مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال سامسونگ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال سامسونگ
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال سامسونگ در شیراز
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شیراز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز

از چه طریق باید متوجه شد که یخچال احتیاج به تعمیر یا تعویض دارد؟ جواب این سوال گاهی راحت است و گاهی هم سخت است. تعمیر یخچال در شیراز به غیر از وقت و حوصله، مبلغ زیادی را هدر می دهد. اما بهتر است یک بار هزینه مناسب برای خرید یخچال کنید تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود و  هزینه های بی مورد انجام نشود.

ما قصد داریم در ارتباط با دلایل خرابی یخچال و درست شدن آن به کمک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شیراز توضیحاتی را عرضه کنیم. به شما اطمینان کامل می دهیم که در هر زمینه ای نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز بی نظیر است.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز

تنظیم شدن دمای فریزر یخچال توسط نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز

مطابق گفته اداره مواد غذایی و دارو دمای فریزر باید صفر درجه سانتی گراد باشد و اگر دمای فریزر یخچالتان فراتر از حد پایین باشد علائم معیوب بودن آن است و اگر فریزر شدیدا برفک بزند الزام است که بررسی کنید درب یخچال محکم است. چون وارد شدن هوای مرطوب در درون فریزر یکی از علت های شکل گرفتن برفک است . برای از بین رفتن این مشکل باید به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز مراجعه کنید. اگر مشکل برفک زدایی به خاطر وارد شدن هوای مربوط به درون فریزر نبود احتمال دارد به خاطر سیستم یخ زدایی فریزر باشد. اگر فریزر معیوب باشد باید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم انجام شود. اگر احتیاج بود یخچال جدید تهیه کنید باید از نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز کمک بخواهید تا اگر احتیاج به خرید بود به شما بگویند.

رفع مشکل داغ شدن پشت یخچال توسط نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز

بخش پشت یخچال باید از قسمت جلو داغ تر باشد چون کمپرسور در این بخش قرار دارد ولی اگر داغی آن فراتر از حد باشد. می تواند علائمی از اختلال در کارآیی یخچال باشد و چندین ایراد می تواند سبب داغی بسیار در بخش پشتی یخچال شود، مثل موتور کثیف یا مشکل در کویل کنداسور های پشت یخچال و شبکه تهویه یخچال،  بهتر است اول کویل های کنداسور پشت یخچال را با وصل کردن سری مویی جارویی پاکیزه کنید.

 پاکیزه کردن کویل های کنداسوز یخچال به عملکرد بهتر یخچال و کم شدن مبلغ های عملیاتی آن یاری می کند. ولی در صورتی که نتوانستید یخچال را تعمیر کنید باید به دست نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز بسپارید. مطمئن باشید بدون شک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز یخچال را به درستی تعمیر می کند.

نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز

بالا رفتن بی دلیل هزینه برق

اگر ساختار خاصی از فریزر و یخچال خوب کار نکند باعث زیاد شدن مصرف پتانسیل می شود و اثرات آن روی قبض برق قابل ملاحظه است. به عنوان نمونه اگر یخچال حاوی واشر خراب باشد بقیه ساختار های یخچال مثل خازن ها و موتور و ترموستات باید به سختی کار کنند و به همین جهت پتانسیل زیادی صرف می شود و بهتر است واشر یخچال به طور منظم با اسفنج مرطوب و صابون پاکیزه شود.

 و با این وجود به طور کامل یخچال های قدیمی  مصرف برق زیادی نسبت به مدل های امروزی دارند. اگر احساس کردید مشکل رفع نشد باید به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز بگویید بررسی کنند. اگر نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز یخچال شما را بررسی کنند سریعا تعمیر خواهد شد. نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز در این زمینه زبانزد بیشتر مردم است.

یخچالی که مدام به تعمیرکار احتیاج دارد

درست مثل ماشین، زمانی که یخچال به پایان سیکل عمر خود برسد مدام به سرویس کار احتیاج پیدا می کند و هر بار که سرویس کار بخشی از آن را تعمیر می کند بازه زمانی زیادی طول نخواهد کشید که بخش دیگری از آن دچار مشکل می شود و در این شرایط باید یخچال را عوض کنید.

 اما ما توصیه می کنیم که اگر یک بار یخچال خود را به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز بسپارید یخچال دیگر دچار مشکل نخواهد شد. نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شیراز بهترین انتخاب و گزینه است. ما رضایت های زیادی را می بینیم از افرادی که یخچال خود را به نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز واگذار کرده بودند و نتیجه گرفتند.

تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز

مشکل یخ زدن محفظه درون یخچال

سرد شدن و یخ زدن خوراکی و ماده غذایی و محفظه درون، از رایج ترین ایرادات یخچال به حساب می آید. در ایجاد این مشکل موارد گوناگونی مرتبط هستند، اختلال ترمیستور یخچال و به غیر از آن تنظیم نا درست دما باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.

 جمع شدن آلودگی در سیم پیچ های کنداسور، تنظیم نبودن ترموستات باعث بسته شدن فن خروجی هوا به دلیل میزان زیاد خوراکی و مواد غذایی و خراب بودن برد یخچال از سایر علت های ایجاد این مشکل می باشد. شما برای رفع آن باید از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز کمک بخواهید. نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز در اولین فرصت اختلال یخچال شما را برطرف می کنند.

آمدن بوی بد از مشکلات شایع یخچال

ایجاد و انتشار بوی بد از دیگر ایرادات شایع یخچال به حساب می آید. خراب شدن خوراکی و مواد غذایی به مرور زمان یا نگهداشتن خوراکی به صورت نادرست، باعث ایجاد بوی نامطبوع در درون یخچال می شود. بهره گیری از ظرف با درب ، شستن محفظه درون با آب و مایع ظرفشویی و بهره گیری از قهوه درون یخچال از بهترین شیوه برای برطرف شدن این ایراد است‌. می توانید برای راه های بهتر از نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز تماس بگیرید.

سخن آخر

عزیزان ما در این محتوا تلاش کردیم در ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز و تنظیم شدن دمای فریزر، رفع داغی پشت یخچال، بالا رفتن بی علت هزینه برق، یخچالی که مدام به تعمیرکار احتیاج دارد، یخ زدن محفظه درون یخچال و غیره توضبحاتی را عرضه کنیم.  مطمئن باشید نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز بهترین موردی است که یخچال شما را بدون نقص تعمیر می کنند. در صورتی که سوالی داشتید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. امیدواریم از تمامی مطلب راضی بوده باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال سامسونگ در شیراز:

تعمیر یخچال سامسونگ در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *