مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

برند بلومبرگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال بلومبرگ در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های بلومبرگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال بلومبرگ

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در مشهد
تعمیرات یخچال بلومبرگ در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

در دستگاه‌های برقی مدرن برای اینکه بتوان ایرادها و خرابی‌های بخش‌های مختلف را بهتر و سریع‌تر به کاربران اطلاع داد کدهای خطا در نظر گرفته شده‌اند. این کدها به صورت خاص طراحی شده و هریک مرتبط با بخشی از یخچال شما خواهد بود. با کمک این کد می‌توانیم تقریباً بفهمید ایراد مربوط به کدام بخش از دستگاه است و در صورت نیاز از نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد کمک بخواهید.

در این بخش می‌خواهیم کدهای خطا نمایش داده شده در یخچال بلومبرگ و روش عیب یابی و تعمیر یخچال در مشهد را شرح دهیم. در بسیاری از موارد با کمک گرفتن از این کدهای خطا بدون نیاز به تعمیرکار خودتان از پس کار تعمیر یخچال برمی‌آیید. اما اگر دیدید عیب یابی و تعمیر برای شما سخت شده است بهتر است با نمایندگی یخچال بلومبرگ در مشهد در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

بررسی علت کد خطا E0 در یخچال بلومبرگ

فن و کمپرسور یخچال شما باید در فواصل زمانی معینی روشن و خاموش شوند. اگر این اتفاق نیفتد این دو قطعه یکسره شده و وضعیت فوق به معنی خرابی یکی از قطعات یخچال شماست. برای بررسی علت ایراد می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد تماس بگیرید. اگر خودتان قصد ادامه کار را دارید در ابتدا چک کنید آیا زمان کارکرد بیش از 40 دقیقه طول می‌کشد. کمتر از این مدت ایرادی ندارد.

گاهی علت یکسره شدن کمپرسور باز ماندن طولانی مدت درب یخچال است. ببینید هوای داخل یخچال خنک شده است یا نه. شاید به علت ایراد در یکی از قطعات دمای داخل به مقدار تنظیمی شما نرسیده و در نتیجه کمپرسور و فن به طور مداوم به کار خود ادامه می‌دهند. در مرحله بعد باید کمپرسور را نیز چک کنید. برای بررسی‌های تخصصی‌تر با ما در نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد در ارتباط باشید.

بررسی دلیل نمایش کد خطا E1 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

نمایش کد خطا E1 به معنای خراب شدن سنسور اواپراتور فریزر در یخچال فریزر بلومبرگ است. در مرحله اول باید دید  با شروع روند دیفراست در دستگاه، هیتر هر بیست و پنج دقیقه یک بار کار می‌کند یا نه. در غیر این صورت ایرادهای احتمالی در هیتر بررسی شود. برای تعویض هیتر از کارشناسان نمایندگی یخچال بلومبرگ در مشهد کمک بخواهید.

در مرحله بعد نوبت به بررسی خود سنسور اواپراتور خواهد رسید. اگر نیاز بود به فکر تعویض این سنسور باشید. ایراد در قطعاتی مانند ترمودیسک و ترموفیوز نیز از مواردی است که باید بررسی کنید. در نهایت با ادامه داشتن مشکل نوبت به چک کردن برد الکتریکی یخچال بلومبرگ می‌رسد. تعمیرات برد را همواره با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد بسپارید.

تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

علت نمایش کد خطای E3 در یخچال فریزر بلومبرگ

در زمان نمایش کد خطای E3 دستگاه اعلام خرابی در سنسور هوای یخچال می‌کند. با خراب شدن این سنسور کمپرسور به طور مداوم به کار خود ادامه می‌دهد تا دمای داخل یخچال را به حد مورد نظر برساند. به احتمال زیاد متوجه می‌شوید یخچال شما بدون اینکه توقفی داشته باشد تا چهل دقیقه به کار ادامه خواهد داد. هر زمان دمای داخلی بتواند خود را به دمای تنظیمی شما برساند کار کمپرسور متوقف خواهد شد.

یکی از دلایل متداول در این اتفاق باز ماندن بیش از حد درب یخچال شماست. اما اگر سنسور هوا ایراد پیدا کرده باشد نیاز به بررسی این قطعه خواهد بود. به احتمال زیاد با تعمیر یا تعویض سنسور مشکل شما حل خواهد شد. برای رفع مشکل می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد در تماس باشید.

بررسی دلیل نمایش کد خطا E4 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

عمل دیفراست یا یخ‌زدایی در یخچال زمان خاصی دارد. اگر زمان این عملیات سه بار پشت هم بیشتر از شصت دقیقه ادامه داشته باشد کد خطای E4 را در صفحه نمایش خواهید دید. به احتمال زیاد علت بروز این اشکال و نمایان شدن کد E4 بروز ایرادی در المنت دیفراست خواهد بود. برای بررسی این المنت می‌توانید از نمایندگی یخچال بلومبرگ در مشهد کمک بخواهید.

اگر قصد دارید خودتان مشکل را حل کنید ابتدا هیتر دیفراست را عوض کنید. اگر ایراد ادامه داشت نوبت به بررسی سنسور دیفراست می‌رسد. در نهایت ایراد می‌تواند با مشکلی در برد الکتریکی در ارتباط باشد. برای تعمیرات قطعات حساس در برد باید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد مشورت داشته باشید.

کد خطای E8 در یخچال‌های ساید بای ساید بلومبرگ

ایراد در سنسور یخ‌ساز یخچال بلومبرگ می‌تواند کد خطای E8 را به نمایش درآورد. برای رفع این کد خطا و خرابی‌های احتمالی اول از سنسور یخ‌ساز شروع خواهیم کرد. اگر با تعویض این سنسور هنوز هم شاهد ادامه داشتن مشکل فعلی خود بودید باید یکی از احتمالات را خراب شدن برد الکتریکی یخچال در نظر بگیرید. برای تعمیر برد همواره به حساسیت بالای قطعات آن دقت داشته باشید. بهتر است این کار زیر نظر کارشناسان در نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد صورت گیرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در مشهد

بررسی کد خطای E9 یخچال ساید به کمک نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

اگر بنا به هر دلیلی موتور یخ‌ساز یخچال بلومبرگ دچار آسیب و ایراد شده باشد شما کد خطای E9 را در صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. در چنین حالتی در اغلب موارد با ریست کردن یخ‌ساز یخچال ساید بای ساید مشکل شما حل خواهد شد. اگر نمی‌دانید چطور این کار را انجام دهید از دفترچه راهنما کمک گرفته یا با نمایندگی یخچال بلومبرگ در مشهد در تماس باشید.

در صورتی که با ریست کردن یخ‌ساز مشکل شما حل نشد باید به سراغ تعمیرات مرتبط با موتور یخ‌ساز بروید. موتور را باز کرده و تعمیرات لازم را روی آن انجام دهید. در نهایت اگر با تعمیرات مشکل شما حل نشد نوبت به خرید یک موتور جدید برای یخ‌ساز می‌رسد. برای تهیه موتور باکیفیت و با قیمت مناسب از نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد راهنمایی بخواهید.

بررسی کد خطا E11 در یخچال بلومبرگ

با شروع به کار یخ‌زدایی فلکسی زون در یخچال بلومبرگ، هیتر دستگاه به مدت بیست و پنج دقیقه کار کرده و بعد از آن از کار می‌ایستد. اگر به هر علتی در سنسور اواپراتور فلکسی زون ایرادی به وجود بیاید شما کد خطا E11 را در صفحه نمایش دستگاه خواهید دید. در چنین شرایطی باید هردو سنسور فلکسی زون و برد الکتریکی یخچال را در یک زمان بررسی و عیب یابی کرد. شاید نیاز باشد یکی از این قطعات یا هردوی آن‌ها را جایگزین کنید. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد:

تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *