مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ال جی در رشت

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ال جی در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ال جی در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ال جی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ال جی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت
تعمیرات یخچال ال جی در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ال جی در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت

یخچال در هر خانه ای جز وسایل ضروری و مهم قلمداد می شود بنابراین ضرورت دارد که سرویس های حیاتی نسبت به آن در نمایندگی یخچال ال جی در رشت انجام ‌شود.

دستگاه های برقی مانند یخچال اگر تحت مراقبت های مداوم قرار  نگیرد در طول سال نیاز به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت دارند.

عموما آلیاژ های به کار گرفته شده برای ساخت یخچال به صورت خود به خود مورد آسیب قرار گرفته و نیاز به ارسال یخچال به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت پیدا می کنند.

در کل یخچال دارای یک عمر مشخص است و با مراقبت شدید بعد از ۱۰ سال، نشانه های کاهش کارکرد یخچال و نیاز به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت قابل مشاهده خواهد شد.

هنگام مشاهده این علائم باید سریع به نمایندگی یخچال ال جی در رشت برای سرویس کامل قطعات یخچال رجوع کرد.

در کل در جوامع امروزی و زندگی مدرن بدون وجود یخچال، فرآیند زندگی مختل شده، بنابراین توجه به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت بسیار اهمیت دارد.

در این مقاله علت های مرسوم خراب شدن یخچال و راهکارهای تعمیر یخچال در رشت بیان می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت

پر کردن یخچال دلیل خرابی آن

هنگامی که بیش از ظرفیت یخچال درون آن مواد غذایی قرار دهید حجم قابل تحمل برای یخچال افزایش یافته و فرآیند خراب شدن آن سرعت می گیرد.

به طور مثال، وزن زیاد وسایل موجود درون یخچال سبب ایجاد بار مضاعف بر روی کمپرسور و موتور یخچال می شود تا جایی که کمپرسور را به طور کامل از کار می اندازد و باعث نیاز به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت می شود.

از آن جایی که کمپرسور قطعه ای گران محسوب می شود اگر از مدت زمان ضمانت دستگاه در نمایندگی تعمیر یخچال  ال جی در رشت گذشته باشد، هزینه زیادی متوجه مالک خواهد شد.

بر طرف کردن مشکلات کابل کشی در نمایندگی تعمیر بخچال ال جی در رشت

هنگامی که کابل های موجود درون یخچال کهنه و فرسوده شده باشند، عملیات انتقال برق به صورت جریانی در آن ها رخ نخواهد داد و همین مورد می تواند باعث روشن نشدن یخچال و الزام بردن آن به نمایندگی یخچال ال جی در رشت شود.

به صورت کلی درون یخچال حجم زیادی از کابل های نازک و ضخیم وجود دارد که شروع فعالیت یخچال به صحیح بودن انتقال نیرو از این کابل ها بستگی دارد. برخی از کابل ها فقط حاوی انتقال بارهای الکتریکی ساده بوده، این در حالی است که برخی دیگر از کابل ها دربرگیرنده بارهای الکتریکی قوی ثابتی هستند که به شکل ثابت برای انجام فعالیت درون یخچال تعبیه شده اند.

کابل های حاوی بار الکتریکی ثابت و قوی، کابل های خطرناکی هستند بنابراین در زمان نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت، باید با این کابل ها با احتیاط برخورد نمود، بنابراین باید یک شناخت کامل نسب به کابل ها وجود داشت داشته باشد.

تعمیر یخچال ال جی در رشت

۱-کابل های سفید

نام دیگر کابل های سفید یخچال، کابل خنثی است، درون این نوع کابل ها ولتاژ وجود ندارد، وجود این کابل درون یخچال برای کسب اطمینان بیشتر و کمک به برق رسانی کابل های دیگر برای حفظ جریان متعادل است.

۲-کابل های قرمز

کابل های قرمز جز کابل های اصلی یخچال به شمار می روند که برق اصلی یخچال توسط این کابل قرمز هدایت می شود، این کابل وظیفه برق رسانی به کمپرسور و اپراتور را برعهده دارد.

در شرایطی قطع شدن هر کابل قرمز، کل جریان های موجود درون یخچال مختل شده و یخچال خاموش می شود زیرا امکان ارسال نیرو به کمپرسور و موتور وجود نخواهد داشت.

بنابراین در این شرابط بابد سریع دستگاه به نمایندگی تعمیر بخچال ال جی در رشت فرستاده شود تا کابل قرمز توسط متخصصین با تجربه نمایندگی یخچال ال جی در رشت تعمیر شود.

۳- کابل های سیاه

کابل های سیاه نیز مانند کابل های قرمز جزء کابل های اصلی یخچال به شمار می رود، البته میزان بار موجود درون این کابل ها بیشتر بوده و به نحوی کابل های خطرناکی به شمار می روند؛ بنابراین هنگام بروز هر قطعی درون یخچال، باید برای برطرف کردن آن به متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت مراجعه نمود.

این کابل ها وظیفه ارسال ولتاژ به کابل های قرمز را برعهده دارند، بنابراین هنگام بروز هر گونه مشکل در ارتباط با برق رسانی دستگاه، نمایندگی یخچال ال جی در رشت می توانند در شرایط احتیاط کامل، این کابل ها را جایگزین و تعمیر نماید.

تعمیرات یخچال ال جی در رشت

برطرف کردن مشکل کمپرسور در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت

به طور کلی، می توان گفت کمپرسور آخرین قطعه ای از یخچال است که آسیب دیده می شود و عمر طولانی دارد اما بر اساس طول عمر آن این قطعه نیز درگیر آسیب خواهد شد.

اولین علائم تخریب کمپرسور، گرم شدن پی در پی آن است، به همین دلیل بعد از مدت کوتاهی کمپرسور گرم خواهد شد و با توجه به درجه حرارت زیاد آن، سریع خاموش می شود و هنگامی که مجدد شروع به کار می کند، صداهای زیادی از درون آن به وجود می آید برای رفع صداهای کمپرسور باید در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت به وسیله مهندسی مجدد آن این مساله برطرف گردد..

علاوه براین، از نشانه دیگر خراب شدن کمپرسور می توان به دمای درونی بخچال اشاره کرد، هنگامی که درب بخچال باز می شود و بر روی وسایل موجود در آن دست گذاشته می شود، وقتی خنکی مطلوب را نداشته باشند، کمپرسور بنابر اشکالاتی که درون آن به وجود آمده نتوانسته برودت را در محیط یخچال تامین نماید.

بنابراین عواملی وجود دارد که سبب به وجود آمدن این مشکلات در کمپرسور و نیاز آن به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت گردیده است.

متداولین ترین عامل خرابی کمپرسور ولتاژ بالای این قطعه است.

مورد دیگرمربوط به کثیفی کویل های کمپرسور و عدم عبور هوای خنک از درون آن ها به سطح بیرونی یخچال است.

وجود سائیدگی در میان پیچ ها و اجزای کمپرسور و وجود هر گونه پارگی مربوط به سیم و کابل های درونی کمپرسور می تواند از علت خرابی این قطعه مهم و بازرسی آن توسط نمایندگی یخچال ال جی در رشت باشد.

برای تعویض و نصب مجدد هر کدام از این اجزا باید در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت این کار انجام شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت:

تعمیر یخچال ال جی در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *