مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

برند توشیبا (TOSHIBA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال توشیبا در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال توشیبا در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های توشیبا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال توشیبا برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال توشیبا

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در مشهد
تعمیرات یخچال توشیبا در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال توشیبا در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

یخچال یکی از وسایل برقی پرکاربرد در هر خانه‌ای است که بدون آن زندگی‌های مدرن برای ما بسیار سخت و حتی غیرممکن خواهد شد. اما ایرادهای این دستگاه به همان اندازه می‌تواند برای ما دردسرساز و پرهزینه باشد. روند عیب یابی در یخچال‌های توشیبا اغلب نیاز به سطح تخصص بالا و تجربه کاری مرتبط دارد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید تعمیرات یخچال خود را به کسی بسپارید از سطح مهارت او اطمینان یابید. همواره بهترین راه برای شما کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد است.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم برخی از متداول‌ترین خرابی‌ها در یخچال‌های توشیبا و روش رسیدگی به آن‌ها را مروری داشته باشیم. دقت کنید این اطلاعات تنها برای آشنایی شما و رفع مشکلات ساده مطرح شده‌اند. هیچ‌وقت بدون داشتن اطلاعات و تخصص کافی دست به تعمیر یخچال در مشهد نزنید. زیرا در نهایت مجبور می‌شوید با آسیب‌های بیشتر و هزینه‌های بالاتر از تعمیرکاران کمک بخواهید. همان ابتدا با کارشناسان در نمایندگی یخچال توشیبا در مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

بررسی علت گرم شدن هوای داخل یخچال توشیبا

شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشد. با باز کردن درب یخچال خود متوجه می‌شوید دمای داخل یخچال از حد مورد نظر شما بالاتر رفته یا اینکه کد خطایی مرتبط با این موضوع را در صفحه نمایش روشن شده است. قبل از اینکه بخواهید با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد تماس بگیرید، از بسته بودن کامل درب یخچال اطمینان یابید. گاهی علت این اتفاق تنها باز ماندن طولانی‌مدت درب و خوب چفت نشدن آن است. حتی چنین مشکلی می‌تواند به دنبال خرابی یا پوسیدگی لاستیک‌های درب نیز دیده شود.

اگر از این دو مورد مطمئن شدید مواد خوراکی درون یخچال را بررسی کرده و ببینید بیش از حد داخل آن را پر نکرده باشید. گاهی پر بودن زیاد یخچال باعث بسته شدن مسیر هواسازهای آن می‌شود. در ادامه با حل نشدن مشکل نوبت به بررسی المنت و فن اواپراتور می‌رسد. سپس به سراغ دمپر و برد کنترل دما رفته و در نهایت ایرادهای قطعات دیفراست و برد الکتریکی را بررسی می‌کنیم. برای تعمیرات برد از کارشناسان نمایندگی یخچال توشیبا در مشهد کمک بخواهید.

رفع مشکل یخ نزدن خوراکی‌های فریزر در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

کاهی پیش می‌آید که هوای یخچال خنک است اما فریزر نمی‌تواند دمای محیط خود را به اندازه تنظیمی شما برساند. در نتیجه مواد خوراکی در آن منجمد نمی‌شوند. در این وضعیت بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن مواد خوراکی خود همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد تماس بگیرید. اما اگر فکر می‌کنید خودتان از پس این کار برمی‌آیید در مرحله اول تنظیمات مربوط به دما را دفترچه راهنما چک کنید.

یکی دیگر از عوامل بروز این مشکل خراب شدن برد کنترل دمای دستگاه است. بعد از آن نوبت به سیم‌پیچ خازن می‌رسد. گاهی جرم گرفتن و کثیف شدن این قطعه مانع از کارکرد درست فریزر می‌شود. در ادامه با رفع نشدن مشکل بد نیست پره‌های فن و موتور آن نیز چک شوند. همچنین مواردی مانند برفک زدن اواپراتور را نیز باید در نظر داشته باشید. برای راهنمایی‌های بیشتر با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

چرا خوراکی‌های داخل یخچال یخ می‌زنند؟

یخ زدن مواد خوراکی درون یخچال می‌تواند به دنبال ایراد در یکی از قطعات و کاهش شدید دما در دستگاه ایجاد شود. برای رفع این مشکل می‌توانید با نمایندگی یخچال توشیبا در مشهد در تماس باشید. در ابتدا لازم است ترموستات یخچال بررسی شده و از سالم بودن آن اطمینان یافت. سپس نوبت به چک کردن ترمیستور می‌رسد.

یکی دیگر از عوامل اثرگذار در این مشکل دمپر است. همچنین باید از سالم بودن برد کنترل نیز اطمینان یابید. در نهایت با ادامه داشتن مشکل نوبت به عیب یابی و تعمیرات برد الکتریکی خواهد رسید. برای این کار باید از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد کمک بخواهید، زیرا حساسیت برد یخچال بسیار زیاد است.

بررسی دلیل روشن نشدن یخچال به کمک نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

اگر دستگاه اصلاً روشن نمی‌شود به‌احتمال‌زیاد سیستم برق‌رسانی آن ایراد پیدا کرده است. هیچ‌وقت بدون اطلاعات کافی کارهای برقی انجام نداده و حتماً با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد تماس بگیرید. لازم است دوشاخه و پریز چک شده و بعد از اطمینان یافتن از سالم بودن آن‌ها کابل برق را کاملاً بررسی کرد.

تمامی اتصالات یخچال باید چک شوند. اگر یخچال تا مرحله start رفته و بعد کار نمی‌کند به احتمال زیاد ایراد مرتبط با موتور یخچال توشیبا خواهد بود. اگر تا اینجای کار نتوانستید مشکل را پیدا کنید باید تعمیرات برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. یادتان باشد همیشه تعمیرات برد را به متخصصین ماهر و باتجربه ما در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد بسپارید.

نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در مشهد

علت برفک زدن یخچال توشیبا

برفک‌ها در یخچال برای شما بسیار آزاردهنده خواهند بود. به همین علت با دیدن آن‌ها دوست دارید هرچه زودتر علت این مشکل را پیدا کنید. سیستم یخچال دارای بخشی برای برفک‌زدایی است که اگر درست کار نکند ایجاد برفک‌ها را به دنبال خواهد داشت. همچنین باید بررسی عملکرد سنسور دیفراست را در نظر داشته باشید.

در مرحله بعد سالم بودن ترمودیسک را بررسی نمایید. همچنین فیوز حرارتی چک شده و از سالم بودن آن مطمئن گردید. حالا نوبت به بررسی فن اواپراتور می‌رسد. در نهایت نیز باید خراب شدن ترموستات و تایمر دیفراست را در نظر گرفت. برای بررسی دقیق‌تر قطعات می‌توانید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد در تماس باشید.

بررسی بردهای یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد

در یخچال توشیبا ما شاهد استفاده از چهار برد مختلف هستیم که خراب شدن هریک از آن‌ها خود را به شکلی نشان خواهد داد. برد تغذیه مسئول کنترل کارکرد قطعات در دستگاه شماست. برد نمایشگر برای انتقال اطلاعات و فرمان‌های فرد استفاده می‌گردد.

برد مورد استفاده دیگر در یخچال توشیبا برد الکترونیکی آن است که کار قطعات و خاموش و روشن شدن دستگاه را کنترل می‌کند. آخرین برد یخچال توشیبا برد اینورتر آن است. با کمک این برد قدرت کمپرسور اینورتر کنترل شده و یکی از قطعات ضروری در دستگاه است. اگر هریک از این چهار برد بنا به علتی درست کار نمی‌کنند باید برای بررسی‌های تخصصی و کامل قطعات آن‌ها با نمایندگی یخچال توشیبا در مشهد در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مشهد:

تعمیر یخچال توشیبا در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *