مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال سامسونگ در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال سامسونگ
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت
تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

هر گونه نقصی درون یخچال باید با استفاده خدمات نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت انجام شود، زیرا یک تعمیر غیر تخصصی می تواند باعث افزایش هزینه های تعمیر شود.

گاهی در تعمیرهای غیر تخصصی از تجهیزات مشابه به جای تجهیزات و قطعات اصلی استفاده می شود که این خود نیز خطر آفرین بوده و باعث سخت تر کردن کار نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت خواهد شد.

به طور مثال، اگر به جای ترموستات اصلی یک ترموستات دست دوم و خراب جایگزین گردد، فقط هزینه های تحمیل شده بیشتر خواهد بود؛ بنابراین، بلافاصله بعد از مشاهده یک اشکال و به منظور تعمیر یخچال در رشت، باید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت تماس گرفته شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

خالی شدن گاز و عدم ایجاد سرما

هنگامی که میان لوله های موجود درون یخچال سامسونگ هیچ گازی وجود نداشته باشد باید به سرعت از نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت خواست با انجام عملیات تعمیر لوله ها آن ها را پر از گاز نموده تا برودت کافی حاصل شود. در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت این کار با رعایت استاندارد کامل انجام می شود.

تعویض فیلتر در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

فیلتر ها از جمله قطعاتی هستند که طی زمان نیاز به تعویض دارند، از جمله علائم نیاز به تعویض این قطعه، مشاهده آب در قسمت های مختلف یخچال است.

به طور مثال، مشاهده می شود که جعبه های پایین یخچال پر از آب هستند و یا این که قطرات آب بر روی بدنه داخلی یخچال قابل مشاهده است، همه این عوامل خبر از تعویض فیلتر می دهد.

این عمل در جریان بررسی نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت و این که آیا می توان فیلتر را تعمیر نمود صورت می گیرد.

به طور کلی، در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت، باید فیلتر تعویض گردد، زیرا فیلترها دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از مدتی دیگر کارایی لازم را ندارند.

تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

تعمیر برد الکترونیکی در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت

برد الکترونیکی قطعه ای است که خیلی سریع با مشکل روبرو می گردد، دلیل آن نیز تحت تاثیر بودن این قطعه و وابستگی قطعات دیگر به آن است.

بنابراین، ضرورت دارد که در زمان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت، قطعه ای که باعث از دسترس خارج شدن برد الکترونیکی شده مشخص گردد.

جرقه زدن یخچال هنگام زدن آن به پریز برق

هنگامی که یخچال را به پریز برق می زنید متوجه جرقه زدن های پشت سرهم خواهید شد، منشا این جرقه ها اتصالات برقی موجود است، در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت، همه ی سیم ها و کابل های تعبیه شده مورد رصد قرار گرفته تا محل اتصال پیدا گردد، بعد از پیدا کردن محل اتصال درون نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت، از طریق تعمیر و یا تعویض مشکل برطرف می شود.

البته این نقص تا حدود زیادی خطرناک بوده بنابراین باید عملیات نمایندگی تعمیر یخچال در رشت به درستی انجام شود.

سوختن موتور یخچال

سوختن موتور یخچال می توان به دلائلی نظیر ریختن آب بر روی آن، تخریب شدن کمپرسور و یا از سوختن تمام سیم های هادی انتقال برق رخ دهد. علت اصلی به وسیله نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت به طور قطعی مشخص می شود.

در شرایط سوختن موتور راهی جزء تعویض آن وجود نخواهد داشت؛ زیرا موتور سوخته عملا هیچ کارکردی نداشته و تا  هنگامی که درون نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت تعویض نشود یخچال راه اندازی و شروع به کار نخواهد کرد.

خراب شدن واشر یخچال

واشرها باعث محکم بسته شدن درب یخچال خواهد شد، این واشرها که از جنس لاستیک بوده بعد از مدتی در یک قسمت آن پارگی ایجاد می شود، این پارگی باعث می شود درب یخچال کامل بسته نشده و دمای درونی آن افزایش یابد.

بنابراین توسط کارشناس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت محل پارگی به وسیله یک ماده سیلیکونی و یا ژله نفتی بازسازی خواهد شد.

گاهی چربی گرفتن واشر باعث بسته نشدن درب می شود بنابراین با تمیز کردن آن مشکل به وجود آمده برطرف خواهد شد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت

عدم انجام عملیات خنک کنندگی توسط یخچال

کمپرسور قطعه ای اصلی در یخچال است، خرابی این بخش یخچال می تواند درجه حرارت درونی یخچال را بالا برده تا جایی که دمای یخچال هم دمای محیط خانه شود.

گاهی این مشکل بر اثر بخار مبرد کمپرسور ایجاد می شود، کمپرسور برای کاهش دادن دمای درونی یخچال اقدام به فشرده سازی مبرد می کند، هنگامی که در انجام دادن این فرمان با مشکل مواجه گردد بروز خطا رخ داده و ضرورت تعمیر به وجود خواهد آمد.

دو علامت شایع برای خراب بودن کمپرسور وجود دارد، اولین نشانه عدم وجود هوای خنک در یخچال و دومین نشانه وجود صدا در قسمت پایین بخچال و محل قرار گرفتن کمپرسور است.

نخستین کار که برای تعمیر این قطعه در نمایندگی یخچال سامسونگ در رشت باید انجام داد بررسی موتور کمپرسور است. برای این بررسی لازم است که به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت مراجعه و یا از کارشناس آن جهت تصمیم گیری قطعی برای خرید کمپرسور جدید کمک گرفت.

نقص بعدی در کمپرسور می تواند عدم فعالیت صحیح فن های کمپرسور باشد، این فن ها از طریق کندانسور به کمپرسور متصل بوده، زمانی که فن نتواند گرمای محیط را از بین برده و آن را خنک نماید یا به طور کامل فن خاموش می شود و یا این که یخچال از طریق فن آسیب دیده صدا ایجاد می کند.

بنابراین کارشناس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت، باید یخچال را  از موقعیت کنونی جابه جا کرده تا با دیوار فاصله بگیرد در این شرایط نیاز به برداشتن کامل پنل برای دسترسی به کمپرسور وجود دارد. بعد از برداشتن پنل یخچال را به پریز زده تا روشن شود، با روشن شدن یخچال می توان تشخیص داد که نقص در چه بخشی از کمپرسور است به این صورت که آیا کویل ها دچار مشکل شده اند و یا این‌که فن ها کار نمی کنند و یا این که خود کمپرسور به طور کامل از کار افتاده است.

اگر مشکل از اجزا و قطعات درونی کمپرسور باشد می توان با تعویض فن، کویل و دیگر قطعات آن را تعمیر نمود اما اگر مشکل کمپرسور به طور کامل باشد باید در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت کمپرس جدید تهیه کرد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت:

تعمیر یخچال سامسونگ در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *