مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ویرپول در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ویرپول در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ویرپول برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ویرپول

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در مشهد
تعمیرات یخچال ویرپول در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ویرپول در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

شرکت ویرپول، شرکت لوازم خانگی آمریکایی است که در حوزه لوازم خانگی از سال 1911 فعالیت دارد. این قدمت از تولید و فعالیت شرکت باعث کسب علم و تجربه زیادی در تولید لوازم خانگی شده است. نتیجه سال‌ها تجربه تولید محصولاتی بی‌نظیر و  با کیفیت عالی است. می‌توانید با خیال راحت برای لوازم خانگی خود این برند را انتخاب کرده و از بابت خدمات پس از فروش نیز نگرانی نخواهید داشت.

مانند بسیار از برندهای دیگر مشکلات یخچال ویرپول را می‌توان با کدهای نشان داده شده روی صفحه نمایش آن تشخیص داد. خودتان با کمک گرفتن از دفترچه راهنما می‌توانید بعضی از آن‌ها را برطرف نمایید. نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد آمادگی دارد با متخصصین مجرب خود به شما در تعمیر یخچال در مشهد این محصولات کمک کند. در ادامه مطالب به بررسی کد های خطا در یخچال ویرپول می‌پردازیم.

تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

بررسی علت کد خطای 01 در یخچال ویرپول

یخچال‌های امروزی با داشتن منبع آب مشکل آب سرد مصرفی را برای ما حل کرده‌اند. اگر روی صفحه نمایش یخچال شما این کد خطا ظاهر شد می‌توانید برای بررسی علت با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید. این خطا به علت کار نکردن مخزن آب پدیدار می‌شود.

در زمان ظاهر شدن این کد ابتدا مخزن آب یخچال را بررسی کنید. اگر مشکلی وجود نداشت، اتصالات مخزن آب یخچال را چک کرده و در صورت سالم بودن آن باید سراغ برد الکترونیکی رفت. با توجه با ساختمان یخچال و سختی کار برای افراد مبتدی ما در نمایندگی یخچال ویرپول در مشهد آمادگی مشاوره و ارسال کارشناسان متخصص و مجرب با کمترین هزینه برای حل مشکلات این محصول را داریم.

بررسی کد خطای 02 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

در یخچال‌های ویرپول فیلتری بین فریزر و یخچال وجود دارد که باعث جابجایی هوای سرد بین فریزر و یخچال می‌شود. اگر این فیلتر خراب شود کد خطای مربوطه به شما نمایش داده خواهد شد. با دیدن این کد خطا باید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید.

در صورتی که می‌خواهید این مشکل را خودتان بررسی و رفع نمایید لازم است ابتدا به سراغ عایق بین یخچال و فریزر بروید. اگر از سالم بودن این قطعه مطمئن شدید برای بررسی‌های دقیق‌تر با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

علت کد خطای 03 و 04 در یخچال ویرپول

یخچال‌ها با گرفتن سرمای گاز داخل لوله‌ها کار می‌کنند. این گاز که سرمای آن گرفته شده است گرم شده و برای خنک شدن مجدد به کندانسور خواهد رفت. در آنجا با گذشتن از یک لوله و عبور از فن پشت یخچال مجدد خنک شده و دوباره به این سیکل برمی‌گردد.

کد خطای 03 و 04 به شما مشکلی در مسیر خنک سازی را نمایش می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی علت این مشکل با ما در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید. ولی اگر خودتان می‌خواهید این مشکل را برطرف نمایید ابتدا اتصالات الکتریکی فن را چک کنید. اگر از نظر الکتریکی مشکلی وجود نداشت به سراغ فن بروید. در صورت ادامه یافتن مشکل با نمایندگی یخچال ویرپول در مشهد تاس بگیرید.

بررسی کد خطای 05 و 06 و دریافت کمک از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

کنترل دمای داخل یخچال‌ها به وسیله برد اصلی آن انجام می‌شود. برد اصلی با خواندن مقادیر سنسور دما این کار را انجام خواهد داد. اگر به هر دلیلی برد اصلی نتواند مقدار ارسالی دما از سنسور را بخواند این کد خطاها را در صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

برای رفع این مشکل به کمک یک فرد متخصص احتیاج دارید. پیشنهاد می‌کنیم همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید. ما به شما مشاوره داده و در صورت نیاز متخصص مجرب در محل حضور خواهد یافت. اغلب مشکل یا از خراب شدن سنسور دما می‌باشد و یا با مشکل در برد اصلی ارتباط دارد.

تعمیرات یخچال ویرپول در مشهد

کد خطای 07 در یخچال ویرپول

در یخچال‌های قدیمی همیشه مشکل یخ‌زدگی و برفک وجود داشت که امروزه این مشکل با قرار دادن قطعه‌ای به نام هیتر رفع شده است. اگر  کد خطای 07 را در یخچال ویرپول دیدید و در خود یخ‌زدگی مشاهده کردید باید بدانید به احتمال زیاد این مشکل مرتبط با هیتر یا مدار آن است.

در چنین شرایطی با ما در نمایندگی یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید تا به شما در این زمینه مشاوره دهیم. می‌توانید برای حل مشکل از متخصیین ما کمک بخواهید. اگر خودتان قصد تعمیر یخچالتان را دارید ابتدا تمام اتصالات برقی هیتر را چک کنید. اگر از نظر الکتریکی مشکلی وجود نداشت باید به سراغ خود هیتر رفت. برای بررسی های دقیق تر با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد در تماس باشید.

کد خطای 08 و درخواست کمک از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

در صورت دیدن این کد خطا بلافاصله یخچال را از برق شهر جدا نموده و سریعاً با نمایندگی یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید. این مشکل ناشی از وجود ایرادی در برد اصلی است و توصیه می‌شود خودتان اقدام به رفع این مشکل نکرده و آن را با ما بسپارید.

بعضی از مشکلات برد اصلی با چشم قابل دیدن هستند، به عنوان مثال سوختگی یا سیاهی برد ناشی از مشکلات قطعات آن. اما برخی از مشکلات با چشم قابل رؤیت نبوده و تنها با اندازه‌گیری آن مشخص می‌شوند. بررسی این موضوع باید به وسیله کارشناسان خبره و در مراکز مجاز انجام شود. با ما در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید.

بررسی علت کد خطای E0 در یخچال ویرپول

امروزه امکاناتی مانند یخ‌ساز در یخچال‌ها بسیاری از مشکلات قدیمی را حل است و امکان زندگی راحت‌تری را به ما می‌دهد. اما این راحتی گاهی با دردسرهایی همراه خواهد شد. اگر کد خطای E0 را مشاهده کردید به معنی این است که مشکلی در یخ‌ساز یخچال شما به وجود آمده است.

برای رفع این مشکل نیاز به بررسی قطعات داخل یخ‌ساز خواهید داشت. اگر نتوانستید این موضوع را برطرف کنید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد تماس بگیرید. لازم است تمامی موارد مرتبط با این مشکل توسط کارشناسان حاضر در نمایندگی بررسی و عیب‌یابی شوند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد:

تعمیر یخچال ویرپول در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *