مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ویرپول در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ویرپول در اهواز

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ویرپول ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ویرپول برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ویرپولتکنسین های دوره دیده و آشنا به زبانسعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آنحداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شماتعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتیضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینالسرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در اهواز
تعمیرات یخچال ویرپول در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ویرپول در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز

یکی از پرتکرار‌ترین سوالاتی که از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز پرسیده می‌شود درباره دلایل علت نشت آب از یخچال می‌باشد. در این مطلب پرسنل نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز به مهمترین دلایل نشتی آب یخچال اشاره می‌کنند و راهکارهای رفع این مشکل را به شما خواهند آموخت. آب دادن یخچال می‌تواند به دلیل انسداد لوله تخلیه دستگاه، خرابی لاستیک دور درب، پوشیده شدن اپراتور از یخ و یا خرابی یخساز آبسردکن یخچال باشد.

نشت آب از یخچال از جمله مهمترین مشکلاتی است که اصلاً نباید نادیده گرفته شود. زیرا این نشتی آب هم به خود دستگاه و هم به کف آشپزخانه آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری وارد خواهد کرد. بدین منظور لازم است هر چه زودتر برای رفع مشکل اقدام کنید. در این مقاله به بررسی چندین دلیل رایج نشت آب از یخچال و نحوه تعمیر یخچال در اهواز پرداخته‌ایم.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز

دلایل نشتی آب یخچال طبق نظر نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز

همانطور که گفتیم نشتی آب از یخچال می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. بهتر از پیش از هرگونه تلاش جهت سرویس و تعمیر نشتی آب یخچال فریزر را از برق بکشید. این کار از آسیب‌های بعدی جلوگیری خواهد کرد. توصیه می‌شود برای رفع این مشکل از یک تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز کمک بخواهید.

از مهمترین دلایل نشتی آب یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایراد در لاستیک دور درب یخچال

  • انسداد لوله تخلیه

  • پوشیده شدن اپراتور از برفک

  • شکستن سینی تخلیه یخچال

  • ایراد در اتصالات یخساز

  • آب در قسمت جا میوه‌ای یخچال

  • وجود ایراد در شیر ورودی آب

  • تراز نبودن یخچال

  • خراب بودن فیلتر آب یخچال

دلایل نشت آب از یخچال و فریزر

نشت آب ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. در صورتی که در زمان مناسب جهت رفع مشکل اقدام نکنید ممکن است به سایر قطعات یخچال آسیب‌های جبران ناپذیری وارد شود و شما را متحمل صرف هزینه‌های گزافی برای تعمیرات بکند. در ادامه به بررسی علت آب دادن یخچال و نحوه رفع مشکل خواهیم پرداخت. گفتنی است که دلایل این مشکل و راه حل آن در تمامی برند‌های یخچال نظیر ال جی، امرسان، الکترواستیل و … یکسان است و شما با خواندن این راهنما می‌توانید به حل مشکل یخچال در هر برندی بپردازید.

نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز

ایراد در لاستیک دور درب یخچال

فرسودگی لاستیک دور درب یخچال یکی از رایج‌ترین دلایل نشت آب از یخچال است. برای رفع مشکل بهتر است ابتدا از تمیز بودن لاستیک دور درب اطمینان حاصل نمایید. اگر لاستیک دور درب دچار فرسودگی و یا پارگی شده است برای تعویض آن باید از طریق نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز اقدام کنید.

انسداد لوله تخلیه یخچال

جمع شدن آب داخل یخچال می‌تواند به دلیل انسداد لوله تخلیه باشد. همه یخچال فریزر‌های بدون برفک یا نوفراست یک چرخه یخ زدایی دارد که یخ و برفک روی سیم پیچ‌های اپراتور را ذوب می‌کند. آب ناشی از ذوب شدن این یخ زدایی داخل یک سینی که زیر یخچال قرار دارد منتقل می‌شود. پس ممکن است گرفتگی لوله تخلیه آب باعث جمع شدن آب در یخچال شود. اگر علت نشتی آب از دستگاه گرفتگی لوله تخلیه است باید به صورت زیر عمل کنید:

یخچال را خاموش کنید و از برق بکشید.

سپس کشوهای یخچال را به طور کامل خارج کنید.

 لوله ناودانی را که در زیر یخچال قرار دارد پیدا کنید و مقداری جوش شیرین داخل آن بریزید تا مسدودی آن باز شود و سپس دستگاه را روشن کنید.

 اگر مشکل رفع نشده بود برای تعمیر لوله تخلیه از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز کمک بخواهید. همچنین چنانچه این لوله دچار ایراداتی شده و قابل تعمیر نیز از نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز بخواهید که آن را تعویض کند.

یخ زدن اپراتور یخچال

یخ زدن اپراتور یکی دیگر از دلایل نشت آب از یخچال است که می‌تواند دلایل مختلفی از جمله خرابی هیتر دیفراست، ترموستات و باز ماندن درب یخچال برای مدت طولانی داشته باشد. در صورت وجود در هر یک از این قطعات باید از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز کمک بخواهید. همچنین چنانچه ترموستات و یا هیتر دیفراست خراب شده است از نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز برای تعویض قطعات کمک بگیرید.

تعمیر یخچال ویرپول در اهواز

شکستن سینی تخلیه یخچال

یخچال‌ها دارای یک سینی تخلیه در قسمت زیرین هستند.. آب حاصل از یخ زدایی داخل سینی تخلیه جمع می‌شود و با گرمای کمپرسور یخچال تبخیر خواهد شد برخی مواقع سینی تخلیه بیش از حد پر می‌شود یا به دلایل مختلف دچار شکستگی می‌شود. در این حالت آب از زیر یخچال به بیرون میریزد و نشتی آب اتفاق می‌افتد. اگر این قطعه شکسته باشد نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز آن را تعویض خواهد کرد.

ایراد در یخساز یا آبسردکن یخچال

چنانچه اتصالات لوله‌های آب یخچال شل شده باشد و به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد ممکن است شاهد نشت آب از یخچال باشید. اگر نشت آب از قسمت جلو یا پشت یخچال است و مشکل از سینی تخلیه نبود بهتر است از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز بخواهید لوله آب منتهی به یخچال را از لحاظ وجود نشانه‌های رطوبت بررسی کند. چنانچه علت نشتی آب یخچال خرابی یخساز است باید اتصالات آن توسط تکنسین نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز بررسی شده و در صورت نیاز تعویض انجام شود.

مرکز تعمیر یخچال ویرپول در اهواز

جمع شدن آب زیر جامیوه ای

زمانی که آب زیر جامیوه‌ای و یا قسمت کف یخچال جمع شود به احتمال زیاد یکی از قطعات سیستم دیفراست دچار ایراد شده است. همچنین یخ زدن مسیر خروجی آب و گرفتگی لوله آب یخچال، خرابی المنت و یا هیتر و یا خرابی ترموفیوز می‌تواند علل دیگر بروز این مشکل باشند که باید توسط تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اهواز بررسی شود. اگر المنت هیتر یا ترموفیوز خراب هستند برای تعویض آنها با مراکز تعمیر یخچال ویرپول در اهواز تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل 

در این مطلب به بررسی علل نشتی آب از یخچال و راهکارهای رفع آن طبق نظر پرسنل نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در اهواز پرداختیم. همانطور که گفتیم این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و یکی از دلایل آن می‌تواند خرابی قطعات باشد. چنانچه پس از عیب یابی متوجه شدید که قطعات دستگاه دچار ایراد شده‌اند برای تعمیر آن‌ها می‌توانید با نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی یخچال ویرپول در اهواز:

تعمیر یخچال ویرپول در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *