مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال زیمنس در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال زیمنس در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال زیمنس در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال زیمنس در تبریز
نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال زیمنس در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز برای بسیاری ها فرشته ی نجات یخچال است. همه ما می دانیم که وقتی یخچال زیمنس خراب است یا کار نمی کند چقدر بد است. متاسفانه لوازم خانگی ما جاودانه نیستند و گاهی اوقات مشکلاتی دارند که برخی از آنها به راحتی قابل حل هستند و برخی دیگر چندان زیاد نیستند.

در مواقعی که برای تعمیر یخچال در تبریز کاری از دست شما بر نمی آید، بهتر است با مرکز نمایندگی یخچال زیمنس در تبریز همکاری کنید تا در زمان کوتاه به نتایج عالی برسید. برای شناخت بهتر انواع خرابی های رایج در یخچال زیمنس به ادامه مقاله بپردازید.

 

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز برای زمانی که پشت یخچال یخ می گیرد

اگر متوجه شده اید که پشت یخچال شما شروع به یخ گرفتن کرده است، باید سریعاً با کمک نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز برای تعیین علت مشکل اقدام کنید و بلافاصله با آن برخورد کنید.

  • دمای یخچال را تغییر دهید

ابتدا باید مطمئن شوید که در تنظیم دمای یخچال اشتباهی صورت نگرفته است. دقت کنید که محل نگهداری بین 4-5 درجه سانتیگراد باشد تا در دمای دلخواه باشد. اگر دما کمتر از حد پیش بینی شده باشد، مسئول یخ است. دما را به درجات صحیح برگردانید.

  • درب یخچال را مکرر باز و بسته نکنید

یخچال تمایل دارد بدون وقفه کار کند تا دمای داخلی را در سطوح مناسب نگه دارد. اگر در یخچال را زیاد باز کنید، با ورود هوای گرم، دما “از بین می رود”، در نتیجه موتور به طور مداوم کار می کند و ممکن است باعث ایجاد یخ از کار مداوم شود. ما این اتفاق را عمدتاً در ماه های تابستان که هوا گرم تر است، می بینیم، اما همچنین در یخچال هایی که یخبندان نیستند. اگر این روند ادامه پیدا کند، نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز توصیه ی تعویض لاستیک درب یخچال را پیشنهاد می دهد.

  • تهویه ناکافی داخل یخچال

اگر یخچال اغلب یخ می گیرد، باید مشاهده کنید که آیا به اندازه کافی “بار” است یا خیر. دریچه ها، دیواره ها و پشت یخچال نباید توسط مواد غذایی مسدود شود زیرا این کار باعث توقف گردش هوای سرد به تمام سطوح یخچال و در نتیجه تشکیل یخ می شود. حتما بین بسته های خود فاصله های کوچکی بگذارید و همه مواد غذایی را روی هم نچینید. اگر مسدود شدن تهویه به عوامل دیگر بستگی دارد باید سریها از مرکز نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز درخواست برطرف نمودن مشکل کنید.

  • یخچال را تمیز و خشک نگه دارید

حتما داخل یخچال خود را به طور مرتب با اسفنج یا برس تمیز کنید تا مواد غذایی یا مایع باقی مانده از آن پاک شود. اگر متوجه شدید که دیوارها خیس شده اند یا قطرات آب روی آنها وجود دارد، آنها را با یک پارچه نرم تمیز کنید تا خشک به نظر برسند.

تیم تخصصی و مجرب نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز، خرابی یخچال شما را ترمیم کرده و شما را از عملکرد و مراقبت صحیح آن مطلع می کند.

تعمیر یخچال زیمنس در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز برای زمانی که یخچال زیمنس خنک نمی شود

یکی از بدترین خرابی های یخچال زیمنس این است که آن را باز کنید و متوجه شوید که به خوبی یخ نکرده است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، عملاً زمان کوتاهی برای حل مشکل قبل از فاسد شدن همه مواد غذایی داریم.

اگر یخچال کار می کند (مثلاً چراغ آن روشن می شود)، اما به دمای مناسبی نمی رسد که به طور موثر مواد غذایی را منجمد کند، بدیهی است که منبع تغذیه مقصر نیست، بلکه بخشی از یخچال مقصر است. بیشتر مردم در هنگام مواجه شدن با این نوع مشکلات سریعا با دفتر نمایندگی یخچال زیمنس در تبریز تماس می گیرند. بنا به تجربه ی کارکنان با تجربه ی مرکز نمایندگی یخچال زیمنس در تبریز دلیل های این نقص به موارد زیر بر می گردد:

  • عناصر کندانسور گرد و غبار دارند: وقتی مقدار گرد و غبار به حدی باشد که مانع از کارکرد کارآمد موتور و گردش هوا شود، رسیدن به دمای مطلوب ممکن نیست. خوشبختانه این مشکل بدون نیاز به تعمیر کارکنان نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز با تمیز کردن عناصر از گرد و غبار و کثیفی به راحتی حل می شود.
  • فن کندانسور خراب است: فن کندانسور در پایین یخچال، نزدیک کمپرسورها و عناصر کندانسور قرار دارد. وظیفه فن این است که موتور و قطعات را خنک نگه دارد تا بیش از حد گرم نشوند. اگر خراب شود، کمپرسور گرم می شود و به درستی کار نمی کند. اگر می بینید که پره های فن اصلا حرکت نمی کنند، ممکن است موتور فن از کار افتاده باشد یا از برد رادیاتور برق نمی گیرد. در این حالت نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز به تعویض قطعات معیوب می پردازند.
  • فن اواپراتور خراب است: فن اواپراتور هوای سرد را از عناصر اواپراتور که مبرد را دریافت می کنند را در سراسر یخچال حمل می کند. اگر موتور آن خراب یا آسیب دیده باشد، هوای سرد نمی تواند به درستی گردش کند. بسته به آسیب آن، موتور یا کل فن باید در کارگاه نمایندگی یخچال زیمنس در تبریز تعویض شود.
  • مشکلی در ترموستات وجود دارد: مشکل ممکن است به سادگی این باشد که ترموستات به طور تصادفی بیش از حد بالا تنظیم شده است. اما ممکن است آسیب دیده باشد و نیاز به تعویض توسط نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در تبریز

چرا یخچال زیمنس تکه های یخ درست نمی کند؟

یخچال ممکن است به طور معمول کار کند، اما تکه های یخ درست نمی کند. در این مورد، موارد زیر ممکن است مسئول باشند:

  • دستگاه یخ خراب است.
  • تکه های یخ داخل سطل به صورت توده ای درآمده اند و نمی توانند خارج شوند.
  • فیلتر آب گرفتگی دارد.
  • کندانسور گرفتگی دارد.
  • شیر آب خراب است.

فریزر نمی تواند در دمای مشخص شده، برای تولید یخ، یعنی در دمای زیر 18- درجه سانتیگراد کار کند. ممکن است ترموستات به درستی تنظیم نشده باشد یا ممکن است ترموستات خراب شده باشد.

همانطور که مشخص است، برخی از علل، مانند تنظیم اشتباه ترموستات، توسط شما قابل حل است و برخی باید توسط نیروهای ماهر مرکز نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز تعمیر شود. اگر مشکل یخچال در خانه شما قابل حل نباشد، نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز، یخچال شما را به کارگاه نمایندگی ارسال و تعمیر می کنند.

چگونه بفهمیم که ترموستات یخچال زیمنس خراب شده است؟

ترموستات با در نظر گرفتن دمای محیط خارجی، دمای داخل یخچال را تنظیم می کند، بنابراین، نقص یا آسیب این قطعه باید به سرعت برطرف شود.

اگر آسیبی به ترموستات وارد شود، می توانید به راحتی متوجه آن شوید، زیرا می بینید که غذای شما سریعتر خراب می شود. این به این دلیل است که ترموستات گیر کرده یا آسیب دیده و سیگنال صحیحی به موتور یخچال نمی دهد تا بتواند کار کند و به دمای مطلوب برسد.

علاوه بر این، می توانید متوجه شوید که اگر تعمیر و نگهداری یخچال به درستی کار نکند، ترموستات آسیب می بیند، در حالی که فریزر بدون هیچ مشکلی کار می کند. در این حالت، ممکن است دما به اشتباه تنظیم شده باشد، به خصوص اگر یخچال واشر کلاسیک داخل آن باشد، که ممکن است در اثر بی دقتی جابجا شده باشد. برای اطمینان از خرابی ترموستات خود می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز درخواست مشاوره کنید.

تا زمانی که مطمئن هستید که ترموستات به اشتباه از جای خود جابجا نشده است و واقعاً مشکلی وجود دارد، باید برای تعمیر آن یا نصب یک ترموستات جدید به متخصص های نمایندگی یخچال زیمنس در تبریز مراجعه کنید، که این احتمال زیاد است اگر یخچال سال ها پیش خریداری شده است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *