مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ال جی در مشهد

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ال جی در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ال جی در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ال جی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ال جی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹– تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در مشهد
تعمیرات یخچال ال جی در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ال جی در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد

برند ال جی کاملاً شناخته شده و تمام وسایل برقی آن در ایران پرطرفدار است. یخچال‌های این برند نیز در ایران بسیار مورد توجه بوده و همین محبوبیت نیازمند ارائه خدمات پس از فروش خوبی است. خوشبختانه ال جی در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است. شما در هر شهری از ایران که باشید برای کسب خدمات تعمیرات می‌توانید با نمایندگی‌های مرتبط تماس بگیرید.

ساکنین شهر مشهد نیز می‌توانند برای دریافت خدمات تعمیر یخچال در مشهد با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد در ارتباط باشند. در اولین فرصت کارشناسان ما در محل حاضر شده و به مشکلات شما رسیدگی می‌کنند. برای آشنایی با کدهای خطا در یخچال ال جی با ما همراه شوید.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد

بررسی علت نمایش کد خطای fs در یخچال ال جی

اختلال در سنسور فریزر می‌تواند منجر به نمایش چنین کد خطایی روی صفحه نمایش یخچال شود. این سنسورها می‌توانند دما را در بخش‌های متفاوت تنظیم نمایند و برای ادامه یافتن کار یخچال به شکل درست الزامی است. بالا و پایین رفتن زیاد دما می‌تواند روی نحوه کار دستگاه شما اثر بگذارد. برای بررسی ایرادهای سنسور باید با نمایندگی یخچال ال جی در مشهد تماس بگیرید.

علت ایراد در سنسور دما بسیار متفاوت است. یکی از آن‌ها قطع شدن یا شل شدن اتصالات سنسور در دستگاه است. شما برای بررسی سنسورها نیاز است روی کار برد الکتریکی تخصص داشته باشید. با توجه به حساسیت بالا و ساختار پیچیده برد بهتر است تعمیرات آن را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد بسپارید.

بررسی کد خطای Rf در یخچال ال جی

ایراد در فن یخچال شما خود را با کد خطای Rf نشان می‌دهد. علت این مشکل اغلب مواردی شبیه به جمع شدن یخ‌های زیاد یا برفک در یخچال شماست. این فن مسئول پخش هوای خنک در تمام محیط یخچال خواهد بود. اگر فن خراب شود هوای سرد در محیط یخچال شما پخش نمی‌شود.

در صورتی که چنین کد خطایی را در صفحه نمایش مشاهده کردید باید فن را بررسی کنید. اگر برای تعمیرات تخصصی این قطعه نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال ال جی در مشهد

بررسی کد خطای 22 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد

در یخچال‌ها قطعه‌ای به نام رله استارت کمپرسور وجود دارد. این رله به موتور یخچال برای راه افتادن و کار کردن کمک می‌کند. بعد از دیدن کد خطای 22 روی صفحه نمایش یخچال خود باید بفهمید به احتمال زیاد خرابی در رله استارت ایجاد شده است. برای تعویض این قطعه می‌توانید با نمایندگی یخچال ال جی در مشهد در تماس باشید.

اگر نمایان شدن این کد خطا با شنیده شدن یک صدای تیک همراه باشد به احتمال زیاد رله استارت ایراد دارد. این رله روی کمپرسور دستگاه جای گرفته است. رله را از دستگاه جدا کرده و آن را کمی تکان دهید. شنیده شدن صدای تکان خوردن در این قطعه به معنای خرابی رله استارت است. اما اگر صدایی شنیده نشد مشکل به کمپرسور یخچال شما بستگی خواهد داشت. برای بررسی‌های بیشتر از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت کد خطای CO در یخچال‌های ال جی

نمایشگر یخچال شما برای نشان دادن اطلاعات مورد نیاز لازم است با برد الکتریکی در ارتباط باشد. اگر به هر علتی در این ارتباط اختلالی به وجود بیاید شما کد خطای CO را مشاهده خواهید کرد. در واقع با این کد شما از ایراد در دریافت اطلاعات به وسیله نمایشگر آگاه خواهید شد. برای بررسی علت این خطا می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد تماس بگیرید.

در چنین شرایطی باید در ابتدا برد دیسپلی را بررسی کنیم. در صورت سالم بودن این قطعه نوبت به برد کنترل اصلی می‌رسد. در نهایت با ادامه یافتن مشکل نوبت به چک کردن سیم‌کشی‌های برد خواهد رسید. بررسی تمام این قطعات نیاز به تخصص بالا و مهارت زیادی دارد. نباید به این موضوع بی‌توجهی کنید. هرچه زودتر از نمایندگی یخچال ال جی در مشهد کمک بخواهید.

بررسی کد خطای FF در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد

زمانی که به هر دلیل ایرادی در فن اپراتور یخچال شما به وجود بیاید چنین کد خطایی را مشاهده خواهید کرد. اغلب این خرابی نتیجه یخ و برفک‌های زیاد در یخچال شماست. برای حل این مشکل در ابتدا باید فن اپراتور را بررسی کنیم. پس از آن نوبت به برد الکتریکی می‌رسد. تعمیرات برد را به همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد بسپارید.

به یاد داشته باشید خراب شدن سیم‌کشی‌های برد و فن اپراتور نیز می‌تواند چنین کد خطایی را به دنبال داشته باشد. فن در یخچال شما اهمیت زیادی داشته و خرابی آن می‌تواند روی سالم ماندن موتور نیز اثر بگذارد. برای بررسی‌های بیشتر با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در مشهد

بررسی کد خطای IF در یخچال ال جی

بروز مشکل در فن یخ‌ساز کد خطای IF را به نمایش در می‌آورد. البته گاهی نیز علت این خطا جمع شدن برفک و یخ‌های زیاد در اطراف فن است. در چنین شرایطی باید در ابتدا کانکتور را بررسی کنیم. بعد از آن نوبت به بررسی موتور فن یخ‌ساز می‌رسد. ایراد در موتور را به کمک نمایندگی یخچال ال جی در مشهد رفع کنید.

اگر ایراد به وجود آمده با بررسی هریک از این قطعات رفع نشدند نوبت به برد الکتریکی خواهد رسید. اگر رطوبت زیاد باعث زنگ‌زدگی فن موتور شده باشد با تمیز کردن زنگ‌ها می‌توان دوباره فن دستگاه را راه انداخت. اگر چرخش فن بسیار سفت و با سختی انجام می‌شود باید به فکر خرید یک فن جدید برای دستگاه خود بیفتید.

بررسی کد خطای Gf به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد

با لبریز شدن یخ‌ساز کد خطای Gf را مشاهده خواهید کرد. برای بررسی سطح آب در یخ‌ساز از سنسوری به نام سنسور فلومتر استفاده می‌شود. با کمک این سنسور می‌توان جریان آب ورودی به یخ‌ساز را کنترل نمود. در صورت خرابی این قطعه باید سنسور مورد نظر را بررسی کنیم. برای تعمیر یا تعویض این قطعه با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در مشهد:

تعمیر یخچال ال جی در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *