مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ویرپول در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ویرپول در رشت

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ویرپول در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ویرپول در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ویرپول برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ویرپول
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در رشت
تعمیرات یخچال ویرپول در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ویرپول در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت

یخچال جز وسایل برقی پرمصرف محسوب می‌شود که به ‌هنگام وجود یک اشکال در قطعات درونی آن مصرف برق چندین برابر می‌شود به‌همین دلیل نیاز است که نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت به دنبال نشانه ‌های خرابی یخچال در صدد رفع مشکل به‌ وجود آمده و تعمیر قطعه خراب شده برآید تا عوارض آن که افزایش نرخ برق و کاهش طول عمر فعالیت یخچال بوده رفع شود.

تعمیر یخچال توسط هر مرکز و یا مؤسسه‌ای نمی‌تواند انجام گیرد زیرا باید برای تعویض و تعمیر قطعه به نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت مراجعه شود. نمایندگی یخچال ویرپول در رشت تمام اقدامات لازم مبنی ‌بر بررسی کامل اجزای درونی و بیرونی اتصالات سیستم ‌ها پیچ ‌ها و کویل ها و حتی ریزترین قطعه موجود مورد تحلیل قرار می‌گیرد تا به ‌صورت کاملاً حرفه‌ای ای عیب موجود درون یخچال شناسایی و اقدامات لازم برای تعمیر یخچال در رشت صورت گیرد.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت

تعمیر واشر یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت

پاره شدن واشر عوارض زیادی برای یخچال ایجاد می‌کند هنگامی‌که واشر درب به هر نحوی پاره و یا آسیب‌دیده می‌شود درب یخچال بسته نشده و با بسته نشدن درب یخچال کمپرسور، اپراتور و درنتیجه موتور یخچال مجبور است زمان بیشتری فعالیت کرده تا بتواند دمای درونی یخچال را در حد متعادل نگه داشته تا وسایلی که در یخچال قرار گرفته فاسد نگردند.

 پاره شدن واشر می‌تواند سبب از بین رفتن انرژی گردد به این صورت که یخچال باید برق زیادی جهت خنک کردن خود صرف کند. بنابراین، باید به نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت مراجعه شود.

علاوه ‌بر این، خراب شدن واشر یخچال می‌تواند سبب برهم زدن تعادل دما بین یخچال و قسمت فریزر آن شود؛ به این طریق که جریان هوا در میان قطعات یخچال و فریزر به ‌طور چشمگیری کم می‌شود؛ در این شرایط، یخ ‌زدگی زیاد درون فریزر صورت می‌گردد؛ به‌ گونه ‌ای که کل فریزر پوشیده از برف خواهد شد؛ به ‌همین منظور هنگام پاره شدن واشر و یا حتی آسیب جزئی این قطعه باید درون نمایندگی یخچال ویرپول در رشت کار تعویض این قطعه را انجام داد؛ زیرا واشر درپوشی ارزان است و هنگام عوض کردن آن در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت زمان و هزینه زیادی در بر ندارد.

تعمیر یخچال ویرپول در رشت

تعمیر سیم پیچی دستگاه در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت

قطعات یخچال با استفاده از سیم پیچ به بدنه یخچال وصل شده اند، هنگامی که این سیم پیچ ها از یک دیگر باز شوند، قطعات نیز در جایگاه اصلی خود ثابت نخواهند ماند.

یکی از موارد خراب شدن سیم پیچی ها قطعی اتصالات به وسیله آن ها است. هنگامی که یخچال برای مدت طولانی سرویس نشود، غبارها و آلودگی ها درون فیلتر ها زیاد شده و بر روی سیم پیچی ها نیز گردو خاک با روغن ترکیب شده است بنابراین، اتصالات قطع گردیده و ارسال دما و حرارت امکان پذیر نخواهد بود؛ در این شرایط شستشوی اصولی در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت انجام می شود.

به طور کلی، عدم رسیدگی به سیم پیچ ها و تمیز کردن سالیانه آن ها،  سبب از کار افتادن همه سیم پیچ های یخچال خواهد شد.

مورد دیگر خطر لرزش برای سیم پیچ هست، هر گونه لرزش سبب سائیدگی سیم پیچ می شود، اختصاصا زمانی که سیم پیچ در مجاورت قطعه سیال یخچال باشد.

سیم پیچ های مسی اغلب در مجاورت هوا حالت خورنده دارند، همین مورد سبب به تحلیل رفتن آن ها و نیاز به تعویض در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت خواهد شد.

خراب شدن کمپرسور یخچال

کمپرسور قطعه ای حیاتی برای ایجاد یک هوای خنک در یخچال است، هر گونه مشکل در کمپرسور باید در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت برطرف گردد، زیرا کمپرسور از قطعاتی دیگر مانند کویل، کندانسور و فن تشکیل شده است و هنگام بردن آن به نمایندگی یخچال ویرپول در رشت باید همه ی اجزا بررسی و عیب یابی شوند.

تمام اجزای کمپرسور طی یک هدف واحد به جهت ایجاد فضایی خنک در یخچال فعالیت می کنند.

اگر هر کدام از اجزای کمپرسور به هر نحوی خراب شود، کمپرسور مجبور به جبران وظایف آن بوده و همین کار مضاعف سبب از کار افتادن زود هنگام آن و تعویض کمپرسور در نمایندگی یخچال ویرپول در رشت خواهد شد.

تعمیرات یخچال ویرپول در رشت

راه های تشخیص خراب بودن کمپرسور

می توان از صدای ایجاد شده درون یخچال متوجه خراب شدن کمپرسور شد، صداهای مداوم و کلیک مانند خبر از خراب شدن کمپرسور می دهد.

هنگامی که کمپرسور خراب شده، خیلی سریع و در یک فاصله کم گرم می شود هنگامی که گرمای این قطعه از حد نصاب بالاتر رفت دستگاه خاموش و مجدد روشن می شود، صداهای ایجاد شده، صدای روشن و خاموش شدن کمپرسور دستگاه است، در این زمان هیچ گونه هوای خنکی درون یخچال وجود نداشته و علاوه بر این دمای درونی یخچال از دمای محیط گرم تر است.

با وجود این صداها در کمپرسور اگر نسبت به نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت بی تفاوت باشید، رفته رفته صدا بیشتر و بلند تر می شود تا جایی که صدای شکستن چیزی از درون یخچال شنیده خواهد شد در این زمان هنگام بردن وسیله به نمایندگی یخچال ویرپول در رشت، باید کمپرسور جدید جایگزین شود.

علاوه بر صدا، می توان گندیده شدن مواد غذایی به همراه حجم زیاد یخ در قسمت فریز را نیز از نشانه های خرابی کمپرسور و دلیل بردن آن به نمایندگی یخچال ویرپول در رشت دانست.

اگر کمپرسور و دیگر قطعات درونی یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت به صورت مداوم مورد بازبینی و سرویس قرار بگیرند، هر کدام از قطعات تا سال های طولانی بدون خراب شدن به فعالیت اصلی یخچال کمک کرده و سالم می مانند.

در جریان نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت همه عیوب مشخص می شود در مراحل ابتدایی مشکلات به صورت سطحی بوده و با انجام راهکارهای ساده و ابتدایی نظیر تمیز کردن، روغن کاری و نصب یک سیم پیچی جدید مشکل برطرف خواهد شد.

اما اگر بی توجهی رخ دهد و به خرابی های جزیی کمپرسور و دیگر قطعات توجه نگردد، دیگر تعمیر ابزار مناسبی نخواهد بلکه باید در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت قطعات را به طور کامل از یخچال جدا کرده و کمپرسور جدیدی را جایگزین نمایند که این مورد علاوه بر وقت گیر بودن هزینه بر نیز هست.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در رشت:

تعمیر یخچال ویرپول در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *