مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ در قم

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم | خدمات سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در قم

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال سامسونگ در قم با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال سامسونگ در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم :

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال سامسونگ

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در قم
تعمیرات یخچال سامسونگ در قم

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در قم :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم

همانطور که می‌دانید یخچال یکی از لوازم خانگی‌های پرمصرف و کاربردی است. همچنین یخچال نسبت به دیگر وسایل هم طول عمر زیاد و هم کاربردی پیچیده تر دارد. از یخچال برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و حتی نگهداری برخی از داروها استفاده می‌شود. پس باید هنگام خرید یخچال دقت کنید بهترین و معروف‌ترین برند را انتخاب کنید. یخچال هایی با برند سامسونگ از معروف‌ترین و پر طرفدار‌ترین برندها می‌باشد‌.

شما می‌توانید یخچال خود را از نمایندگی یخچال سامسونگ در قم خریداری کنید. به این دلیل که نمایندگی‌ها معتبر و رسمی هستند و درصورتیکه یخچال دچار مشکل شود می‌توانید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم کمک بگیرید. در ادامه این مقاله به بیان علت‌های مختلف خراب شدن یخچال سامسونگ و تعمیر یخچال در منزل به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم و. . . . می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم

علت خراب شدن یخچال سامسونگ

گاهی اوقات ممکن است یخچال سامسونگ شما عملکرد درستی نداشته‌باشد و خراب شده‌باشد. در صورتیکه که دانش و توانایی کافی درباره عیب یابی یخچال داشته‌باشید می‌توانید در زمان بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهید. باید به این نکته هم توجه داشته‌باشید که تعمیر یخچال باید حتما توسط افراد حرفه‌ای که دانش کافی در زمینه تعمیرات یخچال دارند انجام شود‌. در صورت دیدن هر گونه نقص و عیبی در یخچال باید از نمایندگی یخچال سامسونگ در قم کمک بگیرید. نمایندگی یخچال سامسونگ در قم تعمیرکاران و تکنسین‌های متخصص در زمینه تعمیر یخچال دارند که شما می‌توانید برای تشخیص دقیق و به موقع ایرادات یخچال از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم کمک بگیرید.

سامسونگ یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی است. با تولید لوازم خانگی با کیفیت رضایت مشتریان زیادی را بخود جلب کرده‌است. گاهی اوقات پس از مدتی لوازم خانگی‌ها ممکن است دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته‌باشند. خراب شدن یخچال سامسونگ به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که از مهم‌ترین این مشکلات، سر و صدای زیاد یخچال، خنک نکردن دستگاه و نشت آب از یخچال و. . . می‌توان نام برد. در ادامه مقاله بطور مختصر و قابل فهم درباره مشکلات احتمالی یخچال و تعمیر آن توضیح می‌دهیم.

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال و تعمیر آن توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم

از ساده ‌ترین دلایل یخ زدن مواد غذایی در یخچال می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • ممکن است دمای ترموستات تنظیم نباشد.
  • ممکن است کندانسور کثیف شده‌باشند.
  • ممکن است ترموستات خراب شده‌باشد.
  • خراب بودن برد الکترونیکی یخچال
  • قرار دادن مواد غذایی به صورت فشرده در یخچال

 با تنظیم کردن دمای ترموستات و تمیز کردن کندانسور می‌توانید این مشکل را حل کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ در قم

سر وصدای زیاد یخچال سامسونگ

در صورتیکه یخچال سرو صدای زیادی داشته‌باشد ممکن است کمپرسور یا فن یخچال خراب باشد و یا یخچال تراز نباشد. برای حل این مشکل ابتدا کمی بدنه یخچال را تکان دهید اگر صدا قطع شد پس احتمالاً یخچال تراز نبوده و لرزش لوله‌ای پشت یخچال باعث بروز صدا می‌گردد. اما اگر مشکل از تراز نبودن یخچال نبود برای حل مشکل فن یا کمپرسور باید حتما از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم کمک بگیرید. و حتما فن اصلی یخچال سامسونگ را نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم همراه با گارانتی تهیه کنید.

یکسره کار کردن یخچال و تعمیر آن توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم

عوامل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود یخچال بطور مداوم و یکسره کار کند ازجمله:

  • باز بودن درب یخچال: زمانی ک درب یخچال باز باشد کمپرسور فشاری بیشتر از توان خود باید تحمل کند. همچنین باز و بسته کردن مداوم درب یخچال باعث گرم شدن درون آن می‌شود.
  • خراب شدن ترموستات: خراب شدن ترموستات از دلایل مهم و اصلی یکسره کار کردن یخچال می‌باشد. ترموستات دمای درون یخچال را مدام چک کرده و ثابت نگه می‌دارد. زمانی که موادغذایی درون یخچال یخ بزنند مشکل از ترموستات می‌باشد.
  • خراب بدون برد الکترونیکی: زمانی که پیام‌های ترموستات و سنسور دما بدرستی پردازش نشود مشکل از برد یخچال می‌باشد. برای تعمیر برد حتما به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم بسپارید.
  • فرسوده شدن کمپرسور: اگر کمپرسور قدیمی و فرسوده شده‌باشد نمی‌تواند وظیفه خود را که از سوی ترموستات به کمپرسور محول می‌شود بدرستی انجام دهد. در چنین مواقعی با مشورت از نمایندگی یخچال سامسونگ در قم می‌توانید کمپرسور را تعویض و یا تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در قم

علت کار نکردن موتور یخچال سامسونگ

دلایلی که باعث کار نکردن موتور یخچال می‌شود عبارتند از:

  • خراب بودن برد الکترونیکی: یکی از شایع‌ترین علت‌های کار نکردن موتور یخچال، خراب بودن برد است. تعمیر برد الکترونیکی باید توسط مهندسین الکترونیک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم انجام شود.
  • خراب بودن ترموستات: ترموستات کنترل دمای یخچال را برعهده دارد زمانی که موتور یخچال روشن نمی‌شود باید از سالم بودن ترموستات مطمئن شوید. برای اینکه بدرستی تشخیص دهید ترموستات سالم است یا خیر، نیاز به راهنمایی‌های لازم از طرف نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم دارید.
  • انسداد جریان برق: برای چک کردن جریان برق باید از پریز برق مسیر را دنبال کنید و از انتقال آن به موتور مطمئن شوید.
  • سوختن موتور یخچال: بالارفتن دمای موتور، قطع ارتباط سیم پیچ موتور و. . . . دلایل اصلی کار نکردن موتور یخچال می‌باشد. در چنین مواقعی با راهنمایی‌های نمایندگی یخچال سامسونگ در قم، تعویض موتور یخچال را به تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم سپرده شود.

سخن پایانی

در این مقاله رایج‌‌ترین مشکلات و معایب یخچال سامسونگ و مشکلات احتمالی را بررسی کردیم. معمولا مشکلات یخچال پس از چندین سال استفاده ممکن است نمایان شود. سرعت عمل در  یخچال سامسونگ بسیار اهمیت دارد و اگر تعمیر یخچال را به تعویق بیاندازید ابتدا مواد غذایی فاسد می‌شوند و بعد سایر قطعات یخچال آسیب می‌بینند. به همین دلیل نمایندگی یخچال سامسونگ در قم پیشنهاد می‌کند در صورت دیدن هر گونه مشکل در یخچال سریعا به تعمیر یخچال در قم اقدام کنند و به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم سپرده شود.

ممکن است مشکل یخچال کوچک باشد و با هزینه بسیار کم برطرف شود. در صورتی که تعمیر نشود با گذشت زمان آسیب‌های بیشتری به یخچال وارد می‌کند‌‌. نکته بسیار مهم جهت تعمیر یخچال سامسونگ این که حتما از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم کمک بگیرید و از تعمیرکاران محلی که دانش کافی در این زمینه ندارند پرهیز کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم:

تعمیر یخچال سامسونگ در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *