گیری دما نصب شده است. این سنسور برای ارسال مقادیر اندازه‌گیری شده به برد اصلی استفاده می‌شود.

اگر ایرادی در سنسور دما ایجاد شود مقادیر نادرستی به برد اصلی فرستاده خواهد شد. در نتیجه دستگاه درست کار نکرده و کد خطایی را روی آن مشاهده خواهید کرد. ما در نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد آمادگی داریم با مشاوره و ارسال کارشناسان مجرب و حرفه‌ای این مشکل را برطرف کنیم. اگر خودتان می‌خواهید برای تعمیر یخچالتان اقدام کنید باید سنسور آن را تهیه کرده و تعویض نمایید.

بررسی علت نمایش کد E1 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد

 اگر فریزر و یخچال شما برفک زده و برفک‌ها آب نشدند این کد خطا را خواهید دید. همچنین زمانی که برای مدت زیادی دمای نمایشگر روی عدد منفی باقی بماند این کد خطا روی دستگاه روشن می‌شود. در یخچال‌های جدید نیز مانند یخچال‌های قدیم برفک به وجود می‌آید. ولی قبل از اینکه شما آن را ببینید با سیستم طراحی شده در دستگاه این برفک‌ها خودشان آب می‌شوند. اگر این اتفاق نیفتاد برای بررسی مشکل با نمایندگی یخچال کنوود در مشهد در ارتباط باشید.

سنسور دیفراست در یخچال وظیفه آب کردن برفک‌ها را به عهده دارد. در صورتی که با چنین کد خطایی در یخچال خود مواجه شدید لازم است در ابتدا سنسور دیفراست را بررسی نموده و در صورت خراب بودن آن را تعویض نمایید. در نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد ما متخصصینی کار آزموده داریم که می‌توانند این مشکل را در کمترین زمان برای شما مرتفع سازند.

تعمیر یخچال کنوود در مشهد

بررسی کد E3 در یخچال‌های کنوود

اگر درب یخچال خود را باز کردید و شاهد یخ زدن مواد غذایی داخل آن بودید نترسید. بین یخچال و فریزر دمپری وجود دارد که با معیوب شدن آن هوای خیلی سرد از فریزر به یخچال وارد شده و باعث یخ زدگی مواد غذایی داخل آن می‌شود. در این صورت روی نمایشگر شما کد E3 را خواهید دید. البته قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر دمپر با نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد تماس بگیرید از تنظیمات درست دما در دستگاه مطمئن شوید.

برای تعمیر باید ابتدا مسیر بین فریزر و یخچال را بررسی کرد تا علت مشخص شود. در صورت که خرابی از دمپر باشد آن را تعویض می‌کنیم. اما اگر دمپر سالم بود به احتمال زیاد ایراد از برد اصلی یخچال است. تعمیرات برد نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد. در چنین شرایطی با نمایندگی یخچال کنوود در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان این مشکل شما را برطرف نمایند.

رفع کد خطای E4 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد

برفک در همه یخچال‌ها دیده می‌شود. برای از بین رفتن برفک در این دستگاه باید به آن‌ها گرما داده شود. این گرما به وسیله یک المنت در یخچال تولید می‌گردد. در شرایطی که المنت خراب شده باشد برفک‌ها آب نخواهند شد. حالا کد خطای E4 روی نمایشگر دستگاه روشن می‌شود. این کد برای نشان دادن از کار افتادن المنت یخچال است که می‌توانید بررسی آن را به نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد بسپارید

اگر خودتان قصد رفع مشکل را دارید در  ابتدا المنت را جدا کرده و به برق وصل کنید. اگر گرم شد المنت سالم است و باید مسیر سیم کشی آن را بررسی کرد. برای انجام این کار باید از افراد کارآزموده کمک گرفته شود. با ما در نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد تماس بگیرید تا با متخصصان ماهر و آموزش دیده شما را در برطرف نمودن این مشکل یاری کنیم.

تعمیرات یخچال کنوود در مشهد

بررسی کد خطا E8 و E9 در یخچال‌های کنوود

اگر قسمت یخ‌ساز یخچال شما یخ تولید نکرده یا قادر به بیرون ریختن یخ‌ها از دستگاه نباشد شما شاهد کد خطای E8 و E9 روی نمایشگر خواهید بود. در چنین شرایطی با نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

برای رفع این ایراد لازم است در ابتدا علت کار نکردن یخ‌ساز بررسی شود. یخ‌ساز را باز کرده و تمامی اتصالات و مسیرها را بررسی کنید. در ادامه در صورت سالم بودن یخ‌ساز اقدام به باز کردن سنسور و تعویض آن کنید. برای انجام مراحل این کار از متخصصین ما در نمایندگی یخچال کنوود در مشهد کمک بخواهید.

رفع کد خطای 10K به کمک نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد

یخچال‌ها برای تنظیم دمای خود از سنسور دما استفاده می‌کنند. این سنسور با اندازه‌گیری دمای داخل یخچال و ارسال آن به برد اصلی و در نهایت کنترل کمپرسور، دمای داخل را به دمای تنظیمی ما خواهد رساند. اگر این کد خطا را روی نمایشگر مشاهده نمودید باید بدانید خبر از خرابی این سنسور می‌دهد. می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد تماس بگیرید.

برای برطرف کردن این مشکل باید در ابتدا سنسور مورد نظر را تعویض کرد. برای تعویض این سنسور باید مکان آن را در یخچال را بشناسید. در صورتی که مشکل حل نشد با ما در نمایندگی یخچال کنوود در مشهد تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده هستند در اولین فرصت برای رفع مشکل در محل حضور یابند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در مشهد:

تعمیر یخچال کنوود در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *