مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال دوو در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال دوو در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال دوو در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال دوو در تبریز
نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال دوو در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز یکی از برترین مراکز تعمیر یخچال است. همه ما زندگی بدون یخچال را نمی توانیم تصور کنیم. از این رو زمانی که یخچال دوو خراب می شود با وحشت و استرس زیادی روبرو می شویم.

در این موقعیت بهترین راه تماس با مرکز نمایندگی یخچال دوو در تبریز است. اگر میخواهید خودتان به تعمیر یخچال در تبریز بپردازید می توانید با خواندن اطلاعات زیر مهارت به دست آورید و آغاز به کار کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز

چرا موتور یخچال جنرال الکتریک به طور مداوم کار می کند؟

هنگامی که موتور یخچال به طور مداوم کار می کند، دلایل رایجی وجود دارد که این روند مداوم را توضیح می دهد. بیشتر مراجعه کنندگان نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز از کار مداوم موتور یخچال خود می نالند. بنا بر تحقیقات نمایندگی یخچال دوو در تبریز علت این خرابی موارد زیر است:

خرابی ترموستات

ترموستات دمای داخل یخچال را با در نظر گرفتن دمای محیط بیرون تنظیم می کند. اگر ترموستات ایرادی داشته باشد و دمای واقعی را تشخیص ندهد، به موتور فرمان می دهد که تا رسیدن به دمای صحیح رادیاتور کار کند. در این حالت موتور بدون توقف کار می کند. برای تعمیر یا تعویض این قطعه بهترین کار تماس با مرکز نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز است. از سوی این مرکز نیروهای نمایندگی یخچال دوو در تبریز برای تعمیر یخچال و تعویض قطعات به منزل شما مراجعه می کنند.

مهر و موم درب ها آب بندی نمی شوند

با گذشت سالها مشاهده می شود که لاستیک ها شل شده و به طور موثر یخچال را آب بندی نمی کنند و در نتیجه هوای گرم از محیط بیرون به داخل یخچال وارد می شود. و در این حالت یخچال تا زمانی که دما را متعادل کند به طور مداوم کار خواهد کرد.بهترین عمل برای برطرفی این نقص تعویض لاستیک یخچال در مرکز نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز است.

کارکرد مداوم موتور طبیعی است

برخلاف موارد فوق، مواردی نیز وجود دارد که منطقی است که موتور بیشتر کار کند. یکی از آنها در ماه های تابستان است که به دلیل افزایش محسوس دما، موتور بیشتر کار می کند تا دمای داخلی یخچال را خنک نگه دارد. علاوه بر این، اگر یخچال شما نو باشد و دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال باشد، کمپرسور از کار نمی افتد زیرا دورهای آن را کم و زیاد می کند تا بازده برق بهتری حاصل شود. می توانید از کارکنان با تجربه ی نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز درخواست تعمیر یا تعویض کمپرسور کنید.

اگر در نهایت متوجه شدید که موتور به دلیل مشکل بیش از حد کار می کند، با نمایندگی یخچال دوو در تبریز که یک شرکت معتبر خدمات یخچال است تماس بگیرید و تیم تعمیرکننده ی کاملاً مجرب بلافاصله و مسئولانه به شما خدمات دهد.

نمایندگی یخچال دوو در تبریز

مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز برای زمانی که یخچال دوو یخ می گیرد؟

اگر متوجه شدید که یخ سنگینی در آن جمع شده است و در مدت زمان کوتاهی از یخ زدایی قبلی می گذرد، مطمئناً نقص در یخچال وجود دارد. مدل های جدید یخچال دوو متعلق به دسته بدون برفک هستند. همانطور که به راحتی از این اصطلاح می توان فهمید، این دسته از یخچال ها مکانیزمی برای جلوگیری از تجمع یخ در پشت دارند و یخ زدایی خودکار دارند.

با این حال، اگر دستگاه الکتریکی شما از نسل قدیمی تر است، منطقی است که یخ بگیرد. زمانی که به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز مراجعه می شود به شما علت های زیر را تعریف می کنند:

درب یخچال بسته نمی شود

با توجه به نحوه عملکرد یخچال، اگر درب آن به درستی بسته نشود، سرعت تجمع یخ افزایش می یابد. به ویژه هنگامی که به هر دلیلی درب یخچال بسته نمی شود، هوای گرم محیط وارد فضای داخلی می شود و باعث افزایش دما می شود. برای بازگرداندن دما به سطوح تنظیم شده، یخچال شما سخت تر شروع به کار می کند.

عملکرد شدید یخچال همانطور که انتظار می رود منجر به افزایش کوتاه مدت یخ در پشت نیز خواهد شد. برای برطرفی این نقص از کارکنان نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز درخواست همکاری کنید.

فضای داخلی یخچال به اندازه کافی تهویه نمی شود

برای اینکه هوا به خوبی در داخل یخچال گردش کند، باید بین مواد غذایی و بین دیواره های دستگاه فاصله وجود داشته باشد. گردش ناکافی هوا در داخل یخچال باعث افزایش یخ می شود که در پشت دستگاه شما جمع می شود.

در واقع برای نظم بخشیدن به غذای خود باید در نظر داشته باشید که دمای قفسه های پایین نسبت به قفسه های بالاتر کمتر است.

تعمیر یخچال دوو در تبریز

تنظیم دما درست نیست

در بسیاری از مواقع علت یک مشکل یک امر آشکار است. تنظیم صحیح دما نقش تعیین کننده ای در میزان تجمع یخ در پشت دارد. قبل از عیب یابی، بهتر است مطمئن شوید که دما را به درستی تنظیم کرده اید.

به طور مشخص دمای مناسب برای فضای داخلی یخچال بین 2 تا 4 درجه است. در تابستان می توان آن را کمی پایین تر تنظیم کرد. اگر دما به درستی تنظیم نشود، باید از نیروهای ماهری همچون تکنسین های نمایندگی یخچال دوو در تبریز درخواست کمک کنید.

آسیب های دیگر

اگر هیچ یک از موارد بالا را پیدا نکردید، اما یخچال در مدت زمان کوتاهی پس از یخ زدایی قبلی یخ می گیرد، به احتمال زیاد با آسیبی روبرو هستید که نمی توانید با آن مقابله کنید.

شرکت نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز با درک اهمیت ویژه یخچال برای هر خانه ای قادر است بلافاصله تکنسین متخصص را از نمایندگی یخچال دوو در تبریز به محل شما اعزام کند تا بررسی و تعمیر فوری لوازم برقی شما را انجام دهد.

توصیه های نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز برای عملکرد خوب یخچال شما

متخصص های نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز لیستی در مورد عملکرد خوب یخچال برای شما آماده کرده است تا بتوانید از هر گونه آسیبی جلوگیری کنید و از موقعیت های ناخوشایند جلوگیری کنید:

یخچال خود را به دیوار نچسبانید زیرا تهویه نمی شود و در نتیجه دمای موتور کمپرسور بسیار بالا می رود و خراب می شود. به همین دلیل همیشه از دیوار حداقل 10 نقطه فاصله می گذاریم.

لاستیک های درب یخچال های منزل شما باید سالی یک بار با ژله نفتی پوشانده شوند تا از خشک شدن آن ها جلوگیری شود.

به کیسه های سلفون کوچک توجه کنید زیرا مستعد پارگی هستند و باعث می شوند که فن داخل یخچال بدون اینکه متوجه شوید آنها را بمکد و در نتیجه سیستم زهکشی یخچال را مسدود می کند. بنابراین، یخچال هایی که یخ ندارند، یخ ایجاد می کنند که در نتیجه زهکشی مناسبی انجام نمی شود.

سرویس نگهداری و نظافت هر 2 تا 3 سال یکبار برای عملکرد خوب یخچال شما ضروری است، زیرا اکثر یخچال ها به دلیل وجود فن در قسمت پایینی پشتی، جایی که موتور قرار دارد، اغلب گرد و غبار را جمع می کنند.

در نهایت، یخچال هایی که بدون برفک نیستند نیاز به یخ زدایی شدید دارند. آن را با درهای باز به مدت 24 ساعت از برق بکشید. هرگز نباید از چاقو یا هر شی دیگری برای شکستن یخ استفاده کنید، زیرا این خطر وجود دارد که تمام مبرد از بین برود. اگر برای یخ زدایی سریع عجله دارید، یخچال را از برق بکشید و از سشوار استفاده کنید.

مانند همه وسایل برقی، یخچال نیز نیاز به درمان خاصی دارد. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز با ارائه خدمات اقتصادی و با کیفیت در اختیار شماست.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *