مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در قم

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ال جی در قم

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ال جی در قم با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ال جی در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ال جی در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم :

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ال جیتکنسین های دوره دیده و آشنا به زبانسعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آنحداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شماتعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتیضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینالسرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در قم
تعمیرات یخچال ال جی در قم

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ال جی در قم :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم

یکی از ضروری‌‌ترین لوازم منزل یخچال است. از گذشته تا کنون از یخچال به عنوان خنک نگه داشتن مواد غذایی، داروها و. . . . استفاده می‌کنند. همانطور که می دانید درگذشته ابتدا یخچال‌های به صورت دست ساز بودند بعد نفتی و گاز و در حال حاضر که یخچال هایی که با برق کار می‌کنند جای آنها را گرفته‌اند. یخچال یک ماشین پیچیده‌ای است که مرتب در حال کار کردن است و در صورت استفاده زیاد از یخچال به مرور زمان دچار مشکل می‌شود که باید برای تعمیر یخچال در قم به افراد متخصص و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم سپرده شود.

شما می‌توانید سال‌های زیادی از یخچال بدون خراب شدن از آن استفاده کنید. اما گاهی اوقات بدلایل متفاوتی ممکن است یخچال خراب شود و به دلیل گران قیمت بودن آن و اینکه تعویض آن مرسوم نیست بهتر است آن را تعمیر کنید. برای تعمیر یخچال باید از نمایندگی یخچال ال جی در قم و افراد کار بلد یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم

علت خراب شدن یخچال ال جی و تعمیر آن توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم

خراب شدن یخچال دلایل متفاوتی دارد در نتیجه توصیه می‌شود بدون دانش قبلی اقدام به تعمیر آن نکنید و حتما آن را نزد تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم بسپارید. تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم با تشخیص دقیق علت خراب شدن یخچال به تعمیر آن می‌پردازند و این کار را با کم‌ترین هزینه و در مدت زمان کمی انجام می‌دهند. در ادامه مقاله به علت‌های خراب شدن یخچال ال جی می‌پردازیم.

اختلال در جریان برق ورودی

یکی از مهم‌ترین علت‌های خراب شدن یخچال و روشن نشدن یخچال اختلال در جریان برق ورودی است. که باید فیوز و کنتور برق، پریز برق و سیم برق یخچال را بررسی کنید.

کمبود مایع خنک کننده

مایع خنک کننده یخچال در سیم پیچ‌های تبخیر کننده جریان دارند و هوای سرد را به محفظه داخلی یخچال انتقال می‌دهند. در صورتی که این مایع خنک کننده کافی نباشد یخچال خراب شده و برای تعمیر آن حتما باید به افراد متخصص و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم سپرده شود.

خراب شدن موتور یا کمپرسور

در صورتی که موتور یا کمپرسور یخچال روشن نشود عملا یخچال بلااستفاده می‌ماند. در صورتیکه هنگام باز شدن درب یخچال لامپ روشن شود اما یخچال صدایی نداشته‌باشد موتور یخچال خراب شده‌است. گاهی مشکل از دیگر قطعات یخچال می‌باشد که باید با راهنمایی‌های نمایندگی یخچال ال جی در قم و تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم مشکل یخچال را برطرف کنید.

ترموستات

زمانی که یخچال خاموش نشود و یکسره کار کند مشکل از ترموستات یخچال می‌باشد در چنین شرایطی باید در تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم مشاوره بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در قم

برفک در یخچال ال جی

تشکیل برفک در یخچال بسیار ساده است، ممکن است برفک در قسمت درب یخچال باشد که معمولا ایراد از واشر یا بست درب است. اگر برفک به فضای درونی یخچال سرایت کرده‌باشد مشکل از دمای پایین درون یخچال است.

باز ماندن درب یخچال

مشکل باز ماندن درب یخچال که عده‌ای به سادگی از آن عبور می‌کنند. زمانی که درب یخچال درست بسته نشود باعث می‌شود سرما و گاز یخچال خارج شود و باعث می‌شود فشار زیادی به موتور وارد شود و باید موتور یخچال را تعویض کنید توصیه می‌شود برای تعویض موتور یخچال حتما از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم کمک بگیرید. مشکلات دیگری از جمله برفک زدن یخچال و یکسره کار کردن کمپرسور یخچال از عوارض باز ماندن درب یخچال می‌باشد.

صدای زیاد یخچال حین کار کردن

در یخچال چند فن همزمان با هم کار می‌کنند درصورتیکه یکی از این فن‌ها دچار مشکل شوند باعث بلندتر شدن صدای یخچال می‌شود. در نتیجه شما باید ابتدا یخچال را از برق بکشید و بعد بررسی کنید که آیا موتور یخچال خراب شده یا نه، در نهایت از نمایندگی یخچال ال جی در قم کمک بگیرید.

روشن نشدن یخچال

یکی از دلایل روشن نشدن یخچال ال جی مشکل در برد یخچال است. برد یخچال را هم می‌توان تعمیر کرد هم تعویض اما باید حتما توسط افراد متخصص و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم انجام شود.

پیشگیری از خرابی یخچال ال جی

زمانی که شما یخچال خود را از نمایندگی یخچال ال جی در قم خریداری می‌کنید به شما توصیه‌های لازم جهت پیشگیری از خراب شدن یخچال را می‌کنند. بنابراین با رعایت چند نکته ساده به راحتی می‌توان از خراب شدن یخچال پیشگیری کرد و دیگر نیازی به تعمیر یخچال توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم ندارید. زمانی که شما مواد غذایی را به صورت فشرده در یخچال می‌گذارید باعث می‌شود جریان هوا به سختی در آن گردش کند و سرمای کمتری وارد مواد غذایی می‌شود. درنتیجه مواد غذایی فاسد می‌شود و موتور یخچال برای سرد شدن فضای یخچال باید مدت طولانی تری کار کند. به همین دلیل به مرور زمان دستگاه آسیب می‌بیند. درنتیجه باید یخچال را به اندازه معقول پر کنید.

اگر کودکی دارید که مدام در یخچال را باز می‌کند باعث خراب شدن یخچال می‌شود. باز کردن مکرر درب یخچال باعث خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به فضای درونی یخچال می‌شود که بشدت برای یخچال مضر است پس باید آموزش‌های لازم را در این زمینه به کودک خود دهید. نکته دیگر اینکه لوله‌های پشت یخچال را سالی دوبار تمیز و گردگیری کنید. روان کاری و تمیزکاری کمپرسور می‌تواند تا حد زیادی از خراب شدن یخچال جلوگیری کند.

تعمیر یخچال ال جی در قم

افزایش طول عمر یخچال ال جی

علاوه بر نکات لازم جهت پیشگیری از خراب شدن یخچال نکاتی هم نمایندگی یخچال ال جی در قم جهت حفظ سلامتی یخچال باید به شما توصیه می‌کنند، از جمله:

  • قبل از جابجا کردن یخچال سه ساعت آن را از برق بکشید تا گاز از جریان بایستد.
  • یخچال کنار وسایل گرم کننده مثل اجاق گاز، پکیج آب گرمکن و شوفاژ نباشد.
  • در صورتیکه قسمت موتور یخچال بدون پوشش است بهتر است هر از گاهی قسمت موتور یخچال را با جاروبرقی یا سشوار تمیز کنید.
  • برای تمیز کردن سطح یخچال برای اینکه خش روی آن ایجاد نشود باید از دستمال ضد خش استفاده کنید.
  • مواد غذایی و یا آب گرم درون یخچال قرار ندهید.
  • هر دوماه یکبار لاستیک و درز گیرهای اطراف درب یخچال را چک کنید تا پوسیده نشده‌باشند و باعث خراب شدن موتور یخچال نشود.

سخن آخر

آشپزخانه هر خانه‌ای نیازمند یک یخچال مناسب است. حفظ و نگهداری از یخچال با توجه به کاربرد مهم وکارکرد طولانی مدت آن بسیار حائز اهمیت است. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، پس با رعایت یک سری نکات از آن مراقبت کنید و مطمئن باشید که یخچال شما به خوبی کار می‌کند. اما با این حال ممکن است یخچال شما دچار مشکل شود که در چنین مواقعی باید از تعمیرکاران خبره نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم کمک بگیرید.

در بیشتر مواقع می‌توان با بررسی‌های ساده مشکل را حل کرد، اما در صورتی که بنظر می رسد که خرابی یخچال شما جدی است و مدتی هم از خراب شدن آن می‌گذرد، نباید بدون داشتن دانش فنی آن را تعمیر کنید. پس باید برای کسب بهترین نتیجه ممکن، از نمایندگی یخچال ال جی در قم و از تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم مشاوره بگیرید و این کار را به آن‌ها بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در قم:

تعمیر یخچال ال جی در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *