مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال فریجیدر در تبریز
نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز برای تمام خرابی های یخچال فریجیدر خدمات ویژه می دهد. امروزه هیچ خانه ای بدون یخچال نیست و همه می خواهند یخچال فریجیدر خود چندین سال عمر کند. یخچال فریجیدر همانند دیگر لوازم خانگی ها طول عمر معین دارد و ممکن نقص هایی از خود نشان دهد.

اگر نمی خواهید یخچال فریجیدر خود را با یخچال جدید عوض کنید، باید ب فکر تعمیر یخچال در تبریز باشید. برای اینکار می توانید از نیروهای نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز کمک بگیرید و یا با اطلاعات کافی به تعمیر یخچال خود بپردازید. در ادامه مقاله به دو تا از شایع ترین خرابی یخچال فریجیدر و راه حل های آن می پردازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز برای سرو صدای عجیب یخچال

همه یخچال ها برای مدت معینی صدای ظریفی تولید می کنند که ما بلافاصله به آن عادت می کنیم و اساساً وقتی متوقف می شود متوجه می شویم که آنجا بوده است. این طبیعی است زیرا از عملکرد موتور ناشی می شود. با این حال، صدای بلند ممکن است نشان دهنده یک مشکل جدی باشد که نشان دهنده نیاز به مراجعه به مرکز نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز است. نیروهای مرکز نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز رایج ترین انواع صدای یخچال را به عوامل زیر ربط می دهند:

  • سر و صدای مداوم

موتور یخچال نباید به طور مداوم کار کند، اما زمانی که به دمای مورد نظر رسید متوقف شود. اگر موتور دائماً کار می کند، این نشان می دهد که به درستی کار نمی کند، که منجر به افزایش قبض برق و مواد غذایی می شود که به سرعت فاسد می شوند یا یخ می زنند.

در این حالت ممکن است ترموستات خراب شده باشد، بنابراین نمی تواند به دمای مطلوب برسد. یا خازن خوب کار نمی کند چون گرد و غبار و کثیفی روی سیم پیچ ها جمع شده است. تعویض ترموستات یک کار فنی است، که باید نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز بدست به کار شوند. اما تمیز کردن کویل ها کاری است که می توانید خودتان بدون کمک تعمیرکاران نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز با کشیدن کولر و پاک کردن آن با یک پارچه تمیز انجام دهید.

  • در پشت کولر ترک می خورد

اگر صدا مانند شکستن چیزی و از پشت یخچال بلند است، احتمالاً فن کندانسور یا کمپرسور مشکل دارد. ممکن است دوباره گرد و غبار به دلیل نظافت ناقص و نگهداری ضعیف مقصر باشد، اما ممکن است پره های فن شکسته باشند، بنابراین فن باید توسط تکنسین ماهر نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز تعویض شود.

  • صدا از داخل یخچال می آید

اگر فن اواپراتور که وظیفه گردش هوای سرد را بر عهده دارد خراب شود، صدای داخل یخچال شنیده می شود. معمولاً با خراب شدن یخچال همراه است، زیرا غذا به سرعت فاسد می شود زیرا هوای سرد کافی در سراسر اتاق وجود ندارد. فن اوپراتور تعمیر نمی شود بلکه افراد نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز به تعویض آن می پردازند.

  • صدا مثل زمزمه است

صدایی که همه یخچال ها تولید می کنند به دلیل کارکرد موتور به هر حال مانند زمزمه است اما باید حجم آن ملایم باشد. اگر صدای بسیار بلند شود، این نشان می دهد که کمپرسور یا شفت موتور از کار افتاده است. در این صورت تشخیص توسط تکنسین نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز و تعویض قطعات فرسوده ضروری است.

  • نویز مانند ضرب آهنگ ریتمیک است

اگر صدای تق تق مداوم از یخچال شنیدید، این نشانه از کار افتادن کندانسور است. این آسیب جدی است که باید بلافاصله توسط تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز مشاهده شود. در برخی موارد صدا قبل از از کار افتادن کندانسور بیرون می آید، بنابراین بسیار مهم است که تکنسین های نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز فوراً با مشکل برخورد کند تا هزینه ها خیلی زیاد نشود.

نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز

چرا بخش نگهداری یخچال سامسونگ من کار نمی کند؟

بخش نگه داری قسمت زیرین بخش فریزر است. گاهی بخش فریزر کار می کند اما بخش نکه داری خراب شده است. این مشکل به عوامل زیر بستگی دارد:

ترموستات یخچال کار نمی کند

هنگامی که یخچال شروع به مشکل می کند، ترموستات اولین مظنون اصلی است. اگر نگهداری یخچال در حین کارکرد فریزر کار نمی کند، نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز ابتدا به بررسی ترموستات می پردازند. اولین احتمال این است که به اشتباه روی دمای اشتباه تنظیم شده باشد.

اگر نگهداری رادیاتور نتواند به دمای پایین برسد، ممکن است این قطعه گیر کرده یا شکسته باشد. برای تعیین اینکه آیا ترموستات واقعا خراب است یا خیر، باید با یک تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز کار را به دست بگیرد.

 لاستیک درب شل است

اگر به نظر می رسد نگهداری یخچال شما کار می کند، اما غذا را سرد نگه نمی دارد، ممکن است زمان تعویض درزگیر درب فرا رسیده باشد. لاستیک درب یخچال می تواند در طول سال ها شل شود، به خصوص اگر تمایل دارید وسایل سنگین را در قفسه های آن قرار دهید. با این حال، نحوه تعویض لاستیک یخچال و فریزر کار چندان سختی نیست و می توانید آن را بسیار ارزان، حتی بدون کمک متخصص های نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز، انجام دهید.

 مایع خنک کننده نیاز به شارژ دارد

مایع خنک کننده یا فریون، از طریق لوله های یخچال شما به گردش در می آید و از تولید هوای سرد در داخل دستگاه اطمینان می دهد. پر کردن مایع خنک کننده اغلب مورد نیاز نیست. با این حال، اگر در لوله رادیاتور نشتی دارید، باید با تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز تماس بگیرید تا مشکل را حل کند.

تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

فریزر یخ گرفته است و نیاز به یخ زدایی دارد

در صورتی که نگهداری یخچال در حین کارکرد فریزر کار نمی کند، وقت آن است که از خودتان به بررسی بپردازید، اگر خود فریزر مقصر است، خنک کننده به نگهداری نمی رسد. این پدیده اغلب در مواردی مشاهده می شود که فریزر به طور خفگی پر از مواد غذایی است. غذا روی دیوارهای اطراف قرار می گیرد و باعث تشکیل یخ در داخل یخچال می شود. در نتیجه مسیر انجماد به نگهداری مسدود شده و هوای سرد منتقل نمی شود. بنابراین به نظر می رسد فریزر به طور معمول کار می کند، در حالی که کنسرو دمای بالایی دارد و غذا را منجمد نمی کند.

کاری که در این مورد باید انجام دهید این است که حتماً نیروهای مرکز نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز ارتباط برقرار کنید تا مشکل را تعمیر کنند.

فن موتور خراب است

موتور یخچال جزء اصلی سیستم است که به آن اجازه عملکرد می دهد. در داخل نگهداری یخچال خود می توانید فن موتور را مشاهده کنید. فن میچرخد ​​و هوای سرد تولید می کند. مشکل این است که در برخی از یخچال ها فن کاملاً پوشانده نشده است. بنابراین ممکن است برخی از مواد غذایی یا بسته بندی آن را لمس کرده و مشکل ایجاد کند.

در صورت چسبیدن یا شکستن فن، بسته به تشخیصی که توسط تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز، تعمیر یا تعویض قطعه انجام می شود. در این بخش مهمترین نکته تشخیص درست تکنسین نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *