مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال فریجیدر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال فریجیدر
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در شیراز
تعمیرات یخچال فریجیدر در شیراز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز با استفاده از قطعات برند همان یخچال، به تعمیر یخچال شما می پردازد. نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت یخچال فریجیدر شما را تعمیر می کند.

چرا در یخچال فریجیدر غذا بوی نامطبوعی می گیرد؟

وقتی غذای درون یخچال بوی نامطبوع می گیرد باید اقدامات زیر را انجام دهید:

اول باید مطمئن شوید که درون یخچال کاملا تمیز می باشد و غذایی درون آن نریخته باشد. اگر داخل یخچال کثیف بود با دستمالی درون آن را تمیز کنید. می توانید مقداری جوش شیرین را در ظرفی بدون در ریخته و درون یخچال فریزر قرار دهید.

بعد از یک روز می توانید جوش شیرین را از یخچال خارج کنید. اگر مشکل ادامه داشت با نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز

چرا از زیر یخچال فریجیدر آب می آید؟

درصورت نشتی آب در زیر یخچال فریجیدر موارد زیر را بررسی نمایید:

ممکن است برفک ها یا یخ های روی یخچال آب شده باشند و به زیر یخچال ریخته شده باشند. ممکن است لوله ای که آب یخچال از آن خارج می شود بسته شده باشد. ممکن است نوار لاستیکی دور در یخچال آسیب دیده باشد.

برای تعویض لاستیک در یخچال فریجیدر با نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید. اگر مشکل این ها نبود ممکن است آبسرد کن یا بخش یخ ساز نشتی داشته باشد.

اگر به تنهایی نتوانستید مشکل را حل کنید با نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب آماده ارائه خدمت به شما می باشد.

چرا در یخچال فریجیدر باز می ماند؟

اگر در یخچال فریزر شما باز می ماند می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

در اولین قدم واشر در را تمیز کنید. ممکن است در واشر آشغال رفته باشد. یخچال و فریزر را با هم هم سطح کنید. برای این کار می توانید از پایه هایی برای تراز کردن آن استفاده کنید.

ظرف های غذای داخل یخچال را بررسی کنید که مانع از بسته شدن در یخچال نشوند. در مرحله بعد واشر را بررسی کنید که سالم باشد. اگر هنوز مشکل بازماندن در یخچال را پیدا نکردین با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید.

چرا فن یخچال شروع به کار نمی کند؟ 

در زیر بیان می کنیم که اگر فن یخچال فریجیدر خراب است چه اقدامی انجام دهیم.

ممکن است فن یخچال فریجیدر خراب باشد. ممکن است تیغه های فن یخچال دارای شکستگی باشند. اگر داخل فن گرد و خاک وجود داشته باشد باید آن را کاملا تمیز کنید.

نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز

چرا یخچال فریزر فریجیدر سرمای کافی تولید نمی کند؟

اگر یخچال فریجیدر سرمای کافی برای خنک کردن مواد غذایی تولید نمی کند، می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

باید فاصله یخچال از دیوار را تنظیم کنید. یخچال باید حدود ۹ سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد. یخچال را در مکان های خنک مستقر کنید. اگر در زیر نور خورشید یا گرمای گاز باشد به خوبی سرما ایجاد نمی کند.

اگر مواد غذایی داغ را درون یخچال قرار دهید ممکن است برای مدتی درون یخچال گرم شود که کاملا طبیعی است. پس همیشه غذاها را بعد از این که سرد شد داخل یخچال قرار دهید. ممکن است رله یخچال فریزر شما خراب باشد.

اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز آماده ارائه خدمت به مشتریان با قیمتی مناسب می باشد.

اگر یخچال فریجیدر بدون وقفه کار کند باید چه اقدامی انجام دهیم؟

اگر در یخچال فریزر زیاد باز شود گرم می شود و سرمای خود را از دست می دهد. در چنین مواقعی به طور یکنواخت کار می کند.

لاستیک در یخچال نیز باید بررسی شود و در صورت خراب بودن تعویض شود. برای تعویض لاستیک در یخچال با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید.

چرا یخچال فریجیدر یخ ها را از بین نمی برد؟

مواردی که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد از عوامل معیوب بودن سیستم یخ زدایی می باشد:

ممکن است ترموستات مربوط به یخ زدایی یخچال خراب باشد. ممکن است سنسورهای مربوط به یخ زدایی یخچال فریزر خراب باشد. ممکن است برد یخچال فریزر خراب شده باشد. برای تعمیر برد یخچال فریزر خود با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز

چرا یخچال فریجیدر خاموش بوده و روشن نمی شود؟

ممکن است پریز برق یا دوشاخه مشکل داشته باشد. و یا کابل و رله یخچال فریزر شما خراب باشد. خراب شدن موتور یخچال یا کار نکردن موتور نیز از عوامل دیگر آن هستند.

چرا یخچال فریزر فریجیدر صدای زیادی تولید می کند؟ اگر یخچال فریزر شما با زمین هم سطح نشده و یا لق بزند باید به هم سطح کردن آن بپردازید.

اگر فن یخچال فریزر فریجیدر نیز شکسته باشد، سر و صدای زیادی ایجاد می کند. ممکن است پره های فن یخچال فریزر شما آسیب دیده باشد. اگر مشکل را پیدا نکردید با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید.

چرا چراغ یخچال فریزر فریجیدر روشن نمی شود؟

امکان دارد چراغ یخچال فریزر سوخته باشد. بعد از بررسی چراغ یخچال فریزر فریجیدر باید سیم کشی آن را نیز چک کنید.

اگر مشکل را پیدا نکردید با نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید.

برای جلوگیری از برفک زدن یخچال فریزر فریجیدر باید چه اقدامی انجام دهیم؟

در اولین قدم ترموستات را چک کنید که سالم باشد. ممکن است در یخچال خوب بسته نشده باشد. در یخچال را بررسی کنید و مطمئن باشید که نوار لاستیکی اطراف در یخچال سالم است. در صورت برطرف نشدن مشکل با مشاوران نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز با کمک افراد متخصص به تعمیر مشکلات یخچال شما می پردازد. پس فرصت را از دست ندهید و با نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز تماس بگیرید.

سخن پایانی:

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز با بکارگیری بروز ترین روش ها و تجهیزات به شما این اطمینان را می دهد که مشکل یخچال فریزر شما برای همیشه برطرف خواهد شد.

نمایندگی یخچال فریجیدر در شیراز با استفاده از باکیفیت ترین قطعات به شما خدمات ارائه می کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز:

تعمیر یخچال فریجیدر در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *