مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال دوو در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال دوو در اهواز

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال دوو در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال دوو در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال دوو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال دوو

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال دوو در اهواز
نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال دوو در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز

در این مطلب که توسط نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز تنظیم شده است می‌خواهیم دلیل داغ شدن موتور یخچال را بررسی کنیم و بدانیم که آیا این داغ شدن طبیعی است یا خیر. پس از خواندن این مطلب که بر اساس تجربیات پرسنل نمایندگی یخچال دوو در اهواز تنظیم شده است شما ‌خواهید دانست که علت داغ شدن لوله‌های پشت یخچال با کندانسور چه می‌باشد. کمپرسور بخش مهمی از هر یخچال است و در فضای بیرونی یخچال قرار می‌گیرد و پمپاژ گاز سرد را انجام می‌دهد.

این کمپرسور ممکن است گاهی به علت داغ شدن بیش از اندازه به طور کامل متوقف شود که یکی از رایج‌ترین ایرادات یخچال‌های هر برند است. با این حال دلیل داغ شدن کمپرسور یخچال فریزر می‌تواند متفاوت باشد که در این مطلب به بررسی دلایل آن و راهکار های تعمیر یخچال در اهواز خواهیم پرداخت.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز

دلیل داغ شدن کمپرسور یخچال

گرمای بیش از حد کمپرسور یخچال ناشی از متعادل نبودن ولتاژ، وارد شدن ضربه سنگین به مبرد ،درجه حرارت بالای گاز بازگشتی به کمپرسور، عدم وجود خنک‌کننده در خارج از یخچال و دلایل دیگر است.

اما مهمترین دلایل داغ شدن کمپرسور یخچال موارد زیر می‌باشد:

  • کثیف شدن فیلتر درایر
  • کثیف شدن کندانسور و خرابی فن دستگاه
  • بیش از حد کار کردن موتور
  • کمبود گاز یخچال
  • نگهداری نادرست از کمپرسور یخچال
  • خرابی رله استارت موتور یخچال

در ادامه به بررسی این دلایل خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است چنانچه خود شما از پس حل مشکل بر نیامدید بهتر از فوراً با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز تماس بگیرید.

آلوده شدن فیلتر درایر

فیلتر درایر از جذب آلودگی‌هایی که ناخواسته توسط جریان هوا وارد دستگاه می‌شوند جلوگیری می‌کند. در این فرایند فیلتر مقدار خاک و مواد باقیمانده را جمع آوری نموده و این موضوع باعث فشار کمپرسور دستگاه می‌شود تا بیشتر کار کند و در نهایت منجر به داغ شدن بیش از حد موتور یخچال خواهد شد. همچنین چنانچه لوله مویی مسدود شود از انتقال فشار گاز توسط کمپرسور جلوگیری نموده و در نهایت منجر به داغ شدن بیش از حد موتور یخچال فریزر شما خواهد شد. برای تعویض فیلتر بهتر است از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی یخچال دوو در اهواز

کثیف شدن کندانسور و خرابی فن یخچال

کویل‌های دستگاه به علت قرار گرفتن در معرض شرایط محیطی و آلودگی‌ها و آلایندگی‌ها و رسوبات را به خود جذب می‌کند. این رسوبات به عنوان عایق عمل کرده و مانع از جذب گرمای داخل دستگاه و خروج گرما به بیرون توسط موتور خواهد شد. در نتیجه کمپرسور بیشتر کرده و پس از مدت خراب می‌شود. در برخی مدل‌های یخچال فریزر برای خنک کردن کندانسور یک فن تعبیر شده است. وظیفه این فن ایجاد جریان هوا بین لوله‌های کندانسور می‌باشد که باعث خنک شدن گاز یخچال می‌شود و اگر به درستی کار نکند و یا معیوب شود کمپرسور داغ می‌شود. در این شرایط باید از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز کمک بخواهید.

یکسره کار کردن موتور یخچال

چنانچه حجم زیادی از مواد غذایی را داخل یخچال نگه دارید و یا درب یخچال برای مدت طولانی باز باشد یا ترموستات و یا سنسور محیطی دستگاه خراب شده باشد و یا همچنین گاز دستگاه کم باشد تمامی این موارد منجر به داغ شدن کمپرسور یخچال می‌شود. توجه داشته باشید هر کدام از موارد بالا اتفاق افتاد کمپرسور یخچال به دلیل کم بودن سرما و یا خرابی سنسور ترموستات به صورت یکسره کار می‌کند و این موضوع منجر به داغ شدن بیش از اندازه کمپرسور و در نهایت سوختن آن خواهد شد. بنابراین در صورت مشاهده هر یک از موارد بالا فوراً با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز تماس بگیرید و اگر سنسور و ترموستات نیاز به تعویض دارند از نمایندگی یخچال دوو در اهواز کمک بخواهید.

همچنین چنانچه عمر کمپرسور زیاد است یا شاتون بزند و صدای زیادی داشته باشد می‌تواند منجر به داغ شدن و سوختن کمپرسور شود که در این صورت برای تعویض کمپرسور باید از نمایندگی یخچال دوو در اهواز کمک بخواهید.

کمبود گاز یخچال

کمبود گاز مبرد ممکن است باعث شود که دستگاه بیشتر کار کند و این مسئله منجر به گرم شدن بیش از حد کمپرسور می‌شود. در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند کمپرسور داغ شده و می‌سوزد. برای رفع این مشکل باید فوراً از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز بخواهید که گاز دستگاه را بررسی کنند و چنانچه کمپرسور سوخته است از نمایندگی یخچال دوو در اهواز بخواهید به آن را تعویض نماید.

تعمیر یخچال دوو در اهواز

نگهداری نادرست از موتور یخچال

فیلتر‌های آلوده شکستگی لوله‌ها لایه‌های داخلی متروکه و سایر موارد نشان‌دهنده کمبود رسیدگی و نگهداری از یخچال است. همه این اقدامات روند بیرون رفتن گرمای درون دستگاه را به میزان قابل توجهی می‌کاهند و فشار بیشتری بر کمپرسور وارد می‌کند. بنابراین کمپرسور بیش از حد ممکن داغ می‌شود. کمپرسور یخچال باید در دمایی بین ۱۸ تا ۲۷ درجه سانتیگراد کار کند و اگر یخچال را در محیط گرم‌تر از این دما قرار دهید باعث می‌شود که موتور یخچال داغ شود. پس بهتر است به نظافت یخچال خود اهمیت دهید و حتماً به صورت دوره‌ای از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز بخواهید که یخچال شما را سرویس نماید.

خراب شدن رله استارت

سیم پیچ کمکی باید به کمک سیم پیچ اصلی دستگاه کمپرسور روشن شود. رله استارت دستگاه است که وظیفه دارد کمپرسور را راه‌اندازی کند. و اگر خراب باشد سیم پیچ کمکی برای راه اندازی موتور یخچال کمک نخواهد کرد. و یخچال هر دو دقیقه یک بار تلاش می‌کند تا روشن شود. اما چون این اتفاق نمی‌افتد به موتور فشار وارد شده و سیم پیچ موتور بیش از حد داغ می‌کند که در نهایت منجر به داغ شدن کمپرسور یخچال و سوختن آن خواهد شد. برای رفع مشکل از پرسنل نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در اهواز بخواهد که سیم پیچ کمکی را بررسی کنند. و چنانچه این سیم پیچ خراب است آن را از طریق نمایندگی یخچال دوو در اهواز تعویض نمایید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز

در این مطلب که توسط متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز تنظیم شده است.به بررسی دلایل داغ شدن بیش از حد کمپرسور یخچال پرداختیم و روش‌های رفع آن را با شما در میان گذاشتیم. تا بتوانید در منزل نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. اما چنانچه مشکل پیچیده بود و تخصص کافی در این زمینه نداشتید، بهتر از هرچه زودتر از نمایندگی یخچال دوو در اهواز کمک بخواهید تا از گسترش آسیب و خسارت جلوگیری شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اهواز:

تعمیر یخچال دوو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *