مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال سامسونگ

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اهواز
تعمیرات یخچال سامسونگ در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز

آیا می‌دانید علت روشن نشدن لامپ یخچال طبق نظر نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز چیست؟ در این مطلب قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که چرا لامپ در یخچال روشن نمی‌شود و نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز چگونه می‌تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند. روشن شدن لامپ یخچال می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. از رایج‌ترین آنها می‌توان به وصل نبودن جریان برق، سوختن لامپ، ایراد در برد الکترونیکی دستگاه و سایر موارد اشاره کرد. چنانچه پس از باز کردن درب یخچال لامپ روشن نمی‌شود ممکن است ایرادی در دستگاه وجود داشته باشد که باید برای رفع آن هر چه سریع‌تر اقدام کنید. برای دانستن دلایل روشن نشدن لامپ یخچال در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز

دلایل روشن نشدن لامپ یخچال 

از آن‌جایی که تفاوتی در نحوه کار کردن لامپ یخچال‌های برندهای مختلف و مدل‌های گوناگون وجود ندارد بنابراین مواردی که در ادامه این مطلب به عنوان دلایل روشن نشدن لامپ یخچال ذکر خواهد شد برای تمامی برند‌های ال جی، بوش، سامسونگ، الکترواستیل، جنرال الکتریک و … پاسخگو بوده و قابل استفاده می‌باشد.

از جمله مهم‌ترین دلایل روشن نشدن لامپ یخچال می‌توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

  • ممکن است لامپ داخلی یخچال سوخته باشد.
  • سوکت یا سرپیچ لامپ ممکن است دچار ایراد شده باشد.
  • میکروسوئیچ درب یخچال خراب شده است.
  • الکترونیکی اصلی یخچال معیوب شده است.
  • برق یخچال وصل نمی‌باشد.

در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت. چنان که موفق به تعمیر یخچال در اهواز نشد‌ه اید می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز کمک بگیرید.

نحوه رفع مشکل روشن نشدن لامپ یخچال فریزر

چراغ داخل یخچال با باز شدن درب یخچال روشن می‌شود. اما ممکن است گاهی مواقع با باز شدن درب این چراغ روشن نشود. در بخش پیش دلایل احتمالی بروز مشکل را بیان کردیم. در ادامه راهکارهای رفع این ایراد بیان شده است. البته با توجه به اینکه تعمیر یخچال امری تخصصی است توصیه می‌شود رفع مشکل را به مراکز تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز بسپارید تا به سایر قطعات آسیبی وارد نشود.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اهواز

بررسی لامپ یخچال

ابتدا لامپ را با چرخاندن آرام آن خلاف عقربه‌های ساعت بردارید تا شل شود. داخل محفظه شیشه لامپ را بررسی کنید. اگر رشته‌های شکسته داخل آن مشاهده شد و یا با تکان دادن آن از داخل آن صدای شنیده شد لامپ سوخته و باید توسط نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز تعویض شود.

بررسی سلامت سوکت و سرپیچ لامپ یخچال

در صورتی که لامپ سالم است ممکن است دلیل خاموش شدن لامپ یخچال به دلیل وجود یک ایراد در سوکت لامپ باشد. سرپیچ لامپ یا همان قسمتی که لامپ درون آن قرار می‌گیرد به دلیل وجود رطوبت در یخچال ممکن است زنگ زده باشد که در این صورت جریان برق به لامپ نمی‌رسد. یکی دیگر از دلایل کار نکردن لامپ یخچال خرابی سرپیچ است که در این صورت باید پیچ‌های سوکت لامپ را باز نموده و از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز بخواهید آن را تعویض نمایند. در زمان بررسی سوکت لامپ، سیم‌های متصل و پایه‌های آن را نیز بررسی کنید. به کمک یک مولتی متر از صحت این قطعه اطمینان پیدا کنید و چنانچه ایرادی وجود داشت از نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز به خاکه دستگاه را عیب یابی کند.

بررسی میکروسوئیچ درب یخچال

میکروسوئیچ درب قطعه‌ای است که با باز شدن درب یخچال فعال می‌شود و مدار لامپ را وصل می‌کند تا لامپ بتواند روشن شود. بنابراین وجود هرگونه ایراد در این سوئیچ می‌تواند علت روشن نشدن لامپ یخچال باشد. همچنین هنگامی که درب یخچال بسته می‌شود فنر سوئیچ فشرده شده و مدار را قطع می‌کند. چنانچه سوئیچ لامپ خراب باشد لامپ یخچال روشن نخواهد شد و یا برای همیشه روشن می‌ماند.

محل قرارگیری سوئیچ لامپ در یخچال‌های مختلف متفاوت است اما معمولا در بالای یخچال قرار دارد. برای تست کردن سوئیچ باید آن را خارج کنید. به خاطر داشته باشید که مراقب سیم‌های اتصال سوئیچ باشید. سپس با استفاده از مولتی متر در هر دو حالت فنر را تست کنید و اگر معیوب بود از نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز بخواهید که سوئیچ را با قطعات اصلی دارای گارانتی و ضمانت نامه تعویض نماید.

بررسی منبع تغذیه یخچال

در برخی مواقع امکان دارد که لامپ یخچال صرفاً به این دلیل خاموش بماند که دستگاه به برق وصل نیست و یا اینکه به خوبی به آن نمی‌رسد. برای رفع این مشکل کابل برق را از لحاظ آسیب دیدگی بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه مشکل با کمک نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز آن را تعویض نمایید. همچنین از سلامت پریز‌ها و وصل بودن جریان برق منزل نیز اطمینان کامل حاصل کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز

بررسی برد الکترونیکی یخچال

اگر مشکل در هیچکس بخش‌های بالا نبود باید مدار یخچال بررسی می‌شود. ممکن از وجود یک ایراد کوچک در مدار همچون سوختگی یک خازن سبب عدم برق رسانی صحیح به مدار لامپ یخچال شده باشد. از آنجایی که این امر به دانش تخصصی احتیاج دارد و کمبود تجربه می‌تواند باعث آسیب دیدگی سایر بخش‌ها یخچال شود توصیه ما به شما این است که از یک تعمیرکار باتجربه نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز کمک بگیرید. اگر مشکل در هیچ یک از بخش‌های بالا نبود باید مدار یخچال بررسی شود.

ممکن است وجود یک ایراد کوچک در مدار همچون سوختگی یک خازن سبب عدم برق رسانی صحیح به مدار لامپ یخچال شده باشد. از آنجایی که این امر به دانش تخصصی احتیاج دارد و کمبود تجربه می‌تواند باعث آسیب دیدگی سایر بخش‌ها یخچال شود توصیه ما به شما این است که از یک تعمیرکار باتجربه نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز کمک بخواهید.

نحوه تعویض لامپ یخچال

در این بخش نحوه تعویض لامپ یخچال را به شما آموزش خواهیم داد تا شما بتوانید بدون نیاز به حضور پرسنل نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز به تعویض لامپ پردازید.

  • ابتدا محل قرارگیری لامپ یخچال خود را پیدا کنید. اگر لامپ را پیدا نکردید به سراغ دفترچه راهنمای یخچال بروید.
  • محافظ پلاستیکی روی لامپ قرار دارد تا پخش نور را بیشتر کند. این محافظ با استفاده از یک پیچ و یا پین‌های فشاری در جای خود محکم شده است.
  • باز کردن پیچ و یا فشار دادن پین‌ها می‌توانید محافظ سر جای خود خارج کنید.
  • اکنون در حالی که یخچال به برق متصل نیست لامپ قدیمی را از سر پیچ جدا کنید.
  • سپس لامپ جدید را در سر پیچ محکم نمایید و دوشاخه را به برق متصل کرد و لامپ جدید را تست کنید.

چنان چه به هر دلیل قادر به تعویض لامپ نمی‌باشید و یا پس از تعویض لامپ همچنان شاهد روشن شدن آن نیستید می‌توانید از نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اهواز کمک بگیرید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل

در این مطلب به بررسی مشکل روشن نشدن لامپ داخل یخچال پرداختیم و راه حل‌های آن را طبق نظر نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز به شما ارائه دادیم. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما همشهریان عزیز اهوازی واقع شده باشد. چنانچه پس از طی کردن تمامی این مراحل مشکل حل نشد می‌توانید در تمامی ایام هفته با نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تکنسین و عیب یابی یخچال ثبت کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز:

تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *