مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال امرسان در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال امرسان در مشهد

برند امرسان یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال امرسان در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال امرسان در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های امرسان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال امرسان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال امرسان

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در مشهد
تعمیرات یخچال امرسان در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال امرسان در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد

برند امرسان را همه می‌شناسید، یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مشهور لوازم خانگی در ایران که همواره مشتریان خود را در بازار داشته است. حتی می‌توان محصولات این برند را به نوعی رقیب کالاهای خارجی مشابه خود دانست. البته شما به عنوان یک مصرف کننده حتی در بهترین برندها باید انتظار خرابی‌های کوچک و بزرگ را داشته باشید.

اما با وجود نمایندگی‌های فعال در بیشتر شهرها نگرانی از بابت خدمات پس از فروش برای تعمیر یخچال در مشهد نخواهید داشت. ساکنین مشهد می‌توانند به محض مواجه شدن با کوچک‌ترین ایراد در یخچال خود با نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد در تماس باشند. اگر خودتان دوست دارید تعمیرات را انجام دهید می‌توانید از اطلاعاتی که در ادامه آورده شده است کمک بگیرید. البته به یاد داشته باشید همواره تأکید ما روی استفاده از خدمات نمایندگی یخچال امرسان در مشهد بوده و به هیچ عنوان دست‌کاری‌های بدون تخصص را پیشنهاد نمی‌کنیم.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد

چرا چراغ درجه یخچال امرسان چشمک زن شده است؟

پس از اتصال برق با شروع به کار دستگاه دما با سرعت بالایی زیاد می‌شود. در این حالت شما شاهد چشمک زدن صفحه نمایش یخچال خود خواهید بود. البته با رسیدن به دمای مورد نظر این چشمک زدن متوقف خواهد شد. اما اگر به تازگی دستگاه را به برق نزده باشید چشمک زدن صفحه نمایش می‌تواند به دنبال ریست شدن دما ایجاد شده باشد. اگر این اتفاق زیاد تکرار می‌شود با نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد مشورت کنید.

در صورتی که زمان چشمک زدن طولانی از حد معمول شد یخچال را برای حدود نیم ساعت از برق بکشید. سپس با اتصال مجدد باید دما به حد تنظیم شده برسد. اما اگر این اتفاق نیفتاد به احتمال زیاد یکی از قطعات داخلی یخچال ایراد پیدا کرده باشد. باید سنسورها و قطعات دیگر را بررسی کرد. با ما در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد تماس بگیرید.

بررسی دلیل از کار افتادن یخ‌ساز در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد

بسیاری از مصرف‌کنندگان با یخ‌سازهای یخچال امرسان مشکل پیدا می‌کنند. برای بررسی علت بروز مشکل در یخ‌ساز دستگاه می‌توانید قبل از هر کار از نمایندگی یخچال امرسان در مشهد کمک بخواهید. در صورتی که ترجیح می‌دهید خودتان موضوع را پیگیری کنید، اگر یخ‌ها از یخ‌ساز بیرون نمی‌آیند باید در مرحله اول چک کرد که یخ‌ها به هم نچسبیده باشند.

علت دیگر این مشکل خراب شدن سنسور یخ‌ساز است. به دنبال این اتفاق دستور تولید یخ صادر نخواهد شد. پس از آن نوبت به بررسی شیر برقی می‌رسد. شاید نیاز باشد این قطعه را عوض کنید. همچنین باید خراب شدن بازوی یخ‌ساز را نیز در نظر داشته باشید. برای بررسی‌های دقیق‌تر از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد راهنمایی بخواهید.

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در مشهد

چرا یخچال امرسان برفک می‌زند؟

برفک‌ها اغلب به دنبال جابه‌جایی هوای داخل یخچال و هوای بیرون ایجاد می‌شوند. یعنی بنا به علتی هوای گرم وارد محیط یخچال شما خواهد شد. قبل از اینکه بخواهید برای رفع مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد درخواست کمک کنید محل نصب یخچال خود را در نظر بگیرید. نباید یخچال را در جایی با رطوبت زیاد قرار داد. همچنین لاستیک‌های دور درب را بررسی کرده و در صورت نیاز عوض کنید.

درب یخچال شما باید کاملاً محکم بسته شود. نباید هیچ راهی برای ورود هوای گرم باز بماند. اگر از این موارد مطمئن شدید نوبت به بررسی قطعات داخلی می‌رسد. لازم است از سالم بودن ترموستات مطمئن شده و وضعیت فن یخچال را نیز بررسی کنید. اگر مشکل شما رفع نشد با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد تماس بگیرید.

بررسی علت گرم بودن محیط یخچال به کمک نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد

شما از یخچال به خاطر محیط سرد آن استفاده می‌کنید تا مواد خوراکی خود را برای زمان طولانی‌تری نگه دارید. اما اگر بنا به علتی این سرمای لازم تأمین نشود دستگاه برای شما بی‌استفاده خواهد بود. گرم شدن فضای داخلی یخچال در بسیاری از موارد تنها به خاطر به هم خوردن تنظیمات دمای آن است. برای تنظیمات صحیح می‌توانید از دفترچه راهنما کمک گرفته یا با ما در نمایندگی یخچال امرسان در مشهد تماس بگیرید.

اگر تنظیمات درست هستند دلیل این گرمای هوا می‌تواند خراب شدن لاستیک‌های درب یخچال و ورود هوای گرم بیرون به محیط داخل باشد. همچنین کثیف شدن سیم‌های خازن در پشت دستگاه مانع از خوب خنک کردن یخچال خواهد شد. نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید فاصله مناسب دستگاه از دیوار است. در هنگام نصب دقت کنید جریان هوای مناسبی را پشت یخچال داشته باشید. اگر نتوانستید علت این مشکل را پیدا کنید از متخصصین ما در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد کمک بخواهید.

تعمیر یخچال امرسان در مشهد

تعمیرات برد در یخچال‌های امرسان

در یخچال‌های امرسان از چندین برد مختلف استفاده شده است که خرابی هریک از آن‌ها اختلالاتی را در روند کار دستگاه به دنبال خواهد داشت. برد تغذیه وظیفه دارد قطعات داخلی یخچال شما را کنترل کند. ایراد در این برد را حتماً باید به کارشناسان مربوطه در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد بسپارید.

یکی دیگر از بردهای یخچال امرسان برد اینورتر است. این برد برای راه‌اندازی و کنترل مقدار قدرت در کمپرسور استفاده می‌شود. برد الکترونیکی یخچال نیز عملیاتی مانند زمان‌بندی یا پردازش اطلاعات در مراحل مختلف کار را بر عهده دارد. در صورتی که در هریک از این دو برد ایرادی وجود داشت نباید خودتان دست به تعمیرات بزنید. حساسیت بردهای یخچال بسیار زیاد بوده و نیاز به تخصص بالایی دارد. با ما در نمایندگی یخچال امرسان در مشهد در ارتباط باشید.

شارژ گاز یخچال به کمک نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد

دلایل زیادی هستند که باعث کاهش سطح گاز در یخچال شما خواهند شد، برای مثال سوراخ شدن لوله‌های انتقال سرما. در چنین شرایطی نیاز به شارژ مجدد گاز یخچال وجود دارد که حتماً باید زیر نظر کارشناسان انجام شود. پیدا کردن محل نشتی گاز بسیار مهم است.

قبل از اینکه بخواهید دوباره شارژ یخچال را پر کنید باید محل نشتی را پیدا کرده و تعمیر نمایید. دقت کنید میزان گاز تزریق شده نیز بسیار مهم بوده و نباید از حد لازم بیشتر شود. در غیر این صورت شاهد یخ زدن لوله‌های یخچالتان خواهید بود. برای راهنمایی‌های بیشتر با نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در مشهد:

تعمیر یخچال امرسان در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *