مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال فریجیدر در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال فریجیدر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال فریجیدر

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در مشهد
تعمیرات یخچال فریجیدر در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

وقتی حرف از محصولات خانگی باکیفیت و لوکس می‌شود باید به سراغ محصولات شرکت فریجیدر برویم. این شرکت بزرگ آمریکایی با توجه به کیفیت محصولات و طرفداران زیاد، نمایندگی‌های فعال بسیاری در ایران دارد. ما نیز افتخار داریم نمایندگی یخچال فریجیدر در مشهد را بر عهده داشته باشیم.

به یاد داشته باشید کلیه محصولات برقی ممکن است خراب شوند و محصول شرکت‌های بزرگ مانند فریجیدر نیز شامل این موضوع خواهد شد. در یخچال‌های فریجیدر مشکلات به وجود آمده به صورت کد خطا روی نمایشگر نشان داده می‌شوند تا شناسایی آن‌ها راحت‌تر باشد. ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد آماده‌ایم هرگونه مشاوره و خدمات تعمیر یخچال در مشهد را با کادری مجرب و متخصص به شما ارائه کنیم. در زیر برخی از کدهای خطا این یخچال را نگاهی می‌اندازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

بررسی کد خطا  SY EF یا 5Y EF در یخچال فریجیدر

 هر قسمت از یخچال وظیفه‌ای دارد و با از کار افتادن آن بخش کارکرد یخچال دچار مشکل می‌شود. اگر درب یخچال خود را باز کردید و متوجه شدید هوای داخل آن گرم است باید سریع علت این مشکل را پیدا کنید تا به مواد غذایی شما آسیب نرسد. با دیدن کد خطا  SY EF یا 5Y EF روی نمایشگر یخچال متوجه وجود مشکل در فن اوپراتور خواهیم شد.

در یخچال‌ها دو فن اوپراتور استفاده می‌شود. یکی از آن‌ها برای یخچال بوده و دیگری مخصوص فریزر در نظر گرفته شده است. با دیدن این کدهای خطا با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد تماس بگیرید تا برای حل مشکل به شما مشاوره داده و در صورت نیاز کارشناسان خود را اعزام کنیم. تشخیص اینکه عیب از فن اواپراتور یخچال است یا فن اواپراتور فریزر بر عهده کارشناسان ما خواهد بود.

بررسی کد خطا OP در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

اگر یخچال شما کار می‌کند ولی نمی‌تواند دمای هوای داخل خود را درست تنظیم نماید به دنبال علت این مشکل باشید. یخچال‌ها دارای سنسورهای زیادی هستند و هر سنسور وظیفه‌ای را بر عهده دارد. با خراب شدن هر یک از آن‌ها مشکلی در روند کار یخچال به وجود می‌آید. اگر روی صفحه‌نمایش یخچال فریجیدر خود کد خطای OP را مشاهده کردید باید بدانید مشکل از سنسور دمای یخچال است.

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا سنسور را از مدار خود خارج کنید. سپس توسط اهم‌متر مقدار اهم آن را اندازه‌گیری نمایید. اگر اهم‌متر عدد پایینی را نشان داد علامت معیوب بودن سنسور است. با جایگزینی این قطعه مشکل برطرف خواهد شد. ولی اگر نمایش کد خطا ادامه داشت باید سراغ سیم‌کشی سنسور تا برد اصلی بروید. درصورتی‌که مشکل از برد اصلی است با ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

بررسی کد خطا DF در یخچال فریجیدر

اگر هنگام استفاده از یخچال خود برفک‌هایی را روی بدنه مشاهده کردید باید بدانید مشکلی در یکی از قسمت‌های سیستم دیفراست یخچال وجود دارد. در چنین شرایطی روی صفحه‌نمایش یخچال کد خطا DF را مشاهده خواهید کرد. اولین علت می‌تواند ایراد در سنسور یخچال باشد که باید آن را با اهم‌متر تست کرد. در صورت معیوب بودن سنسور را عوض کنید.

اگر سنسور سالم بود باید سراغ المنت برویم. المنت را از یخچال جدا کرده و با برق شهر تست کنید. در صورت معیوب بودن المنت آن را تعویض کنید. لازم به ذکر است این تست باید توسط برق‌کار انجام شود. اگر مشکل برطرف نشد نوبت به ترموفیوز و سیم‌کشی‌ها می‌رسد. ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد آمادگی ارائه کلیه خدمات تعمیرات را داریم.

بررسی کد خطا  SY CF یا 5Y CF در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

 بعضی از کدهای خطا در یخچال فریجیدر را با ریست کردن می‌توان برطرف نمود. اما برخی کدهای خطا را تنها با تعویض قطعه آسیب‌دیده می‌توان از بین برد. برای چنین کدهای خطایی در یخچال فقط با نمایندگی یخچال فریجیدر در مشهد تماس بگیرید و از سپردن آن به افراد دیگر، مخصوصاً کسانی که متخصص نیستند، اجتناب نمایید. این افراد می‌توانند به یخچال شما آسیب‌های جدی برسانند.

با دیدن کد خطا  SY CF یا 5Y CF در روی صفحه نمایش یخچال فریجیدر لازم است یخچال را از برق کشیده و با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد تماس بگیرید. در این شرایط مشکل حاد است و باید به سرعت رسیدگی شود. در بهترین حالت برای این کد خطا می‌توان مشکل در ارتباط بین برد اصلی و نمایشگر را در نظر گرفت و در بدترین حالت آسیب دیدن برد اصلی. هردو این کارها باید توسط متخصصین ما در نمایندگی یخچال فریجیدر در مشهد انجام شوند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در مشهد

بررسی کد SB یا 5B در یخچال فریجیدر

در یخچال‌ها برای ارائه امکانات به مشتری از مدی به نام مد دمو استفاده می‌شود. به عنوان مثال زمانی که قصد خرید یخچال در نمایندگی یخچال فریجیدر در مشهد را دارید کارشناسان فروش برای نشان دادن قابلیت‌های یخچال و عملکرد آن دستگاه را وارد این مد می‌کنند.

با دیدن کد SB یا 5B روی نمایشگر یخچال فریجیدر متوجه می‌شویم یخچال به مد دمو رفته است. در این مد دستگاه تولید سرما نکرده و فقط صفحه نمایش آن روشن است. با نگه داشتن هم‌زمان جهت بالا و جهت پایین به مدت 5 ثانیه می‌توانید وارد تنظیمات مربوطه شده و آن را فعال یا غیرفعال کنید. اگر در این زمینه مشکلی داشتید با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بررسی کد خطا SH در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد

در هر دستگاه دمای داخل یخچال و فریزر با هم متفاوت بوده و هرکدام سنسور مخصوص به خود را دارند. اگر سنسور فریزر خوب کار نکند دمای فریزر افزایش می‌یابد و اگر سنسور یخچال خوب کار نکند دمای یخچال زیاد خواهد شد. با دیدن کد خطا SH روی نمایشگر یخچال متوجه می‌شویم این سنسور خراب شده است. اگر این کد خطا در قسمت نمایش فریزر روشن شد یعنی سنسور فریزر خراب است و زمانی که در قسمت یخچال بود اشاره به خرابی سنسور یخچال خواهد داشت.

هرکدام از سنسورها که خراب هستند را از مدار خارج کرده و با اهم‌متر تست کنید. اگر اهم پایینی داشت آن را عوض کنید. چنانچه با تعویض سنسور و تست سیم‌کشی مشکل برطرف نشد باید به سراغ برد اصلی بروید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این مشکل را به ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد:

تعمیر یخچال فریجیدر در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *