مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال زیمنس در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال زیمنس در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال زیمنس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال زیمنس

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در مشهد
تعمیرات یخچال زیمنس در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال زیمنس در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

شرکت زیمنس بزرگ‌ترین شرکت تولیدی در اروپا است که دفتر اصلی آن در شهر مونیخ قرار دار. این شرکت نامی آشنا برای همه شماست که در تمام زمینه‌های صنعتی، پزشکی، انرژی و ….. فعالیت دارد. این شرکت نمایندگی‌های زیادی در سراسر دنیا داشته و محصولاتی مرغوب و با کیفیت زیادی را تولید می‌کند. با اطمینان می‌توان گفت محصولات این شرکت دارای طول عمر زیاد و کیفیت بسیار بالایی هستند.

یکی از کشورهایی که استقبال خوبی از محصولات با کیفیت این شرکت دارد ایران است. البته باید توجه داشت هر محصول برقی طول عمری دارد و حتی ممکن است زودتر از موعد و به دلایل مختلف از جمله استفاده نادرست شما خراب شود. ما در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد آمادگی داریم در کلیه ساعات شبانه روز برای تعمیر یخچال در مشهد برای شما عزیزان اقدام نماییم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با کدهای خطای یخچال زیمنس شما را با خرابی‌های موجود در آن‌ها آشنا می‌کنیم.

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

بررسی کد خطای E1 در یخچال زیمنس

اگر دمای داخل یخچال شما زیاد شده و دستگاه نتوانست دما را به حد تنظیمی‌تان برساند باید علت آن را بررسی کنید. در چنین شرایطی در ابتدا باید سیم سنسور دما را چک کرد که سالم باشد. در صورت سالم بودن سیم نوبت به خود سنسور می‌رسد. آن را بررسی کرده و در صورت سالم بودن سنسور ، لازم است ترموفیوز را چک کنید.  در صورت معیوب بودن این قطعه باید آن را عوض کنید.

با بررسی موارد گفته شده اگر مشکل شما حل نشد لازم است برد اصلی چک شود. برد کنترل اصلی باید توسط متخصصین بررسی گردد و توصیه می‌کنیم خودتان برای تعمیر آن کاری نکنید. ما با نیروهای متخصص خود در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد آمادگی داریم با مشاوره به شما و ارسال کارشناسان متخصص این مشکل را در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن برطرف سازیم.

بررسی کد خطای E2 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

اگر فریزر یخچال شما خوب کار نمی‌کند باید علت آن را هرچه زودتر بررسی کنید تا به مواد غذایی داخل فریزر آسیب نرسد. با دیدن این حالت در دستگاه خود و نمایش کد خطا E2 روی نمایشگر با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد تماس بگیرید. این کد خطا نشان‌دهنده خطایی در سنسور دمای اپراتور فریزر است.

برای بررسی این مشکل باید در ابتدا سنسور اپراتور را از مدار جدار کرده و با اهم متر مقدار آن را اندازه‌گیری کنید. اگر اهم متر عدد خیلی پایینی را نشان می‌داد باید این سنسور را عوض کنید. ما در نمایندگی یخچال زیمنس در مشهد آمادگی حل این مشکل را برای شما داریم. کارشناسان ما با تعویض سنسور معیوب با سنسور اصل و با کیفیت این مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهند ساخت.

تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

بررسی کد خطای E3 در یخچال زیمنس

اگر فریزر شما به درستی عمل نکرد چنین کد خطایی را خواهید دید. در چنین شرایطی دستگاه یا محیط داخل خود را سرد نکرده یا بیش از حد سرد می‌سازد. در هر صورت باید این مشکل را بررسی و حل کنیم تا از خسارات جانبی و بیشتر به دنبال آن جلوگیری کنیم. بلافاصله بعد از دیدن این کد خطا لازم است در ابتدا به سراغ بررسی سنسور مورد نظر برویم.

اغلب با بررسی سنسور کد نمایش داده شده از بین می‌رود. این سنسور دمای فریزر را به دمای تنظیمی ما می‌رساند. به احتمال زیاد برای رفع این مشکل باید سنسور را عوض کنید. شما می‌توانید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد تماس گرفته تا با ارسال کارشناس مجرب این مشکل را برای شما رفع کنیم.

بررسی کد خطای E4 در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

گاهی در زمان باز کردن درب یخچال متوجه می‌شوید مواد غذایی آن گرم هستند.  با بررسی‌های دقیق‌تر می‌بینید یخچال کار می‌کند ولی دمای داخل آن افزایش یافته است. اگر دمای هوای داخل یخچال زیاد بود و کد خطای E4 روی صفحه نمایش دیدید باید هرچه زودتر مشکل را بررسی کنید. پیشنهاد می‌شود ابتدا با ما در نمایندگی یخچال زیمنس در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. اما اگر خودتان می‌خواهید این مشکل را برطرف کنید اولین اقدام بررسی سنسور دمای روی کندانسور است. در صورت معیوب بودن سنسور باید آن را عوض کنید.

اگر با انجام مراحل بالا مشکل برطرف نشد سیم‌های اتصالی آن را چک کنید تا از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید. در صورت سالم بودن سیم‌ها باید سراغ ترموفیوز رفت. اگر این قطعه ایرادی داشت لازم است آن را عوض کنید. در صورتی که همچنان مشکل پابرجا بود احتمالاً ایراد از برد اصلی است که باید عیب‌یابی و تعمیر آن را به ما در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد بسپارید. برای رفع مشکل با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.

تعمیرات یخچال زیمنس در مشهد

بررسی کد خطای E6 در یخچال زیمنس

با بالارفتن دمای یخچال و گرم شدن هوای آن برای جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی باید هرچه زودتر علت آن را پیدا کنیم. با دیدن کد خطای E6 روی نمایشگر متوجه وجود ایرادی در سنسور اواپراتور یخچال می‌شویم. می‌توانید همان ابتدا با نمایندگی یخچال زیمنس در مشهد در ارتباط باشید.

معمولاً ایراد فوق ناشی از خرابی سنسور اواپراتور یا همان سنسور یخچال است که با بررسی و تعویض آن این مشکل برطرف می‌شود. اگر مشکل برطرف نشد باید ترموفیوز یخچال بررسی و در صورت خرابی تعویض گردد. ایراد در برد اصلی نیز باید بررسی شود. با ما در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

کد خطای E9 در یخچال زیمنس و تماس با نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد

برد اصلی یخچال مرکز محاسبات و کنترل تمام قسمت‌های داخلی آن است. مختل شدن قسمتی از سخت‌افزار یا نرم‌افزار برد الکتریکی باعث از کار افتادن کل سیستم یخچال می‌شود. حال اگر این اتفاق افتاد باید چه کنیم؟ تعمیر این قسمت از یخچال نیازمند تخصصی خاص است و این کار را باید به کارشناس آن در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد بسپارید.

ظاهر شدن کد خطای E9 روی نمایشگر یخچال نشان دهنده ایرادی در نرم‌افزار یا سخت‌افزار برد اصلی است. با دیدن این کد خطا یخچال را از برق کشیده و با نمایندگی یخچال زیمنس در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در مشهد:

تعمیر یخچال زیمنس در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *