مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در قم

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم | خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریجیدر در قم

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال فریجیدر در قم با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال فریجیدر در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال فریجیدر در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم :

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال فریجیدر

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال فریجیدر در قم
نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در قم

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال فریجیدر در قم :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم

یخچال یکی از مهم‌ترین وسیله در آشپزخانه محسوب می‌شود‌. یک آشپزخانه بدون ماکروویو یا ماشین ظرفشویی می‌توان تصور کرد اما بدون یخچال در واقع معنی مکانی آشپزخانه از بین می‌رود. در زمان‌های گذشته برای نگهداری غذاها و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی از روش خشک کردن و یا نگهداری در آب انبار استفاده می‌شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی راه معمولی برای نگهداری مواد غذایی استفاده از یخچال است.

اکنون که متوجه اهمیت بسیار زیاد و کاربردی بودن یخچال شدید. یکی از بد‌ترین اتفاقاتی که ممکن است برای یخچال بیفتد خراب شدن آن است. یخچال به دلایل گوناگونی ممکن است دچار مشکل شود. در چنین مواقعی به کمک نمایندگی یخچال فریجیدر در قم و تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم می‌توانید مشکل یخچال را برطرف کنید. در این مقاله قصد داریم متداول‌ترین خرابی‌های یخچال فریجیدر و تعمیر یخچال در قم توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم و. . . . ارائه دهیم.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم

ایرادات رایج یخچال فریجیدر و تعمیر یخچال توسط نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم

یخچال ها با هر برندی که باشند معمولا عمر طولانی دارند و شما می‌توانید مدت زمان زیادی بدون هیچگونه مشکلی از دستگاه خود استفاده کنید. در ادامه مقاله درباره برخی مشکلات رایج یخچال فریجیدر و تعمیر آن توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم شرح می‌دهیم.

  • خنک نکردن یخچال فریجیدر:

در صورتی که متوجه شدید که یخچال شما دیگر مواد غذایی را خنک نمی‌کند باید مشکل را به کمک نمایندگی یخچال فریجیدر در قم بررسی کنید. مشکل خنک نکردن یخچال به این دلایل می‌باشد: مشکل در ترموستات یا سنسور محیطی، خراب شدن لاستیک دور درب یخچال، خراب شدن فن، کیپ شدن لوله‌های کمپرسور یخچال، کمبود گاز یا نشتی گاز

  • یکسره کار کردن یخچال فریجیدر:

علت یکسره کار کردن یخچال ممکن است از قرار گرفتن یخچال در مکانی نامناسب مثل کنار شوفاژ آبگرمکن، اجاق گاز و. . ‌ چون هوا گرم اطراف یخچال باعث می‌شود زمانی که درب یخچال باز می‌شود هوای گرم وارد فضای درونی یخچال شود و فعالیت موتور یخچال با ایجاد هوای سرد افزایش یابد. دلیل دیگر خراب بودن کمپرسور، کم بودن گاز یخچال، کثیف بودن کندسور، خراب شدن ترموستات، پوسیده شدن لاستیک دور درب یخچال و خراب شدن برد اصلی یخچال. در صورت مشاهده کردن این مشکل با کارشناسان نمایندگی یخچال فریجیدر در قم ارتباط برقرار کنید تا تعمیرکاران فنی نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم به منزل شما اعزام کنند.

  • روشن نشدن یخچال فریجیدر:

علت روشن نشدن یخچال ممکن است جریان برق ورودی یخچال دچار مشکل شده‌باشد که باید بررسی شوند. ممکن است برد الکترونیکی که یکی از مهم‌ترین قطعات یخچال است ایراد پیدا کرده‌باشد که باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم این قطعه تعمیر یا تعویض شود. خراب شدن ترموستات که مهم‌ترین عامل روشن نشدن یخچال است زمانی که ترموستات دچار مشکل شود زمانی که دمای یخچال بالا رود. دلیل دیگر ممکن است موتور یخچال خراب شده‌باشد.

  • خالی شدن گاز یخچال:

دلایل خالی شدن گاز یخچال شامل: ممکن است لوله‌های یخچال سوراخ یا پوسیده شده‌اند، ضربه دیدن لوله‌های گاز حین جابجایی، خنک شدن گاز یخچال که داغ شده‌است، خراب شدن موتور یا کمپرسور، پوسیده شدن لاستیک دور درب.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در قم

  • داغ شدن موتور یخچال فریجیدر:

اولین دلیل داغ شدن موتور یخچال کثیف شدن کندانسور می‌باشد. زمانی که لوله‌های کندانسور کثیف شده‌باشند هوای گرم براحتی خارج نمی‌شود و باعث داغ شدن موتور می‌شود. دلیل دیگر یکسره کار کردن کمپرسور، قرار گرفتن یخچال در جای گرم، نقص فیلتر می‌باشد. زمانی که موتور یخچال داغ می‌شود برای تعمیر آن باید حتما یخچال را به کارشناسان تعمیرات نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم سپرده شود.

  • سر وصدای زیاد یخچال:

ممکن است یخچال تراز نباشد، فن یخچال خراب شده‌باشد، خراب شدن پایه‌های موتور یخچال و یا لوله‌های داخلی یخچال دچار مشکل شده‌باشد. زمانی که یخچال سر وصدای زیادی می‌دهد می‌توانید از نمایندگی یخچال فریجیدر در قم مشاوره بگیرید و در صورت نیازبرای تعمیر یخچال خود به افراد حرفه‌ای در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم بسپارید.

  • خراب شدن برد الکترونیکی یخچال:

علاوه بر موتور برد الکترونیکی هم یکی از مهم‌ترین قطعات یخچال فریجیدر می‌باشد. مغز دستور دهنده همه کارهای یخچال به عهده برد الکترونیکی است. و زمانی که خراب شود روی تمام قسمت‌های دیگر یخچال هم تأثیر می‌گذارد. در صورتی که نمایندگی یخچال فریجیدر در قم تشخیص دهد مشکل از برد الکترونیکی است باید برد حتما توسط تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم تعمیر شود.

تعمیر یخچال فریجیدر در قم

جلوگیری از خراب شدن یخچال فریجیدر

با رعایت کردن چند روش ساده می‌توانید از خراب شدن یخچال جلوگیری کنید و دیگر نیازی به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم نداشته‌باشید.

  • یخچال در دمای مناسبی قرار گیرد یعنی به دور از اجاق گاز و پکیج و. . . باشد.
  • هر شش ماه یکبار کندانسور یخچال را با جاروبرقی یا سشوار تمیز کنید.
  • در صورتیکه یخچال برفک میزد برای تمیز کردن آن از وسایل تیر استفاده نکنید.
  • موادغذایی را به صورت فشرده در یخچال نگذارید باید با فاصله باشد تا هوا بین آنها جریاد داشته‌باشد.
  • فاصله استاندارد یخچال از دیوار را رعایت کنید معمولا بین دو الی پنج سانتی متر باید باشد.
  • بعد از جابجا کردن یخچال تا ۲۴ ساعت آن را به برق وصل نکنید.
  • درب یخچال را بطور مداوم باز و بسته نکنید.

در صورت مشاهده ایرادات جزئی حتما از نمایندگی یخچال فریجیدر در قم کمک بگیرید.

سخن آخر

داشتن یخچال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل خراب شدن این وسیله پرکاربرد نگران کننده است. براساس توصیه‌های لازم نمایندگی یخچال فریجیدر در قم اگر نکات گفته شده برای جلوگیری از خراب شدن یخچال را رعایت کنید می‌توانید مدت بسیار زیادی از یخچال خود بدون هیچ‌گونه ایرادی استفاده کنید. اما باید در صورت دیدن هر گونه نقص و عیبی در یخچال از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم کمک بگیرید.

 اینکه توصیه می‌شود نقص و عیب و ایراد یخچال را حتما به تکنسین‌های مجرب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم سپرده شود چون می‌توانند بد‌ترین اتفاق را به بهترین نحو برطرف کنند. شما می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه و زمان از تعمیرکاران بخواهید برای تعمیر یخچال به منزل یا محل کارتان بیایند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در قم:

تعمیر یخچال فریجیدر در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *