مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال دوو در قم

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم | خدمات سرویس و تعمیر یخچال دوو در قم

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال دوو در قم با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال دوو در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال دوو در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم :

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال دوو

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در قم
تعمیرات یخچال دوو در قم

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال دوو در قم :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم

عیب یابی خازن یخچال و اثر کار نکردن بر روی دمای یخچال : خازن در یخچال فریزر موظف است  هوا را گردش دهد و  سرما را از اپراتور به بدنه یخچال منتشر کند. اگر خازن درست کار نکند یا توانمندی گردش آن کاهش پیدا کند سبب زیاد شدن دمای یخچال و گرم شدن یخچال می شود و خنکی ایجاد نمی کند.

برای مشخص کردن ایراد یخچالی که خازن آن معیوب است باید درب یخچال را باز کنیم و کلیدش را با دست فشار دهیم اگر خازن کار کرد سالم است، اگر کار نکرد دچار مشکل شده است.  خازن های یخچال در مدل های گوناگون با ولتاژ های متعدد می باشد برای تهیه آن از خصوصیات آن مثل ولتاژ، باید توان آن را با توجه کامل ارزیابی کنید تا بعد از تعمیر یخچال در قم دچار مشکل نشود.

 اگر با کوشش فراوان نتیجه ای حاصل نشد باید به نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم تماس بگیرید. تضمین می کنیم نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم هر مشکلی در ارتباط با یخچال را رفع می کند.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم

رفع خرابی درب یخچال توسط نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم

درب یخچال فریزر موظف است دمای یخچال را حفظ کند و از وارد شدن هوای گرم به داخل کابین یخچال پیشگیری کند. اگر درب یخچال خوب بسته نشود موجب اتلاف پتانسیل، معیوب شدن کمپرسور، شکل گرفتن برفک و روی مواد غذایی قطره های آب دیده می شود و در نتیجه یخچال گرم می شود.

 البته تا اینجا می توانید برای حل مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. برای مشخص کردن عیب درب یخچال فریزر باید به اطراف نوار درب اهمیت بدهید. اگر مشکل را یافتید که چه بهتر ولی اگر مشکل هنوز وجود دارد، یک چهار پایه بردارید بخش های بالایی و انتهای بخش پایین درب را ارزیابی کنید.

 اگر نمی توانید مشکل را برطرف کنید باید به نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم مراجعه کنید تا مشکل شما را برطرف کنند. نمایندگی یخچال دوو در قم قادر است تمامی قطعات یخچال را تعمیر کند.

مشخص کردن ایراد سنسور یخچال فریزر توسط نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم

سنسورهای یخچال دارای حسگر مقاوم هستند، هنگامی که دمای یخچال بر روی یک درجه مشخصی تنظیم می کنیم داده های دمای یخچال به کمک حسگرها  به برد یخچال اطلاع رسانی می شود. اگر در حسگر ایرادی وجود داشته باشد مشخص کردن دمای یخچال به طور صحیح انجام نمی شود و برد یخچال به کمک داده های نا درستی که دارد فرمان غلط به برد یخچال ارسال می کند.

مشخص کردن عیب یخچال فریزر در این شرایط با تست حسگرها به آسانی انجام می شود. حتی اگر با مشکلی رو به رو شدید می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم تماس بگیرید تا شما را کمک کنند. حسگرها با تغییر توانمندی در دماهای گوناگون دما را معین می کنند. اگر موفق به رفع مشکل نشدید باید با نمایندگی یخچال دوو در قم تماس بگیرید تا یخچال را بررسی کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در قم

قرار دادن غذای گرم و شکل گرفتن برفک در یخچال فریزر

قرار دادن غذای گرم در یخچال اصلا کار درستی نیست، باید اجازه دهید تا غذا کمی خنک شود و آن را داخل یخچال فریزر قرار دهید. اگر این موضوع را سر سری بگیرید و غذا را گرم و همراه با بخار درون یخچال بگذارید، به خاطر تماس بخار به لوله های سرد یخچال، بخار به آب تبدیل می شود و در آخر بخار تبدیل به برفک خواهد شد.

 اگر این موضوع باعث شود یخچال فریزر شما خراب شود باید ۹ ساعت یخچال را از برق در بیاورید تا برفک آب شود و مجدد از یخچال استفاده کنید. در صورتی که حس کردید یخچال مشکل دارد باید به نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم تماس بگیرید.

 خیالتان راحت باشد که نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم به سادگی مشکل یخچال را رفع می کند. اگر برای شما سخت است یخچال را بررسی کنید بهتر است با نمایندگی یخچال دوو ارتباط برقرار کنید تا یخچال شما را تعمیر کنند.

کار نکردن خازن موجب گرم شدن یخچال می شود

در یخچال فریزر سه فن وجود دارد که موظف هستند کمپرسور را خنک کنند و سرما را انتشار  دهند. خراب بودن این فن ها سبب بی نظمی در کارآیی یخچال و در نتیجه گرم شدن یخچال فریزر می شود. اول باید ببینید مشکل رفع می شود یا نه که باید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم تماس بگیرید.

 خازن یخچال را باید با باز کردن درب تست کنید. در اطراف درب یخچال یک سویچ وجود دارد که با فشار وارد کردن به این سوییچ متوجه خواهید شد که فن سالم است یا خیر، این موضوع را یک نیروی متخصصی از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم می تواند به سادگی بررسی کند.

 برای عیب یابی فن موتور زمانی باید نگاه کنید که کمپرسور در حال کار باشد. خلاف این اگر باشد یک ایراد در برد یخچال، کویل یخچال وجود دارد. برای مشخص کردن عیب یخچال و تعمیر آن از یک تعمیر کار با تجربه نمایندگی یخچال دوو در قم کمک بگیرید.

تعمیر یخچال دوو در قم

عیب یابی کمپرسور یخچال

یکی از مشکلات کمپرسور یخچال فریزر مربوط به  صدای بلند آن است. ابتدا به نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم گزارش بدهید تا شما را راهنمایی کنند. کمپرسور از یک کویل، روتور، استاتور طراحی شده است. جنبش مکانیکی روتور به خاطر وارد شدن ضربه می تواند صدای بلندی را به وجود بیاورد. نمایندگی یخچال دوو در قم این علت را فورا بررسی می کند. تضمین می کنیم نمایندگی یخچال دوو در قم بعد از پیدا کردن  علت، اگر احتیاج به تعمیر باشد سریع دست به کار می شوند.

سخن آخر

ما در این محتوا سعی نمودیم در مورد نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم ، رفع خرابی درب یخچال ،مشخص کردن ایراد سنسور یخچال فریزر و غیره توضیحات کامل دهیم. در نتیجه به شما اطمینان می دهیم که اگر به نمایندگی یخچال دوو در قم مراجعه کنید رضایتتان به دست خواهد آمد. در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان  و مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم انجام شود . امیدواریم که مطالب مفیدی برای شما بوده باشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال دوو در قم:

تعمیر یخچال دوو در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *