مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

برند جنرال الکتریک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در مشهد
تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

یکی از مشهورترین برندهای تولید لوازم خانگی که حتماً نام آن به گوشتان خورده است جنرال الکتریک می‌باشد. این شرکت با تولید محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌های زیبای خود به این شهرت دست یافته است. اما از آنجایی که خرابی‌های لوازم برقی در هر برند و با هر کیفیتی دور از انتظار نیست، یکی از مهم‌ترین موارد در تمام لوازم خانگی بحث خدمات پس از فروش خواهد بود.

فرقی ندارد با چه ایرادی در یخچال خود مواجه شده باشید. تنها کافی است با متخصصین ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید. تمام روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال در مشهد زیر نظر ماهرترین کارشناسان صورت خواهد گرفت. اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای در یخچال شما بود برای اطمینان خاطر از اصالت کالا آن را تنها از نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید. همکاران ما در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در مشهد پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های شما عزیزان هستند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

کد خطای 89/88 در یخچال‌های جنرال الکتریک

نمایش این کد خطا مربوط به ایرادی در سیستم الکتریکی یخچال شما می‌شود. برای بررسی دقیق‌تر در صورتی که در کار با برق مهارت ندارید از نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد کمک بخواهید. لازم است اولین مورد نوسان‌های برق را بررسی کنید. همواره استفاده از محافظ برق در یخچال‌ها توصیه می‌شود.

یخچال خود را از برق جدا کرده و برای پنج دقیقه منتظر بمانید. احتمالاً بعد از اتصال مجدد کد خطا دیگر نمایش داده نمی‌شود. شاید یک نوسان برقی شدید در صفحه کنترل نمایش این ارور را به دنبال داشته است. اگر صفحه کنترل یخچال خراب شده باشد به احتمال زیاد باید آن را عوض کنید. برای این کار با ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید.

بررسی علت کد خطا CC توسط نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

کد خطا CC در یخچال فریزر جنرال الکتریک نشان دهنده افزایش غیرطبیعی دما در بخش فریزر می‌باشد. در چنین حالتی اغلب بیشتر از دو دقیقه دمای فریزر بالاتر از حد طبیعی آن مانده است. برای بررسی دقیق این مشکل می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد در ارتباط باشید.

اگر خودتان قصد رسیدگی به این مسئله را دارید ابتدا مطمئن شوید درب یخچال و فریزر کاملاً بسته شده باشند. لاستیک‌های دور درب‌ها را چک کرده و در صورت نیاز تعویض نمایید. می‌توانید برای پاک کردن کد خطای نشان داده شده از دکمه کنترل سیستم استفاده کنید. اگر در آینده بازهم این کد خطا به شما نشان داده شد بررسی‌های دقیق‌تر آن را به متخصصین این کار در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در مشهد بسپارید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در مشهد

بررسی علت نمایش کد خطا CI در یخچال جنرال الکتریک

اگر بنا به هر علتی بخش یخ‌ساز در یخچال‌های جنرال الکتریک دچار مشکل شود شما کد خطای CI را در صفحه نمایش دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. در این حالت بهترین کار مشورت با کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد است. در غیر این صورت ابتدا از چک کردن قالب‌های یخ شروع کنید.

اگر دیدید داخل قالب‌ها آب ریخته نشده است به احتمال زیاد شیر ورودی آب بسته خواهد بود. دقت داشته باشید هر زمان نمی‌خواهید برای مدتی طولانی از یخ‌ساز دستگاه استفاده کنید باید شیر آب آن را ببندید. شاید حالا فراموش کرده باشید آن را مجدد باز کنید. در صورت تکرار نمایش کد CI  و باز بودن شیر آب ورودی متصل به یخ‌ساز، باید کل سیستم آن بررسی شود. برای این کار از نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد کمک بخواهید.

بررسی کد خطا DE به کمک نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

این کد خطا مرتبط با بروز اشکالی در سیستم دیفراست و یخ‌زدایی یخچال شماست که نیاز به بررسی دقیق دارد. اگر کمک لازم دارید همان ابتدا با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید. اما اگر فکر می‌کنید خودتان می‌توانید کار تعمیرات را انجام دهید ابتدا دستگاه را از برق کشیده و سالم بودن تمام اتصالات در آن را بررسی کنید.

اگر نیاز به تعویض سیم‌کشی‌ها بود این کار را انجام دهید. با ادامه یافتن مشکل لازم است المنت یخ‌زدایی را بررسی و در صورت نیاز عوض کرد. بعد از آن نوبت به چک کردن ترمودیسک می‌رسد. سپس به سراغ ترموفیوز و فن خواهیم رفت. در نهایت ادامه داشتن مشکل می‌تواند با ایرادی در برد الکتریکی مرتبط باشد. برای تعمیرات برد حتماً با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا E2 در یخچال جنرال الکتریک

این کد خطا به نوعی ایرادهای پیدا شده در صفحه کنترل اصلی را به شما نشان خواهد داد. در صورت مواجه شدن با این کد خطا بهتر است همان اول از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد کمک بخواهید. زیرا در چنین شرایطی نیاز به بررسی برد الکتریکی وجود دارد. به دنبال خرابی هریک از قطعات تشکیل‌دهنده برد ایرادهای صفحه کنترل اصلی نمودار می‌شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

بررسی کد خطا PF به کمک نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد

اگر در جریان برق ورودی به یخچال جنرال الکتریک ایرادی وجود داشته باشد کد خطای PF را در صفحه نمایش خواهید دید. اغلب در چنین حالتی چراغ سبز رنگ و چشمک زنی را مشاهده می‌کنید. لازم است ابتدا جریان برق وارد شده به یخچال را بررسی نمایید. بهترین راه برای جلوگیری از نوسان‌های برق و ایرادهای ناشی از آن استفاده از محافظ‌های برق خواهد بود.

در ادامه باید از سالم بودن پریز و دوشاخه مورد استفاده برای یخچال خود مطمئن شوید. کابل برق را چک کرده و تمام سیم‌کشی‌ها و اتصالات را بررسی نمایید. اگر نیاز به کمک‌های بیشتر و تخصصی‌تری داشتید بهتر است در اولین فرصت با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید.

کد خطای HRS در یخچال جنرال الکتریک

این کد خطا نیز اشاره به ایرادی در سیستم یخ‌زدایی یا دیفراست یخچال جنرال الکتریک دارد. برای حل مشکل ابتدا از بررسی سالم بودن ارتباطات میان اجزای سیستم دیفراست شروع می‌کنیم. اگر مشکل حل نشد و همچنان نمایش کد خطا ادامه داشت نوبت به بررسی دقیق و تخصصی برد کنترلر می‌رسد. در صورتی که با تعمیر برد کنترلر هم مشکل شما حل نشد باید از سالم بودن قطعات تشکیل‌دهنده برد الکتریکی مطمئن شوید. برای این کار کافی است با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد تماس داشته باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد:

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *