مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ویرپول در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ویرپول در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در تبریز
تعمیرات یخچال ویرپول در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ویرپول در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز برای تعمیر و تعویض قطعات معیوب یخچال ویرپول بهترین و پر سرعت ترین عمل را در ایران دارد. یخچال ویرپول یکی از ضروری ترین لوازم خانه است. خاصیت آن این است که غذاهای لطیف را که نیاز به دمای پایین دارند، در شرایط خوبی نگه می دارد.

این یک واقعیت است که هیچ کس نمی خواهد یخچال خود را به خصوص در تابستان ایراد دار ببیند. با این حال، زمانی که چنین چیزی اتفاق می افتد، خوب است که بلافاصله با متخصص نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز تماس بگیرید تا وضعیت را بررسی کرده و به سرعت از شر مشکل خلاص شوید. اگر میخواهید خودتان به تعمیر یخچال در تبریز بپردازید، می توانید با خواندن این مقاله شروع به کار کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز برای زمانی که یخچال ویرپول آب نشت می کند

زمانی که به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز مراجعه می کنید، دلایل زیر را برای شما توضیح می دهند:

درب مشکل دارد

این واقعیت که درب یخچال خود را اغلب باز و بسته می کنید می تواند دمای داخل یخچال را کاهش دهد. به خصوص الان در تابستان، نوسانات دمایی از داخل اتاق و یخچال شما زیاد است. مسئله دیگر این است که فراموش کرده اید درب یخچال خود را به خوبی ببندید. ممکن است ناخودآگاه آن را فشار دهید تا بسته شود، اما بدون توجه به آن، به خوبی جا نمی شود.

نتیجه این امر این است که یخ تشکیل می شود یا حتی برخی از غذاها راحت تر فاسد می شوند. وظیفه بسته شدن درب یخچال را “هرمتیک یخچال” شما را بر عهده دارد تا خنک کننده از بین نرود. به احتمال زیاد نیاز به تمیز کردن ساده دارد، اما حتی اگر آسیب دیده به نظر برسد، می توانید با کمک نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز به تعمیر آن بپردازید.

مخزن جمع آوری آب خراب است

اکثر مدل های یخچال دارای یک ظرف جمع آوری آب در بالای موتور در پشت هستند. آب رادیاتور در آنجا جمع می شود و سپس از طریق کارکرد موتور به جو تبخیر می شود. بنابراین باید بررسی شود که آیا این ظرف شکسته است. این توضیح می دهد که چرا از یخچال آب نشت می کند و برای جمع آوری آن باید فشار دهید. اگر به تنهایی از پس این مشکل بر نمی آیید، می توانید از نیروهای نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز درخواست همکاری نمایید.

زهکشی مسدود شده است

اگر جریان آب را معکوس کنیم، متوجه می شویم که برای رسیدن به ظرف باید از لوله یخ زدایی عبور کند.

اگر این لوله مسدود، شل، آسیب دیده یا به سادگی جابجا شده باشد، باید تغییر کند. تغییر وضعیت این لوله آسان نیست و باید به دست تعمیرکاران ماهری همچون نیروهای مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز تعمیر شود.

 یخ جمع شده است

دلیل احتمالی دیگری که پاسخ می دهد چرا یخچال آب تولید می کند این است که پشت یخچال یخ می گیرد. وقتی متوجه مقدار غیرعادی یخ روی دیوارها شدید و بعد از مدتی آب جاری شد، زیاد نگران نباشید. اکثر یخچال های بدون برفک جدید نیز به تنهایی یخ زدایی می کنند. اگر با یخ زدایی مشکل برطرف نشود، بهتر کار در این دوران تماس با مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز است. نیروهای نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز با تجهیزات ویژه به یخ زدایی یخچال شما می پردازند.

محل قرارگیری دستگاه اشتباه است

محل قرارگیری یخچال نقش مهمی ایفا می کند. برخی از مدل های یخچال در قسمت پایین پایه هایی دارند که شما آنها را تنظیم می کنید. این امکان وجود دارد که یخچال شما به دلیل نداشتن شیب مستقیم، به درستی پشتیبانی نشود. این در ابتدا منجر به امکان ریختن آب به بیرون از ظرف جمع آوری می شود. در این مورد، فقط نیاز به هم ترازی یخچال دارید.

نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز

بوی بد یخچال ویرپول

وقتی یخچال بوی نامطبوع می دهد برای هیچ یک از ما خوشایند نیست. بوی بد یخچال باعث می شود متوجه شویم که برخی از مواد غذایی از کنترل ما خارج شده است. به خصوص وقتی یخچال بوی ماهی میدهد، زنگ هشداری است که نباید نادیده بگیرید. تمیز کردن یخچال از بوها کار سختی نیست، اما باید در اسرع وقت اقدام کنید. نیروهای با تجربه ی مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز برای از بین بردن بوی بد یخچال موارد زیر را توصیه می کنند:

  • از بین رفتن بوها با سرکه سفید: یک کاسه یا فنجان باز سرکه را در قفسه اول یخچال خود قرار دهید. بگذارید خواص جادویی آن کار کند، در حالی که از خواب یا اوقات فراغت خود لذت می برید. چند ساعت بعد سرکه بوی بد یخچال را از بین می برد و باز کردن درب آن بار دیگر شما را سرشار از شادی می کند.
  • ناپدید شدن بوها با جو: بنا بر توصیه ی نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز کافی است یک کاسه جو را در یخچال بگذارید و چند ساعت آن را بگذارید تا تمام بوهای داخل یخچال را به خود جذب کند. ممکن است کمی بیشتر از سرکه سفید طول بکشد، اما نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد!
  • از بین رفتن بوها با لیمو: 1 تا 2 عدد لیمو را فشار داده و آب آنها را به همراه نصف مقدار آب در قابلمه ای گرم کنید. در حالی که مخلوط هنوز گرم است، آن را در یخچال قرار دهید. اگر میخواهید نتیجه ی بهتری کسب کنید، بنا بر توصیه ی نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز یک شب بگذارید تا عمل کند و بوی نامطبوع را از بین می برد.
  • از بین رفتن بوها با جوش شیرین: تنها کاری که باید انجام دهید، اگر یخچال بو می دهد، این است که یک ورق کاغذ روغنی را روی قفسه ای از یخچال پهن کنید و روی آن پودر جوش شیرین بریزید.طبق توصیه ی نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز اجازه دهید تا یک روز کامل بماند تا بوی آن از یخچال پاک شود.
  • اگر بوی بد یخچال شما با این راه حل ها برطرف نشود، باید از نیروهای مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز درخواست کمک کنید تا به بررسی بیشتر قطعات داخل یخچال بپردازند.

تعمیر یخچال ویرپول در تبریز

توصیه های مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز برای جلوگیری از بروز انواع خرابی های یخچال ویرپول

مرکز نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز برای جلوگیری از انواع خرابی های یخچال ویرپول موازرد زیر را توصیه می کنند:

  1. به طور مرتب آب بندی درب ها را بررسی کنید.

 لاستیک های روی درب باعث می شود که یخچال به خوبی آب بندی شود. باز و بسته شدن مداوم اما باعث ایجاد سوراخ و اصطکاک در لاستیک ها می شود که در نتیجه درب به درستی بسته نمی شود و در نتیجه یخچال سرد نمی شود. فرسودگی لاستیک درب یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث آسیب به یخچال ویرپول می شود. یک بررسی ساده در فواصل زمانی منظم به شما کمک می کند تا از آسیب جلوگیری کنید و غذا و نوشیدنی ها را سرد نگه دارید.

  1. ترموستات یخچال را هر روز چک نکنید.

اگر با خرابی یخچال ویرپول خود به دلیل عدم توانایی در خنک شدن آن مواجه شده اید، محتمل ترین حالت دو حالت است: ترموستات به درستی تنظیم نشده است یا خراب است. بهترین راه برای داشتن آرامش این است که هر روز ترموستات یخچال ویرپول خود را چک کنید. اگر در حین بررسی دما، یخچال همچنان کار نمی کند، توصیه می کنیم با تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز تماس بگیرید.

  1. وقتی یخچال بیش از حد بار است آن را خالی کنید.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است یخچال ویرپول شما به درستی کار نکند، بارگذاری بیش از حد آن است. در یک یخچال پر بارها گردش هوای مناسبی وجود ندارد. در نتیجه، فضای داخلی آن به اندازه کافی خنک نمی شود. معمولاً محتویات روی سطح یخچال کاملاً سرد است در حالی که آنچه در پایین است گرم می ماند. این البته می تواند برای مواد غذایی داخل آن بسیار خطرناک باشد. راه حل در اینجا در دستان شما نهفته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را خیلی پر نکنید. در صورت نتیجه نگرفتن و بروز هرگونه مشکل از نیروهای نمایندگی یخچال ویرپول در تبریز درخواست کمک کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *