مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال بوش در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال بوش در مشهد

برند بوش یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال بوش در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال بوش در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال بوش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال بوش

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در مشهد
تعمیرات یخچال بوش در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال بوش در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد

نام بوش را همه شنیده‌اید و نیازی نیست از کیفیت فوق‌العاده محصولات آن به شما چیزی بگوییم. البته در زمان خرید شاید مجبور به پرداخت هزینه بالاتری شوید اما کیفیت بیشتری را دریافت می‌کنید و کمتر سروکارتان به تعمیرات می‌رسد. البته در این مورد خیالتان را نباید خیلی راحت کنید. به‌هرحال خراب شدن قطعات برقی طبیعی است و هیچ راه گریزی نخواهید داشت.

در یخچال‌های بوش نیز مانند بسیاری از برندهای دیگر اگر ایرادی در عملکرد یخچال شما به وجود بیاید کد خطایی را روی صفحه نمایش خواهید دید. با بررسی این کد روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال در مشهد برای شما بسیار ساده‌تر و آسان‌تر خواهد شد. شاید خودتان از پس برخی ایرادهای جزئی‌تر برآمده و نیاز به کمک‌های تخصصی‌تر پیدا نکنید. اما اگر متوجه شدید برای رفع ایراد به قدر کافی اطلاعات ندارید به جای تلاش‌های بیهوده و ایجاد آسیب‌های بیشتر همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد

بررسی دلیل نمایش کد خطای F3 در یخچال بوش

این کد خطا را زمانی مشاهده خواهید کرد که عملکرد دیفراست بیش‌ازحد عادی آن طول کشیده باشد. برای بررسی سیستم دیفراست یا با نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد تماس گرفته یا در صورت داشتن تخصص کافی خودتان دست به کار شوید. لازم است تمام قطعات مربوط به این سیستم در یخچال را بررسی نمایید. در ابتدا از المنت دیفراست شروع می‌کنیم.

بعد از آن نوبت به بررسی ترمفیوز رسیده و سپس باید ترمودیسک را چک کرد. در نهایت نیز نوبت به عیب‌یابی برد الکتریکی یخچال شما خواهد رسید. همیشه حساسیت بالای برد را در ذهن داشته باشید و تعمیرات آن را به کارشناسان ماهر در نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد بسپارید.

بررسی علت کد خطای D1 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد

کد خطای D1 در یخچال بوش با خرابی و اعلام خطا در سنسور دیفراست مرتبط است. بهتر است بررسی کامل سیستم دیفراست یخچال بوش را به نمایندگی یخچال بوش در مشهد بسپارید. اما اگر خودتان دوست دارید روند تعمیرات را ادامه دهید ابتدا از سنسور دیفراست شروع کنید.

مقاومت آن را اندازه‌گیری کرده و در صورت نیاز این قطعه را تعویض کنید.  اگر ایرادی در سنسور دیفراست دیده نشد نوبت به بررسی‌های کامل و دقیق برد الکتریکی می‌رسد. همان‌طور که گفته شد باید در این مرحله از کار حتماً با نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در مشهد

علت نمایش کد خطای E02 در یخچال بوش

یکی دیگر از کدهای خطا در یخچال‌های بوش کد E02 است. این کد خطا مرتبط با ایراد در حسگر دمای فریزر خواهد بود. در چنین شرایطی لازم است تمامی اتصالات مربوط به این حسگر را بررسی نمایید. اگر نیاز بود سیم‌کشی‌ها را عوض کرده یا تعمیر کنید. می‌توانید برای بررسی سیم‌های برق از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد کمک بخواهید.

درصورتی‌که از سالم بودن تمام سیم‌کشی‌های مربوط به حسگر دما مطمئن شدید قطعات دیگری را بررسی نمایید. لازم است سنسور دمای محفظه یخچال را چک کرده و سیم‌کشی‌های آن را کنترل نماید. اگر مشکل شما هنوز هم ادامه داشت با همکاران ما در نمایندگی یخچال بوش در مشهد در تماس باشید.

رفع کد خطای E03 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد

کد خطای E03 مربوط به بروز ایراد در سنسور دمای محفظه کشوی یخچال است. برای بررسی علت نمایش این کد در ابتدا لازم است کشور یخچال را از جای خود بیرون بیاورید. بعد از آن دستگاه را از برق کشیده و از نبود جریان در آن مطمئن شوید. سپس با نگاه کردن به سمت راست دستگاه می‌توانید سنسور دمای آن را مشاهده کنید. اگر تا اینجای کار مشکلی داشتید از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد راهنمایی بخواهید.

بعد از پیدا کردن سنسور باید تمام سیم‌کشی‌های متصل به آن را چک کنید. اگر سیم‌ها در جایی شل یا قطع شده بودند آن‌ها را تعمیر کنید. درصورتی‌که از درست بودن تمام سیم‌کشی‌ها مطمئن شدید نوبت به بررسی سنسور درجه حرارت کشویی می‌رسد. احتمالاً نیاز است سنسور جدیدی تهیه کنید. برای خرید قطعات جدید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد تماس بگیرید.

بررسی کد خطای E11 در یخچال بوش

ایرادهای پیدا شده در ماژول کنترل دیسپلی خود را با کد خطای E11 نشان خواهند داد. برای رفع این ایراد ابتدا لازم است صفحه نمایش یخچال خود را ریست کنید. برای اطلاع از نحوه انجام این کار از نمایندگی یخچال بوش در مشهد راهنمایی بخواهید.

بعد از ریست صفحه نمایش باید دستگاه را از برق کشیده و برای سه دقیقه آن را خاموش بگذارید. سپس دوباره با اتصال سیم برق یخچال را روشن کنید. به‌احتمال‌زیاد با این کار مشکل شما حل شده و کد خطای نمایش داده شده از بین می‌رود. در غیر این صورت با ما در نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد در ارتباط باشید.

نمایندگی یخچال بوش در مشهد

بررسی علت کد خطای E15 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد

کد خطای E15 مربوط به ایرادی است که در ارتباط میان برد اصلی و ماژول صفحه نمایش ایجاد شده است. در چنین شرایطی یکی از اصلی‌ترین احتمالات خراب شدن سیم‌کشی‌هایی است که میان این دو قطعه ارتباط را برقرار می‌سازند.

اگر از درست بودن سیم‌های اتصالی مطمئن هستید باید منبع را چک کنید. گاهی با تعویض منبع مشکل شما حل خواهد شد. در غیر این صورت باید خرابی‌های برد الکتریکی را پیدا کرده و برطرف نمود. برای تعمیرات برد می‌توانید با کارشناسان ماهر و باتجربه ما در نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد در ارتباط باشید.

بررسی کد خطای F1 در یخچال‌های ساید بای ساید بوش

اگر با کد خطای F1 در یخچال بوش مواجه شدید باید به دنبال ایراد در سنسور دیفراست یا سنسور محیطی این دستگاه باشید. در چنین شرایطی لازم است تمام سیم‌کشی‌های مربوط به هر یک از این سنسورها را کاملاً با دقت بررسی کرد. نباید سیم‌کشی‌ها در هیچ جا قطعی داشته یا خراب شده باشند.

با رفع ایراد در سیم‌کشی سنسورها باید کد خطا از بین برود. اما اگر این اتفاق نیفتاد نوبت بررسی خود سنسورها رسیده است. می‌توانید با کمک اهم‌متر مقاومت هریک از آن‌ها را اندازه‌گیری نمایید. اگر سنسورها سوخته بودند آن‌ها را عوض کنید. درصورتی‌که پس از این کارها همچنان کد خطا در صفحه نمایش یخچال شما روشن ماند با نمایندگی یخچال بوش در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد:

تعمیر یخچال بوش در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *